kvalita komentáře: 0 Michal88 02. října 2015, 08:51
Protáhnout auto pomůže u nafty a přímovstřikových benzinů. Jde o to, že když člověk jezdí úsporně, tvoří se pevné částice a pak se zanáší katík a výfuk. Když pak těsně před měřením zahřáté auto pořádně protáhneš, vyženeš pavouky (jen neznatelné začouzení, aby z Tebe nepadaly brikety), což u nafty hodně pomůže, jelikož se měří jen kouřivost (pevné částice) a když to vyženou do přeběhových otáček, tak by mu pavouci lítali právě do měřícího přístroje a neprolezeš.
U benzinu, pokud vše funguje jak má (katík, sondy, spalování), stačí mít zahřáté auto na provozní teplotu, aby katík plnil svou funkci a lambda sondy taky.
Jen tak mimochodem, moje XM 3.0 12V z 95 má 170t a proleze emisemi v pohodě, stejně tak xm pro běžné ježdění 2,1TD má teď čerstvě 300t a proleze taky v pohodě, když vyženu babouky...
Tento příspěvek byl 02.10.2015 v 08:56 upravován.