načítám data...

Téma Jeté BMW jako daily do 200k

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Marek Brunner 21. června 2018, 11:52
TheKubajs: však jsem řadil, to se musí přece.
Jakub Pospíšil 21. června 2018, 10:41
marcocz1: no, ono kdybys nekvrdlal automatem za jizdy...
Marek Brunner 21. června 2018, 10:33
TheKubajs: Pokud to nebude zrovna v matu že jo, a nevysere se cestou od prodejce :D (jk, budu si z toho dělat srandu furt)
dom 21. června 2018, 06:28
Kamaráde můj, ty jsi přesně ten správný kápo na ten operák. Věř mi, jsem na tom stejně.
Od BMW přes Mondeo a Mazdu 6 k Laguně. pak Volvo, Focus a teď Mazda 3. Ať si koupíš cokoli, budeš to chtít zase vyměnit. Zlatý operák, každé dva roky nové a hlavně bez rizika špatného kupu.
Ta tvoje kočka bude ráda, že nemusí mít strach, že ji to někde chcípne. Tak klidně vem Rapida nebo i30.A jestli ti bude chybět zábava za volantem, kup si plečku do 15K a máš zabité 2 mouchy jednou ranou.
Lyšák 20. června 2018, 21:33
Když už sem teda nakousnul ten fakt, že bych za nějaké méně ojeté auto dal i kolem 300 tyček, nedává vlastně smysl si koupit jetou Mazdu 3 SkyActiv? Upřímně je moje vysněná - líbí se mi i uvnitř a jako daily car je to vlastně ideální záležitost ne? A ke všemu tam je atmosféra!

Nebo sem našel za tu cenu Focus v 1.6 EcoBoost, ale ta Mazda je asi precejenom jinde...
Nedy 20. června 2018, 20:13
No k těm Volvům. Jako auta jsou to dobrá. Ale pokud chceš řidičské nadšení, tak bych hledal jinde. Třeba jak říká ToMyx Ford Focus. Bude prostornější, jak Golf a skvělé svezení v libovolné generaci. A stejně tak i zde lze doporučit Mazdu 3.
ToMyx 20. června 2018, 19:38
Když srovnám požadavky, šel bych do Hondy Accord s 2,4 benál nebo opravdu udržované nafty. Obě mají alespoň malý nádech sportovního ducha, pokud se tomu dá tak říct. I když, meziplyny v dieslu mě nikdy nelákaly;-)
Mazdu 6 jsem zkusil se 2,5 litrem a bylo to také parádní, navíc existuje liftback, kam se kolo vejde v pohodě jen se sundáním předního.
Mondeo je klasika, liftback je taky, odezva není už taková jako dřív, ale kolem k to stejně nebude poslední ročník.

A co takhle Focus ST? Nebo Focus s dvoulitrem? A nebo s 1,5/ 1,6 ekobuřtem? Auto je to schopné, podvozek taky celkem fajn.

Do ničeho prémiového za 2kila na vyšší roční nájezd bych raději nešel bez známého mechanika, který značku dělá.


Tento příspěvek byl 20.06.2018 v 19:40 upravován.
Lyšák 20. června 2018, 18:59
My máme tu výhodu, že jezdíme poměrně nalehko. Složené kolo sem nenacpal ani do kombi Golfu VII, který jsme na operák měli a zhlediska odvozu dalších věcí to ani nedává smysl - navíc snoubenka a já by jsme preferovali něco právě o velikosti Golfa - klidně hatcback, sedan určitě ne.

Když už se načalo to Volvo, tak do 300k bych se asi vlezl s Volvem V40. Je to přes rozpočet, ale nevadí to tolik - na auto, které nebude mít přes 100k najeto bych těch 300 tyček obětoval, to platí vlastně i o novém, ale tam je mi líto dát 300k za holobyt, trestnou lavici a 80 koní.

Dává to smysl? Je pohledné, pravděpodobně bezpečné, líbí se mi interiér a prý je to na tak malé auto solidní polykač dálničních kilometrů. A Volvo se mi jako značka líbí - jak sem psal, nehledám vysloveně závodní nirvárnu.



Tento příspěvek byl 20.06.2018 v 19:24 upravován.
stirling 20. června 2018, 14:53
honda accord je dobra volba
Jakub Pospíšil 20. června 2018, 10:49
Nebyl by to Kubajs, aby nenavrhl Volvo V70. Starší, ale zato spolehlivé a pohodlné auto. Spojka je tužší, kvalty zapadají příjemně, ale na nějaké závodění to zase moc není.
Ale možná by to za zkoušku stálo.
Lyšák 20. června 2018, 10:34
Panové,

Díky za rady! Včera sem sondoval u snoubenky a BMW by asi neprošlo. Má strach z pověsti a drahého servisu - navíc mám pocit, že na pěknou/nevylítanou mrdku bych potřeboval víc než 200k.

Mazda 6/Mondeo mne taky napadlo. Co by jste ještě řekli na Renault Laguna III? Vím, že ta pověst Lagun je otřesná, takže cena se drží dole a někde sem četl, že ta 3 generace je vlastně dobré/poctivé auto a jejich 2litr v dieselu patří mezi ty nejspolehlivější. A mne se Renaulty docela líbí...
JLK 20. června 2018, 10:03
Nedy: souhlas, jeste bych do vyberu vedle Mondea a Mazdy6 zaradil toto https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/accord/17814996.
Nedy 20. června 2018, 09:09
No pokud jezdíš s kolem, tak bych asi rovnou zapomněl na E87. To v tom Golfu je místa víc. Stejně tak E9x taky vevnitř není moc velké auto. Měl jsem E91 a bylo to z hlediska vnitřního prostoru jedno z nejmenších, co jsem kdy měl. Co se řidičských zážitků týče, tak to asi bude, co hledáš. Ale vzhledem ke stáří auta nepočítej se zrovna velkou spolehlivostí (moje byl krám všech krámů a to je to nějaké 4 roky, co jsme se toho zpleli). Když ovšem koupíš šestiválec, bude to o chlup lepší. I z toho důvodu bych dal ruce pryč od E87, protože tam by Ti na R6 nestačil rozpočet.

Ať jen neshazuju. Co jsem udělal já (v trochu dražší kategorii, ale to je jedno model je stejnej). Vykašli se na premii - dražší a za stejný peníze koupíš auto v mnohem horším stavu. Kup si Mondeo, nebo Mazdu 6. Oboje předchozí generace. Dostaneš mnohem praktičtější auto co do vnitřního prostoru. S Tvým rozpočtem si můžeš vybírat a tak máš mnohem větší šanci na slušnej kus. A navíc sice to nejsou zadokolky, ale i tak jsou to auta, který Tě bude fakt bavit řídit.

Tady je jen pár náhodných příkladů:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/mondeo/17786887?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/mondeo/16599964?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17815394?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17683314?goFrom=list

Pokud by sis přece jen nedal říct, tak jeden z brněnských autíčkářů prodával/prodává své BMW E91 525i.
dom 20. června 2018, 08:03
Vy*er se na to a vem další operák.
Co bude dělat tvoje, když ji to olétané BMW někde 500 km od baráku klekne?
U operáku máš vše bez problému, zavoláš a přivezou ti druhé auto.
Lyšák 19. června 2018, 19:50
Zdravím všechny!

Mám problém, který potřebuju vyřešit/vymluvit. Už půl roku prolejzám různé inzeráty a řeším, co koupit jako náhradu za sedmičkové TDI Golfa na operák. Mezitím se dost změnily i nároky na auto. Snoubenka bude v autě pravděpodobně jezdit služebky - cca 500-600km trasy a tak to musí trochu jet a nemůže z toho být oddělaná jako by byla z nějakého lowcostu.

Jenže já zase chci auto, co taky bude zajímavé řídit - nemusí to být rychlé/super sportovní. Chci poctivé auto, kde spojka půjde ztuha, šaltrpáka bude přesně zapadat s kovovým cvakáním a volant bude mít nějaký cit. Baví mně řadit s meziplynem prostě pro ten pocit, ale málokdy hledám limity auta někde na okrsce - stačí mi jet trošku rychleji a precizně.

Navíc jezdím na kole, které většinou cestuje skoro vždy se mnou - potřebujeme tedy aspoň trochu normální kufr, ideálně kombi, ale momentálně máme Golf V a taky žijeme (kolo na zadních sedačkách/rozložené a zbytek v kufru). Případně bych pořešil lyže/držák.

Automaticky sem na začátku vyřadil BMW/Mercedes/Audi a další prémiovky - nejsem z těch mladých kluků, co musí mít za každou cenu zhuntovanou hajtru hlavně se správnym logem na kapotě aby kolegové/kámoši záviděli. Jenže mne to k tomu BMW táhne, tuhle sem navíc seděl/řídil e87 a nějak na to nemůžu zapomenout.

Je nesmysl sehnat E87/E91 za cca 200k a nechat si 50k na servis jako daily/spolehlivé auto? Nebo je to vlastně dobrej nápad? Ideál by pro mne byla E91 v M paketu před FL - klidně 325i/330d. Benzín/Diesel neřešim, ale v tom nájezdu by asi dávala smysl ropa. Ale uměl bych si představit i tu E87 jen bude asi až moc malá jako daily car. Vymluvte mi to prosím někdo!