načítám data...

Téma Jak za jízdy na prázdno vytočit motor s automatem?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Slower 04. června 2019, 11:18
Pokud vladnes anglictine, tak mrkni na tohle:
.

Ve zkratce - radit mezi rezimy s HDM kdyz je motor v otackach neni dobre (s vyjimkou vyrazeni do N). At uz je to se stojicim nebo jedoucim autem. Co mozne je s HDM je stat na brzde a pridat s rozumem plyn. Zvysis tlak v hydromenici a budes mit vetsi kroutak na zadnich kolech kdyz pustit brzdu. Samozrejme to neni vhodne delat casto/dlouho, prevodovce to zrovna nesvedci, ale z tehle metod to je asi ta jedina, ktera je alespon trochu OK. Zrovna americky auta s obrim kroutakem preperou i brzdu, redneci takhle delaji burnout a prevodovky to relativne snaseji.
Radim Nemec 22. května 2019, 16:50
wdave_t: nerozstipes to hned, ale vic se opotrebovavaji treci komponenty ktere na tohle nejsou stavene. Tyhle “spojky” maji normalne fungovat proti vicemene “stojicimu” hydromenici. Kdyz se je snazis spojit proti roztocene bestii, tak to neni proste koser. Neodejde to hned, ale cloveku co to odejde nezavidim. Jo - a snazil jsem se to popsat nejak polopatisticky a dochazely mi slova, tak me nekamenujte, dohodte sem ceske slova a pripadne opravte. Taky je mozne ze je to technologicky dvacet let stara znalost.
EDIT: asi bude dost zalezet jestli se bavime o CVT / DSG / klasickemu hydromenici...
jinak na youtube urcite najdes hodne povedenych i nepovedenych. Americtinou se tomu tusim rika “tranny drop”.

Tento příspěvek byl 22.05.2019 v 17:01 upravován.
wdave_t 21. května 2019, 18:03
Matěj: a co když nemáš stovky koní aby ti stačilo dupnout na plyn, ale potřebuješ nějakej ekvivalent clutch kicku nebo prostě jiný oblezličky co s manuálem nejsou problém?
Junior 21. května 2019, 16:46
a to ti nejde dát normálně plyn do brzdy?
Matěj Podhorský 21. května 2019, 15:28
wdave_t: trochu srandy s automatem? burnout :)
wdave_t 20. května 2019, 13:29
GanGreen: není důvod bejt sarkastickej, jen se chci dovzdělat - podobný věci s manuálem dělat lze, aniž by to člověk (hned) zničil, tak sonduju jak si užít trochu srandy s automatem
Evlo 20. května 2019, 00:06
U me v manualu k autu pisou dokonce, ze kdyz chci priradit predni pohon, tak mam zaradit z D N a zpatky a do 120kmph je to vpohode, tak to tak delam a normalne to jezdi. Nevidim duvod cemu by to melo vadit.

Tento příspěvek byl 20.05.2019 v 00:06 upravován.
GanGreen 19. května 2019, 08:57
wdave_t: jasně, vytoč to těsně pod omezovač a pak to tam flákni... když píčoviny tak pořádně ;) pak dej vědět co to udělalo...

Tento příspěvek byl 19.05.2019 v 08:57 upravován.
Nedy 17. května 2019, 10:01
Při rozjezdu, nebo burnoutu si můžeš pomoct druhou nohou na brzdě. Nicméně opět se svým autem bych to rozhodně nedělal.
wdave_t 16. května 2019, 22:51
Aha, to je teda na hovno. A co když chci vystřelit z místa s trochou wheelspinu, tím pádem si potřebuju motor trochu vytočit na volno a pak to tam jebnout. Některý sporťáky mají launch control, ale spousta výkonných aut s automatem ne. Můžu to tam z N do D poslat vytočený, aniž bych to rozštípal?

A jak se můžete ptát proč? Prostě sauny, solárka, kolotoče, píčoviny :D
Matěj Podhorský 14. května 2019, 14:22
Jo no já vím :D ale proto si říkám, proč to dělat... a pak si vzpomenu, že jsem v sobotu někde na opuštěné návsi na vysočině jen tak z plezíru dělal burnout :D takže chápu
GanGreen 14. května 2019, 13:59
Matěj Podhorský: Aby na někoho "zařval"... Však to to tam píše ;) :D
Matěj Podhorský 14. května 2019, 13:14
Si spíš říkám... proč? :D
Jakub Pospíšil 14. května 2019, 11:44
Ten postup, co popisuješ funguje. Stalo se mi to několikrát v Mercedesu, když jsem si chtěl zapnout stěrače a místo toho zařadil za jízdy N, protože kohosi napadlo, že řadička místo páčky stěračů je dobrý nápad.
Nicméně autu to nijak neprospívá a u svého bych to nedělal.

Tento příspěvek byl 14.05.2019 v 11:52 upravován.
Tomáš Vavrečka 13. května 2019, 13:23
Obecně se u HDM za jízdy do N řadit nemá, takže nijak.
wdave_t 11. května 2019, 21:44
Nemám moc zkušeností s jízdou v autech s automatickou převodovkou - jako něco už jsem najel, ale ne ve vlastním, tak jsem tam nevymýšlel takovýhle kraviny: Jak na za jízdy vytočit motor jen tak abych na někoho zařval? Je v pohodě prostě přejít do N, prošlápnout plyn, počkat až trochu spadnou otáčky a jít zase do D? Nebo ani není potřeba čekat? Nekurví se tím nic? Dík