načítám data...

Téma Je reálné projít oficiálně emisema s autem co má 250 000?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
martin_100 28. listopadu 2015, 22:29
Nejlíp emisema procházel trabant ... Tady to postavte vypněte motor a neopovažujte se to nastartovat do haly a pak ven vás budeme tlačit :-)
bobo23 09. listopadu 2015, 21:31
Emise jsou v pohodě. Mé autí má taky na hrbu už skoro 200 a všimné jsem mechanikovi musel dát jen za to, že chodil za autem a utíral loužičky oleje :-D (nové těsnění přišlo až odpoledne).
Milan 08. listopadu 2015, 19:34
myslim, že to moc prožíváš. Prošel sem legalníma emisema snad se vším a u spousty aut sem si i říkal, že to nemuze projít. Když projde 25O PS Tdi s objetou zeměkoulí, proč by neprošel benzín v záběhu....
spooon 30. října 2015, 12:35
tak jen informuju, emise naprosto v pohodě
stirling 29. října 2015, 19:49
Bmw 323ci okolo 250 tis. km bez problemov
Honda civic coupe 1.7 270k bez problemov
Accord 2.2 2009 bez Dpf 290 tis. km bez problemov
Ten viac oktanovy benzin moze pomoc,pripadne tam daj additivum samostatne, ale podla pokial mas ok katalyz . a lambda sondu si ok
peca 05. října 2015, 08:48
Pres emise projde uplne vsechno. Dojel jsem tam se studenym Golfem bez katalyzatoru a taky to slo ;-)
Irwinek 03. října 2015, 18:25
Mám najeto lehce přes 350 000 a před technickou akorát vyjedu nádrž víceoktanového benzínu. S emisema problémy nejsou, když dáš autu co potřebuje - svíčky, oleje, filtry v termínech, ve starších autech o malinko dřív :-D
spooon 02. října 2015, 11:06
tak díky kluci, snad se zadaří.

Udělám kombinaci všeho, koupím čistič vstřiků, pořádně to protáhnu a ještě to říznu E85 a bude to snad v pohodě
Michal88 02. října 2015, 08:51
Protáhnout auto pomůže u nafty a přímovstřikových benzinů. Jde o to, že když člověk jezdí úsporně, tvoří se pevné částice a pak se zanáší katík a výfuk. Když pak těsně před měřením zahřáté auto pořádně protáhneš, vyženeš pavouky (jen neznatelné začouzení, aby z Tebe nepadaly brikety), což u nafty hodně pomůže, jelikož se měří jen kouřivost (pevné částice) a když to vyženou do přeběhových otáček, tak by mu pavouci lítali právě do měřícího přístroje a neprolezeš.

U benzinu, pokud vše funguje jak má (katík, sondy, spalování), stačí mít zahřáté auto na provozní teplotu, aby katík plnil svou funkci a lambda sondy taky.

Jen tak mimochodem, moje XM 3.0 12V z 95 má 170t a proleze emisemi v pohodě, stejně tak xm pro běžné ježdění 2,1TD má teď čerstvě 300t a proleze taky v pohodě, když vyženu babouky...

Tento příspěvek byl 02.10.2015 v 08:56 upravován.
Woyta 02. října 2015, 00:59
Pokud tesni vyfuk, katalyzator neni vypalenej ci ucpanej a lambda funguje tak by nemel byt problem.
Co se tyce triku, tak na snizeni emisi pridat do nadrze trosku E85. :) Ale u Euro 2 to nema smysl hrotit.
Motoru bych akorat dopral cistic vstriku do nadrze a trosku ho prohnal at se vycisti.
onsad 01. října 2015, 17:10
Ano, je to reálné. Ale klidně můžeš mít auto s polovičním nájezdem a neprojde.

Jinak prý snad funguje natankovat E85 a emise bude super krásné. Nicméně fakt bych se s 250 000 km nebál, to není žádný nájezd.

Tento příspěvek byl 01.10.2015 v 17:11 upravován.
spooon 01. října 2015, 14:59
Je reálné projít emisema s autem co má 250 000km? Je to reálný nájezd, jedná se o 1.8 benzín, tuším euro2. Motor olej nebaští, nekouří, prostě všechno v pořádku.

Ještě sem zaslechl radu, že je dobrý těsně před měření emisí auto pár desítek km protáhnout na hraně, aby se katík trochu zaktivoval. Je na tom něco pravdy?