reklama
načítám data...

Téma Garáž autíčkáře: Chcete mít článek tom svém na autíčkáři?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Vojta Nekvapil 25. října 2017, 23:57
Vemte si kameru do Myta. Vypada to, ze FTO dorazi.

///Tak nedorazi. Brzdy.

Tento příspěvek byl 28.10.2017 v 15:29 upravován.
Vojta Nekvapil 20. října 2017, 18:15
Tak mi dorazila zprava z UK, ze mam FTO prepsane na me. :) Bude tedy moct i na silnici.
beastar 13. září 2017, 02:50
Možná proto, že mám víc jak 9 tříd základky v Bruntále. A taky asi nebudu typickým Čechem. Tak je to jasný dík že to chápeš kámo fakt ti to pálí.
Evlo 09. září 2017, 21:15
Tak je jasny, ze ty tu problem nemas.
beastar 08. září 2017, 17:30
Možná protože typický Čech brečí pořád. Tak už to nikoho moc nebere tyhle příběhy nešťastných zákazníků. No prostě jak píše Nedy. A teď už ten jalopnik zná celý svět přes ty odkazy odsud... Good job, well done. Teď už se u Freye nikdo nikdy nespalí a neprodá jediný auto a to ani ve Švycarsku. Tam neměl za 40 let jediný vážnější problém a bum v čr průser. Jestli oni nám sem neprodávají horší auta stejně jako máslo. Něco by se s tím mělo dělat každopádně!
luv 08. září 2017, 16:07
snaha neco zmenit uz presla i me :) jen jsem si vzpomel na tohle vlakno jak jsem to cetl .... ostatne ja jsem prece bot co jen linkuje clanky z jalopniku :)

PS: rozdil v reakcich u tech clanku na jalopniku a tady taky pobavil :)
beastar 08. září 2017, 15:49
To je jasný. Kdo by vám to potom opravoval. Stejně jsou všechny servisy na nic a obchodníci lháři. Nejlepší bude neprodávat auta v čr vůbec.
Evlo 08. září 2017, 10:35
Tahle snaha neco zmenit je super, doufam, ze v CR prestahnou uplne prodavat zajimava auta, protoze nikdo nebude takovy debil, aby je kupoval.
Nedy 08. září 2017, 09:36
Ano, ano. My všichni víme, že svět zlý nespravedlivý a všichni ubližují nebohým lidem.

Já si však myslel, že Jalopnik má respekt kvůli kvalitnímu psaní o autech. To by (alespoň myslím) většina uvítala i tu. Takže nechcete si založit speciální vlákno, kde budete tepat nespravedlnost světa?
GanGreen 07. září 2017, 22:13
jalopnik ma respekt? to je dost individuální, v životě jsem od nich nečetl ani zbla... :D
luv 07. září 2017, 20:08
Petr 'Krab' Jeřábek 31. srpna 2017, 00:01
Eviduju vás pánové ve frontě, ale Saage je jasnej :) .. oranžáda se může testovat a testovat a testovat.. to se neomrzí vůbec :)
František Čáslavský 30. srpna 2017, 23:45
já teda nechtěl, ale tak teda jako taky :D
saage 30. srpna 2017, 09:41
Krabe, tak já ti to moje auto teda do testu půjčím :-)
Vojta Nekvapil 28. srpna 2017, 17:15
Polkles tlaku a jiskra ktera zapali palivo. To vypada na problem s palivovym cerpadlem. Pokud se da jen jedno hodne silne cerpadlo, tak pri prejezdech trpi. Takze se casto davaji dve cerpadla a na popojizdeni je zaple jen jedno.
Petr 'Krab' Jeřábek 28. srpna 2017, 11:37
Knightrider: já vím.. a jiným autům se skutečně věnovat budu, uvidíte :)

Safa: taky to tak vnímám. Každpádně už z tý krátký reportáže od Petra Eliáše je vidět, že to bude vážně libůstka. Je to dobře, že tahle třída vzniká. Auto jako Abarth 124 rallye potřebuje. Podle mě je klíčem k rallye opět levné, malé auto s pohonem na zadní kola. Něco jako Escort MK1 :) Fabie R5 to nemá šanci porážet, ale kdo si může dovolit závodit s autem za 7 mega. Sice je dnes "levné" proti WRC a skoro tak rychlé, ale Abarth bude dalekonásobně levnější, má zajímavé průjezdy a bude i posádku bavit řidit. Fandim tomu a moc bych si přál nějak vylákat taky možnost rozhovoru a přinést víc informací o tom autě. Přidávám si to do "redakčního" plánu Kraba :)
Knightrider 28. srpna 2017, 06:52
Pan Krab: A ja doufal, ze ti to bude stacit a budes se ted venovat jinym autum. :-)
Jinak ta tvoje posledni poznamka presne vystihuje muj nazor na MX-5. Je to urcite fajn auto, ale za sportovni povazuju neco jinyho.
Safa 27. srpna 2017, 23:21
Knightrider: Fajn srovnání, jen potvrdilo, že má volba na daily (NC PRHT) byla správná. Každopádně dík za odkaz... ;o)
GanGreen: Jasný... ;o)
Pan Krab: Vojtova auta je mi líto, už je to asi pátá fabka R5, která letos shořela. Kde asi udělali soudruzi z MB chybu?
A ad 124 Abarth - co jsem pochopil, tak na Barumce ho byli kluci jen ukázat, Rada jel se svou klasickou Alfou 147. Ale možná se na trati objeví už v Příbrami, kam bych se rád podíval...
EDIT: Teď zrovna na ČT Sport Vojta říkal, že to začalo hořet někde vzadu, že si myslí, že to asi byla závada na palivovém systému, které předcházel fatální pokles tlaku...

Tento příspěvek byl 27.08.2017 v 23:24 upravován.
GanGreen 27. srpna 2017, 22:24
Safa: sranduju, ale to si snad nemusíme vysvětlovat :)
Petr 'Krab' Jeřábek 27. srpna 2017, 22:18
Koukám a skvělý. No Barumka musela být hodně pěkná. Já byl tento víkend dost mimo motoristickejch aktivit, daleko víc kiláků jsem trávil v lese a kopcích na kole, ale co koukám teď na videa, kdo byl, Barumka byla skvělá. Velká škoda Fabky R5 Vojtěcha Štajfa, docela teda brutální závada na autě, že celé komplet shořelo :

Uvidíme, co bude dál. Petr Eliáš a ewrc.cz české rallye bezkonkurenčně skvěle pokrývá, ale rád bych aby i Autíčkář reportáže přivážel. Snad se to do budoucna víc povede.

No a Abarth. Krása. Nejsem si ale jistý jestli vůbec odstartovali, protože ve výsledkové listině Barumky jsem je nenašel. Zato jsem tam našel nějaké Italy s Toytou GT86 :)

No a test 4 Mazd MX5. Díky Knightrideře za ten odkaz. Já viděl několik podobných testů od Angličanů, tenhle od bratrů z východu se mi ale vážně líbil. Jenže nakonec stejně neodpověděl na moje současné dilema. Ale to prozrazovat moc nechci. Zkrátka, já mám dnes pocit, že nejlepší MX5 byla ta původní NA, případně výroční NB s 1.8 a Torsen samosvorem, ale rád bych jezdil taky jako tady pánové v jeden den se všemi generacemi. K té poslední totiž mám trošku výhrady a jsem z toho malinko smutný. Pan novinář z tospeed.sk je tak trochu MX5 "klubák" a myslím si, že recenze je až moc fanouškovská. Možná jsem prostě jen už přeskočil ten stín nejlepšího sportovního auta světa (MX5) a jsem v tom táboře těch, kteří už za sportovní auto považují jiné stroje. Zkrátka uvidíte, nicméně ten test 4 generací by se mi děsně líbilo udělat :)