načítám data...

Téma Ignis - aneb proc auta pro Evropu jsou dojebena?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
JayK91 16. ledna 2017, 17:19
Proč to dělají? Protože pro každého mainstreamového výrobce je zákazník až na druhém místě. Teda v lepším případě. Na tom prvním jsou pokuty EU za překročení emisí.
A u Suzuki to platí dvojnásob protože v Evropě platí za malou téměř okrajovou značku...

Evlo 16. ledna 2017, 13:34
Pote co jsem si vyzkousel citigo jsem byl zhnusen tim jak ASG (ne)radi, tak jsem si rikal, ze prece musi byt na trhu male auto co neni tragedie, klidne i vyrazne drazsi. No ukazalo se, ze vsechny lepsi auta jsou proste velka. Tak alespon Ignis se jevil, ze ma CVT, tak to nebude uplne zatrest.

Toz pro evropu to domrdali a ma to misto CVT ASG, ptal jsem se v suzuki proc, a tvrdi, ze emisni limity ASG splni, CVT ne. Myslim si, ze lzou.

Proc tohle vyrobci delaji? CVT by byla skvela vyhoda - jedine mestske auto na trhu, ktere je pouzitelne v automatu. Ale nekdo v marketingu si rekl, ze usetrena desetina na spotrebe je pro realneho zakaznika lepsi?!

Kdyz jsem zkousel na youtube najit jak Ignis s CVT funguje, tak me prislo, ze to vsechny ASG problemy resi a neprida zadne nove.

Tento příspěvek byl 16.01.2017 v 13:36 upravován.