wdave_t: Hoovies garage je show. On si přesně může dovolit v praxi dělat to, o čem my tu maximálně jen kafráme. Já mam výhodu, že si můžu půjčovat poměrně neomezeně ojetiny z áček, ale nemáme rozpočet na to je rozebírat, opravovat či dokonce dovézt do servisu a tam všechno pečlivě diagnostikovat. To nikdo nechce proplácet kvůli článku. Takže dáš na nějaký znalosti, úsudek, několikadenní projížďku, prohlídku a případně se zeptáš někoho kdo s daným modelem auta má zkušenosti. I to je dobrý.
Přiznám se ti k jedný věci - nějak se mi nedaří věřit, že to C klasse AMG 55 od toho dovozce z USA bude dobrý kus. Ale to se musíš jít podívat a přesvědčit. Třeba se pletu a v tom případě to bude vynikající kup.
Ty ostatní auta... to jsem tak přemejšlel co by se vážně za aktuální situace dalo realisticky koupit, fungovalo, dělalo radost a stálo přesně takovou tu polovinu toho co dnes BMW M3 nebo Poršák 911 996 atd... Nesmíme si prostě nalhávat, že tahle auta peníze nestojí. Stojí a často hodně. Těch lidí co mají tahle auta už dnes znám pár a vím co kdo platil do servisu atd.. i takové BMW E90 335i může být docela nemilá "legrace" opravit, když dojde na horší závady.
To AMG je dobrý v tom, že C-klase nemá ABC, nemá elektrohydraulický brzdy SBC a mnoho dalších, co mají ty velké. Tím pádem je podvozek jednodušší, brzdy taky, automat je 5G-tronic, ten je spolehlivý, motor M113 5.4 3 ventil, taky naprosto spolehlivý. Ale kousek po kousku i na běžných věcech spotřeby bude stát nějaký peníze. Akorát se zkrátka domnívám, že dobrý kus opravdu stojí spíše blíž půl milionům než té částce za kterou je ten inzerovaný.
PS: hele ten Jaguar S-type R 4.2 (2005 např.) by mi vycházel možná zajímavěji. Totiž opravdu dobrý kus těch 300 skutečně stát bude, technika je moc zajímavá, koní má spoustu, kvílí tam kompresor a převodovka je ZF 6 stupňová. Bych možná nakonec nejspíš šel do něj, když už bych se takto zbláznil a něco rozumnějšího typu BMW 130i mi přišlo moc obyč :-D