Theodor, moje Tříca, co víc k tomu říct :) Je to RoyalBlau sedan, z linky sjel v prosinci 87 jako 318i s relativně slušnou výbavou - šíbr, ABS, centrál a pár dalších drobností. Na cestách mě baví už 4 a půl roku, dohromady je to asi 45 000 km a dá se říct, že mi změnila život a pohled na auta. Je pro mě zcela univerzální - jak daily, kdy jezdí skoro každý týden trasu Rožnov > Brno a zpět plus samozřejmě všechny ostatní běžné cesty, tak taky auto na zábavu a na okruhy, zároveň taky auto na srazy, na dovolené a čistě pro radost. Tomu všemu odpovídá také naladění, původní polovydechlou M40B18 vystřídalo "ISo" se 100kw a přibližně stejnou spotřebou, podvozek je až na lehce zkrácené přední pružiny a Mtechnic stabilizátory seriový a do interieru se nastěhovaly original Recaro sedačky. Zároveň mě Tříca naučila neskutečně moc okolo oprav aut, rozebral jsem na ní téměř všechno, co se rozebrat dá, mnoho částí i několikrát :)
Zažil jsem toho s ní už opravdu docela dost, mnoho okruhových dnů, několik "Tříca dovolených", 3500 km dlouhou dovolenou na balkánském poloostrově, kdy se nám podařilo dojet až do Černé Hory a zpět, dál než se mnozí odváží i v úplně novém autě :) a pak taky nespočet cest do Brna a zpět, při kterých jsem potkal spoustu nových lidí. Je až neskutečné, když vím, kolik mi toho stihla za ty 4 roky dát a zamyslím se nad tím, že předtím už "žila" celých 24 let. Kolik příběhů se v ní celkově muselo odehrát.. Nejspíš dost a dost pestrých. Minimálně dvakrát bourala :)
Celkově se dá říct, že je dobrém, uspokojivém stavu - až na korozi. Ta už začíná být dost nepříjemná. Nosné části jsou naprosto v pořádku, ale začínají reznout lemy, zadní čelo, spodky dveří - u spolujezdce hodně. Vizí do budoucna je, že ještě tak rok až dva bude dále hrát současnou roli daily a pak ji snad vystřídá něco, k čemu nebudu mít takovou citovou vazbu a Třícu schovám do garáže a nechám si ji jen na dovolené, srazy a vyjížďky. A časem aspoň malou renovaci karoserie.
a teď pár fotek, za tu dobu se jich nasbíralo opravdu hodně, zkusím udělat nějaký rozumný výcuc :)
jedna z prvních fotek vůbec, hrdý majitel starého BMW :) tady ještě s Angel Eyes.
takto jsem si dovezl blok motoru
a tady je z bloku už kompletní motor - původní byl zadřený na klice, takže jsem přehodil hlavu a všechno na zdravý blok, který je na předchozí fotce :)
fotka interieru, jak z katalogu :) až na ten tehdy ještě natržený volant :)
první trackday ve Vysokém Mýtě
měření výkonu na brzdě, docela mě to vzhledem k původu motoru zajímalo - výsledek, 82 kW na kolech, podle přepočtu 105 kW na motoru, ale tomu přiliš nevěřím, takže bych počítal spíš seriových 100 kW.
Rally Show Modřice - sranda akce, pokud bude příští rok sníh, doporučuju :)
jeden z trackdayů na Czechringu
a tady pár fotek z BalkánTripu - skvělá dovolená, nádherné cesty, úžasné dobrodružství :)
Výsledek jedněch z volných jízd v Brně :) deska to poněkud vzdala. A mimochodem, můj aktuální rekord je 2:56. Na docela šmejd gumách, Federal 595 SS. Není to velká sláva, věřím že i na těchto gumách je 2:50 dosažitelných.
z Tříca dovolené na šumavě
loňská Sosnová - Autíčkář Trackday
Z fotek prozatím asi všechno :) a kdo se dočet až sem, tomu řeknu tajemství, jméno Theodor dostala v den koupě, protože měl Theodor svátek. Veřejně jsem ho přiznal až po letech, pro mě je to ale pořád víc "moje Tříca" než Theodor :)
Tento příspěvek byl 17.01.2015 v 15:28 upravován.