načítám data...

Téma Ford jako DNA

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
custom1 26. února 2019, 07:02
Knightrider: Chápu. Já už auta fotím taky sporadicky.
Nezn.uživatel 25. února 2019, 19:11
custom1: Bohužel nemám. Já už auta ani nefotím, nebo jen výjimečně.
custom1 24. února 2019, 13:18
Knightrider: Tak to je paráda. Více fotek nemáš?
Nezn.uživatel 23. února 2019, 08:40
custom1: Je. Ale nad tímhle konkrétním kouskem by ses úplně rozplýval. Majitel je nadšenec, kterej si ho zrenovoval pro sebe, pro svojí radost. Je to naprosto špičková práce.
custom1 22. února 2019, 07:00
Knightrider: Cosworth je vůbec "jiná liga"...
Nezn.uživatel 21. února 2019, 17:57
custom1: Měl bys vidět tohohle naživo. Escort Cosworth. Tam se dá jíst jak z interiéru, tak z motoru. To auto je ve stavu, v jakým nebylo ani po vyjetí z výrobní linky z fabriky.

Tento příspěvek byl 21.02.2019 v 17:58 upravován.
custom1 21. února 2019, 08:21
Potřebuji si tady "uklidit" pár fotek RS, tak snad to nebude vadit... :)
saage 12. února 2019, 00:31
Dekuji za pomoc. Motor se uz stavi, neco se sehnelo v UK neco za oceanem.
ReVolte: Jo mas pravdu, 2.5 by byla asi lepsi, ale nechtelo se mi jit do programovani jednotky, ja mam hlavu upravenou ne origo, tak by s ni byl asi taky problem.
ReVolte 11. února 2019, 13:58
saage: A nebyla by lepší 2.5? Zrovna ty 2.3 byly nejnepovedenější z celé serie Durateců. ono stačí vidět kolik 2,5 se dává do Miat a funguje to tam s origo hlavou.
saage 12. ledna 2019, 16:42
Faust54: Juhuuu. A pak ze nejsou. :-) To by mohlo byt ono. Diky diky, zjistim kod motoru, a pokud ano, jeste se ozvu. Diky moc, hned mam lepsi vikend
Faust54 12. ledna 2019, 14:45
Skladem v Německu na centrále: 1851469 - Zahrnuje: Písty, ojnice, klikový hřídel a všechna ložiska
http://prntscr.com/m68oly
Goldies 12. ledna 2019, 14:36
Faust54: kód motoru je SEBA
Faust54 12. ledna 2019, 14:27
Na FB se obrať sem https://www.facebook.com/DuratecMotors/ a nebo napiš co přesně potřebuješ do SZ, kouknu se do centrálních skladů Fordu.
Goldies 11. ledna 2019, 22:42
saage: messenger ;-)
saage 11. ledna 2019, 22:22
Goldies: Cat, Cat. Nejak sem se pustil do generalky motoru, a skoncil u toho ze nejsou dily. :-( Tak resime co dal. :-(
Krabe: Ja vim, ze by si me urcite rad pomohl, ale moturek z krovinorezu jeden mam, a je v kolobezce. :-) Diky
krab 11. ledna 2019, 22:03
saage: Já mam furt ten X/flow Kent 1300 z jedný náhradní Cortiny. Je zalitý pěkně v oleji a tiše spí někde u táty v dílně.

S tím bude Little Bastard sice o dost pomalejší ( jako fakt o hodně...) , zato konečně s karburátorem tak jak Lotus 7 má správně být. :-D
Goldies 11. ledna 2019, 21:57
saage: cat?
saage 11. ledna 2019, 21:48
Ahoj, trochu offtopic, ale možná tady najdu nějakého Ford specialistu. Nemáte někdo v šuplíku náhodou blok Duratec 2.3l? Smutně koukám. Diky
Faust54 31. prosince 2018, 09:25
Fiesta ST150 váží cca 1100kg a má 2.0 110kw / 150k s 5q převodovku.

+ lehčí než Focus, mladší než Focus, lépe jede než Focus, super kombinace motoru a převodovky na okresky, funguje úžasně na pěkné silnici, relativně bezporuchové auto, celkem levné ND a jsou ještě dostupné

- točí hodně otáček na dálnici, zadní tuhá náprava, konstrukční chyba servo banky ( dá se řešit přelokací ), podvozek je na nerovnostech hodně uhopsaný
Focus

Focus ST170 cca 1250kg 2.0 127kw / 170k 6q Getrag

+ dospělejší auto než Fiesta, 5D verze nebo Kombi, zadní multi. náprava, okresky i dálnice super

- 6q Getrak zabíjí potenciál auta, lepé zaměnit za 5q MTX 75, starší konstrukce než fiesta, napadeno většinou korozí, některé ND se již nedodávají ( např poloosy a nelze je koupit v druhovýrobě, pouze jeté ).
Trinom 30. prosince 2018, 19:23
Co takhle zvážit nějakýho americkýho sourozence? To pak do výběru padne i Mustang, případně Crown Vic a její deriváty. Všechno jsou to zadokolky a při trošce hledání se nějaká v limitu i najde.