reklama
načítám data...

Téma Ford Focus ST170 z Anglie

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
ReVolte 15. srpna 2017, 19:33
Chosé: Ne to nebylo o hádce jen to vyznělo že to není standartní si pojistit auto na VIN. Pak často slysim od lidí jak jsou zmatený kdyz si maji auto převést se zmenou spz a musí ho mít pojištěný. :)
Chosé 15. srpna 2017, 13:58
Jo v pohodě, nevím proč ReVolte reagoval na můj příspěvek. Vím, že jsem normálně pojistit auto registrované v UK u CZ pojišťovny...
Evlo 14. srpna 2017, 16:05
Konkretne u koopretivy mam normalne registrovane auto s britskou znackou, mam i primo ve smlouve napsano, ze stat registrace je velka britanie.
Evlo 14. srpna 2017, 13:51
Chosé: Ja jsem dodal SPZ hned prvni den, nechapu co furt resite.
Chosé 14. srpna 2017, 10:30
ReVolte: O tom se nehádám, ale problém je hlavně s RZ, která musí být dodána do určitého data ;)
ReVolte 10. srpna 2017, 14:53
Chosé: Na VIN ti udělají pojištění skoro všechny pojišťovny, zatím jsem se žádnou neměl problém.
Evlo 09. srpna 2017, 17:25
Ted jeste hledam urad, kde, pri osobni navsteve, nechtej na presani 20 udaju z technickeho protokolu do ceskyho technickyho prukazu tyden az 14 dni.

Tento příspěvek byl 09.08.2017 v 17:29 upravován.
Evlo 25. července 2017, 15:27
BTW ve 100% odpovedi na zadost o registraci vozidla byli ty dokumenty, ktere MDCR oznacuje jako neplatne 1:1 zkopirovany.

Tento příspěvek byl 26.07.2017 v 14:17 upravován.
Evlo 25. července 2017, 14:18
Tady jeste vyjadreni od MDCR (neni to primo od ministra dopravy) k tomu metodickemu pokynu:
...
Ministerstvo dopravy Vám na základě stanoviska a podkladů věcně příslušného odboru provozu silničních vozidel poskytuje v příloze požadované Metodické pokyny k dovozům vozidel s tím, že metodické pokyny k dovozům vozidel s Anglií nebyly vydány, existují pouze dvě po sobě následující informace, které také přikládáme.
...
Dále Ministerstvo dopravy k poskytnutým informacím uvádí, že reflektují na právní úpravu, která v současné době není platná. Zásadní změna nastala dnem 1. 1. 2015, Po tomto datu již metodické pokyny na toto téma vydány nebyly, neboť zákonná úprava obsažená v těchto předpisech již nevyžaduje další vysvětlení formou metodických pokynů.
...

*MUCK*


Ptal jsem se samozrejme na Velkou Britanii, ne anglii, ale vzhledem k tomu co poslali poslali fakt vse co vydali.

Tento příspěvek byl 25.07.2017 v 16:45 upravován.
luv 21. července 2017, 14:09
Jestli mate nekdo v cesku rx-8 na UK papirech a nemuzete ji prihlasit, tak vas ji rad zbavim.
Knightrider 20. července 2017, 17:52
Evlo: Coz znamena co? Ze mas polsky RZ a jezdis na technickou tam? Nebo jeste jinak?
Evlo 20. července 2017, 16:25
Knightrider: Ja se podle toho jak je CR pravni stat zaridil a samorejme v takovem prostredi mit registrovane vozidlo je nesmysl, uz to resim jen z prdele, auta mam registrovany a CR z toho fakt nema ani korunu.

Tento příspěvek byl 20.07.2017 v 16:32 upravován.
Evlo 20. července 2017, 16:22
[mazu - nekonstruktivni]

Tento příspěvek byl 20.07.2017 v 16:37 upravován.
luv 20. července 2017, 16:14
Ano, dovoz individualne schvaleneho vozidla je o trochu slozitejsi situace nez vozidla s EU type-approval (coz by podle EU smernic mel byt jeden dopis/email na urad), ale i to se resi v te EU smernici - jestli te to fakt zajima, tak neni lepsi zdroj nez http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX:32007L0046 .

Ale jestli tohle budes vysvetloval nejakym uradu nebo STK tak prosimte porid nahravku - rad se pobavim.

> nicméně i tak platí, že ty pravidla stejný nejsou a že si je každej stát dál upravuje podle sebe, viz třeba ty červený blinkry, na který jsem narazil.

Clensky stat nemuze mit prisnejsi podminky nez jsou stanoveny v te smernici.
Knightrider 20. července 2017, 16:09
Evlo: Bohužel, LUV má pravdu v tom, že klidně může být právo na tvojí straně, ale když se nikde nedomůžeš svých práv a budeš se o ně muset další roky soudit, tak je ti to celkem k prdu. To tě prostě otupí a vykašleš se na to.
Já bych to taky rád nějak pozitivně vyřešil, protože i další moje auto bude made in USA, takže zase budu mít problémy s jeho registrací v ČR, ale za ty roky bojů s úřadama se mi to ještě nepodařilo a nejsem schopnej se dobrat nějakýho rozumnýho konsensu.

Tento příspěvek byl 20.07.2017 v 16:10 upravován.
Knightrider 20. července 2017, 16:02
Evlo: Tak ještě jednou, specielně pro tebe. Jakou směrnici nebo nařízení EU vydala a jaký náš právní předpis a v jakých bodech tuhle směrnici nebo nařízení porušuje? A jakým způsobem jsi tedy stát upozornil na porušování předpisů a jakou nápravu ten k tomu udělal?
Evlo 20. července 2017, 15:59
Knightrider: EU v tom zadnou "metodiku" nevydava, vydava smernice, ktere CR zatim v ramci lhut pro implementaci implementuje do zakonu, typycky pro nas 56/2001. Ten staci dodrzet a vse je zlate.

Neberu to jako slovickareni, pokud tohle ma nekomu k necemu byt, tak musime veci nazyvat pravymi jmeny, ne autokelly rikat mototechna. Podle me minium lidi pochopi o cem je rec, ja nepochopil, ze vyzkumakem TUV SUD myslis. Fakt jsem si myslel, ze jde o nejakou ojebavku.

Viz. povidani o technickych prohlidkach, co jsem sem dal.

Tento příspěvek byl 20.07.2017 v 16:07 upravován.
Knightrider 20. července 2017, 15:58
Evlo: Já netvrdím, že protizákonnnej není. Já se naopak ptám, jakou metodiku v tomhle směru vydala EU a jestli s ní tenhle náš metodickej pokyn koresponduje nebo ne.
Ano, můžeme tady slovíčkařit, ale to nikam nevede. Asi víme oba, o čem je řeč.

Tento příspěvek byl 20.07.2017 v 15:59 upravován.
Evlo 20. července 2017, 15:56
Knightrider: Ale ten metodicky pokyn jsem sem dal proto, abych demonstroval co je spatne, ten pokyn je protizakony a nabada nelegalnim postupum.


Ano TUV SUD je spravne, vyzkumak rekne, podle me, kazdemu velke hovno. Dekuji za napravu.

Tento příspěvek byl 20.07.2017 v 15:57 upravován.
Knightrider 20. července 2017, 15:56
Evlo: TÜV SÜD Czech. Spokojenej?