načítám data...

Téma Dovoz ameriky z Anglie?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Evlo 25. března 2017, 07:41
.

Tento příspěvek byl 25.03.2017 v 07:43 upravován.
Nezn.uživatel 23. března 2017, 16:25
Evlo: Pod tim si mam predstavit co? Uved konkretni priklad.
Evlo 23. března 2017, 13:50
Knightrider: Kdyz myslis :D ... ja si na hlavu nasrat nenechal

Tento příspěvek byl 23.03.2017 v 13:50 upravován.
Nezn.uživatel 23. března 2017, 09:10
Evlo: Myslet si o tom předpisu můžeš co chceš, ale to je tak jediný, co s tím naděláš.
Evlo 23. března 2017, 08:51
Svepravny clovek, necht si precte 56/2001 Sb. paragraf 6 odstavec 4 a 5. Zjisti, ze je tam bod co poruse Evropskou smernici, ktera je ustavne definovana jako nadrazena. Zakon nesmi porusovat ustavu.

Tento příspěvek byl 23.03.2017 v 08:55 upravován.
Nezn.uživatel 21. března 2017, 21:22
Sau: Jasne, dej vedet, jak si dopadnul.

Tento příspěvek byl 21.03.2017 v 21:22 upravován.
Sau 21. března 2017, 15:36
Jj, právě proto hledám a vybírám už teď. Zajedu sa podívat na tu do Břeclavi, jestli ještě platí a to určo napoví.
Nezn.uživatel 20. března 2017, 18:27
Sau: To chce cas a chladnou hlavu. Idealne objed' par aut v Cechach, at se svezes v ruznych rocnikach, verzich a obou typech karoserie, aby sis udelal nazor a vedel, do ceho jdes a pak uz se ta konkretni bude hledat taky mnohem lip, protoze vyloucis ty, ktery nevyhovujou treba slabym motorem, prevodovkou, sedackama, vybavou, typem karoserie, atd. Ten vyber se ti po vyzkouseni par aut pak sam hodne zúzí.
Sau 20. března 2017, 16:16
Moc díky za infa a postřehy. Mám nad čím přemýšlat :)
Nezn.uživatel 19. března 2017, 20:07
Goldies: Ta digitalni palubka je mazec. Jel jsem v tom a v realu je to neuveritelne stylova vec. :-)

Goldies 19. března 2017, 19:22
Franz Kafka: ktery rikate vinova? To je ta burgundy cosi? Tak je fakt pekna a ten bezovej interier je uzasnej! On i ten interier vypada paradne, pristrojovka jak z Apola 13 a jestli to ma fakt tu technologii tak je to pecka na2 Akorat tohle musi byt pecka uservisovat :-(
Nezn.uživatel 19. března 2017, 19:07
Franz Kafka: Ta vinova je rozhodne v nejlepsim stavu. Taky se mi libi nejvic.
Kompletne digitalni a barevny budiky to melo uz od zacatku vyroby v roce 1983. V roce 1990 je pak pri modernizaci nahradil cernobily centralni digitalni display a analogove budiky kolem nej.
Ono to bylo neuveritelne pokrokovy auto. Hlinikovej podvozek, prisviceni do zatacek uz od roku 83, klima, od roku 86 ABS, od roku 89 elektronicky tlumice a manualni sestikvalt, snimace tlaku v pneu taky tusim od roku 89, dofuky sedadel uz v 80. letech, atd.

Tento příspěvek byl 19.03.2017 v 20:11 upravován.
Franz Kafka 19. března 2017, 18:04
1992/93 a ono to má digitální přístroje komplet?


Tento příspěvek byl 19.03.2017 v 18:05 upravován.
Franz Kafka 19. března 2017, 18:04
Že do toho vstoupím vzhledem k tomu že zrovna Corvette opravdu nerozumím a to auto znám jen okrajově. Hezky si to popsal, ale z těch aut co by si mu teda doporučil kdyby došlo na lámání chleba? Mě se z toho čistě laicky nejvíce líbí ta vínová. Soudě samozřejmě z obrázku realita může být jiná. Možná nemám vkus, ale mě se docela líbí i ta základní kola když vezmu v potaz rok výroby. Porsche je proti tomu ve všech ohledech konzervativní auto pro dědky :D
Nezn.uživatel 19. března 2017, 12:05
Sau: No nemas za co. Jo, urcite se daji sehnat uz kolem tech trista tisic, kdyz clovek hleda a nechce nic specialniho. Kabriolet je uzasnej a podle mne i hezci a v Cechach vzacnejsi. I na srazech amerik jsou kabriolety spis vyjimkou. Jeden je naprodej v Ceskych Budejovicich, dalsi dva nekde na Morave, tak doporucuju se v tom alespon svezt a udelat si nazor, bez nutnosti to kupovat. Je to fakt bomba. Ale oproti coupe s targou se karoserie mnohem vic krouti, takze to v interieru skripe. Tim teda trpely vsechny C4, ale u kabrioletu je to vic znat. Ale i tak bych ja sel znova urcite do cabria. Je to fantasticky. :-) Ta targa se u coupe sundava povolenim sroubu v ramu strechy pomoci rácny, ktera je ve vybave auta ve stredovym kastliku, tak sundavani bude asi obcas otrava. Rychloupinaky mela az C5. Ale u cabria se zase strecha sklada do kufru a ten se tim zmensi na polovinu. Ale absolvovali jsme s tim ve dvou dve tydenni dovoleny po Evrope a kdyz se clovek uskromni, tak je to v pohode.
U C4 se rika, ze cim novejsi, tim lepsi, vykonejsi a pohodlnejsi. Prvni C4 byly kritizovany za extremne tvrdej podvozek. Kdyz se zameris na tuhostni charakteristiky tech listovych per, tak zjistis, ze se casem hodne zmekcovalo. Motory L98 (do roku 91) maji nizsi vykon, vyssi spotrebu, ale zase vetsi kroutak, nez novejsi LT1 (92-96). LT1 ale zase mela seriove protiprokluz, coz predtim nebylo vubec a uz je to docela raketa. Tech 305HP s tim cvici slusne. A taky mely lepsi brzdy a vetsi kotouce. Prevodovky byly bud 4-rychlostni automat od GM nebo manualni sestikvalt od ZF (od roku 89). Manualni Doug Nash 4+3 z 80. let urcite nebrat. Automat je v pohode, ale je pomalej a ma jen 4 rychlosti. Manual je pro mne jasna volba v jakymkoliv aute, ale ZF je trochu hlucnejsi prevodovka, coz muze nekomu vadit. 80. leta mely tu digitalni palubovku. Mel jsem moznost ridit a je to neskutecne cool. Navic je barevna. Modernizovany verze mely kombinaci displeje z kalkulacky a analogovych budiku. Davaly se dva typy sedacek. Zakladni a sportovni, ty mely dofuky polstaru, zrovna tak radio, zakladni a Bose Gold series. Podvozky byly zakladni FE1 a sportovni Z51, popr. Z52/Z07 v 80. letech. Pak jeste FX3 od roku 89 s elektronickyma tlumicema. Tuhost se nastavovala knoflikem vedle radici paky. Je to super, ale tyhle tlumice stoji dvakrat tolik, nez normalni Bilsteiny, ktery se tam davaly.
A k tem autum, na ktery jsi narazil.
Ten prvni cervenej kabriolet. Vykon je 250HP, tam ma asi preklep a je to rok 90, nikoliv 91. Ma manual, cabrio, sportovni sedacky s dofukem, je to celkem atraktivni kombinace, vcetne toho barevnyho provedeni, ale technickych nedostatku je i v popisu dost. Ty kola z C5 Z06 bych asi vymenil za original, ale spatne nevypadaji.
Cerny coupe. Nesedi svetlo, tak je otazka, jestli to nebylo bourany. Tezko rict. Sedivej interier neni moc peknej, ale celkove to auto vypada docela udrzovane. Treti brzdovy svetlo na strese bylo jen do roku 1990, takze bych tipoval, ze tohle nejspis bude rok 90 a ma vymeneny oba narazniky za faceliftovanou verzi. Delalo to hodne lidi. Ale je to jen odhad.
Vinovy cabrio. Krasny auto. Registrace v UK v 91, ale tipoval bych rok vyroby cca 88. Ja bych nechtel automat, ale jinak to auto nema chybu.
Cerny cabrio z Polska. Mozna bude chtit ten lak jen umyt a napastovat, ale na prvni pohled neni nic moc. Zakladni sedacky, ale nove precalouneny, stejne tak volant. Ovladac svetel je vymeneny. Tenhle je z Vetty 94-96 po poslednim faceliftu. Sem nepatri. Plasty v interieru celkem olitany. Moc péce to nemelo v posledni dobe. Strecha uz ma svoje nejlepsi taky za sebou. Ale je to opravdu rok 93, o cemz svedci i ty plakety ke 40. vyroci Corvett, ktery jsou na prednich blatnikach a chromovany emblemy na kapote a vicku nadrze. Ostatni Vetty mely cerny loga. Kola jsou original, ale ne ze standardni C4, ale jsou to odlehceny kola z C4 ZR1. Jsou vzacny a drahy a davaji tomu autu smrnc. Kridlo je sice znackovy od Greenwooda, ale to bych spis sundal a prodal. Osobne si ale myslim, ze kdyby se do ni zainvestovalo, tak by to mohlo byt fakt krasny auto, prestoze z tohohle vyberu vypada stav jako jednoznacne nejhorsi. Jako bourana nevypada, spis tam stoji dlouho, ma nalitano a jeste se o ni v tom bazaru nikdo nestara. Ale ma 300 konovej motor, luxusni svetlej interier a loga 40. Vyroci. :-) Ten zaslej lak bych vyresil tak, ze bych to cely prestrikal do tovarni zeleny Polo Green a to auto pak nebude mit chybu. Mohlo by to vypadat takhle:
http://www.corvetteforum.com/forums/attachments/c4-general-discussion/47668414d1298906111-polo-green-aftermarket-wheels-pic0010.clip

http://rs99.pbsrc.com/albums/l315/jgclark70/vette%20sale/DSC00011.jpg?w=480&h=480&fit=clip

Tady je hromada detailnich fotek, i kdyz na zakladnich kolech:
http://www.dmautosales.com/1992-chevrolet-corvette-convertible-c-807.htm



Ta hneda, dvoubarevna je neuveritelne zachovala. Do roku 86 ale mely Vetty jen 230 HP, coz je znatejnej rozdil oproti tristakonovy LT1 a osmdesatkovy interiery vic vrzaly. Plasty v interieru byly u C4 priserny. Ale tahle je fakt luxusne zachovala a hnedej interier krasnej, i kdyz svetlo u ridice taky nejak nesedi. Spis je otazka, jak s prihlasenim. Jestli chapu spravne, je v Polsku, ale ma svycarsky SPZ, tak tezko rict, jestli je v tom Schweizu odhlasena. Popisy uz jsem nezkoumal. Ale vyhodou je, ze tahle uz by se dala prihlasit na veteransky SPZ, cimz odpadaji problemy s upravou svetel na nase normy a vyrazny usetreni pri prihlaseni a provozu.

Tento příspěvek byl 19.03.2017 v 21:24 upravován.
Sau 17. března 2017, 19:25
Knightrider: Ahoj, díky moc za reakce a názory.

Dávám přednost kabrioletu, ale nezavrhuju ani targu, spíš by přišlo na to co by sa objevilo vhodného/dobrého k prodeji.

Ty ceny co píšeš sů (pro ma a podle ma) naprosto šílené za C4. Resp. za nějaké speciální edice a sportovnější verze možná odpovídají, nevím, nic z tho ale nechcu. Mně osobně stačí prakticky jakákoliv obyč verze, krom prvního roku výroby s tím 205 koňovým motorem.

Co sem hledal a díval sa tak třeba http://www.carandclassic.co.uk/car/C835611 (260 tis Kč), případně http://www.carandclassic.co.uk/car/C825869 (270 tis Kč) nebo http://cloud9cars.co.uk/ppage.asp?carId=424 (305 tis Kč).

Vím že sem psal o anglii, díval sem sa ale i tu v našem okolí a třeba našel i https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-corvette-zarejestrowana-w-polsce-ID6yvWnH.html#321592e1bf (260 tis Kč) a nebo můj současný favorit - https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-corvette-c4-5-7-v8-235-km-automat-stan-perfekcyjny-ID6yE2XB.html#321592e1bf (280 tis kč).

Samozřejmě z fotek toho člověk až tak moc nepozná a není nad to vidět daný kus naživo. Klidně sa ale, pokud ti něco přijde k zkritizování těchto inzerátů, vyjádři.

Nezn.uživatel 25. února 2017, 14:23
Sau: A jaka ta C4 by to mela byt? Coupe nebo cabrio? Vyrabela se 13 let a za tu dobu se pomerne zasadne zmenila, takze spousta dilu, vcetne podvozku neni ani vzajemne kompatibilni v ramci tehle generace. A jaky je rozpocet? Cenovy rozpeti je tu enormni. Prelom 80/90. let se da sehnat uz od 300 tisic, ale za ty penize to nejspis zadnej zazrak nebude. Nejdrazsi jsou limitovany verze a z tech normalnich pak posledni rocniky 94-96 po posledni modernizaci. I kdyz treba 40. vyroci se da koupit za pekny penize, viz treba tahle za pul milionu: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=235766449&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=1989-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&makeModelVariant1.makeId=6325&pageNumber=2
Nadhernej je Pace car z roku 95 pro 500 mil Indianapolis, ale ceny zacinaji na 1,1 milionu Kc. http://www.ebay.co.uk/itm/1993-M-CHEVROLET-GMC-CORVETTE-5-7-CONVERTIBLE-2D-AUTO-/122363081355?hash=item1c7d68728b%3Ag%3AylYAAOSwB-1YqkJM&_trkparms=pageci%253Aa5f712ee-fb5a-11e6-8332-74dbd1809c31%257Cparentrq%253A755d738815a0a5e2b515c52fffece8af%257Ciid%253A48
Grand Sport jako coupe se da koupit pod milion, jako cabrio je kolem 1,5 milionu a ve spickovym stavu kolem 2,5 mega. http://cdn5.3dtuning.com/info/Chevrolet%20Corvette%20Grand%20Sport%201996%20Coupe/factory/5.jpg
Nejlepsi a nejrychlejsi je samozrejme supersportovni ZR1. Prvni rocniky, tj. 1990 se daji koupit uz kolem 700 tisic, ale posledni 1995 ve spickovym stavu bude dost pres dva miliony Kc. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239616839&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=1989-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&makeModelVariant1.makeId=6325&pageNumber=2
ZR1 a motor LT5 je ale uplne jinde, nez bezny verze, i kdyz LT4 Grand Sport je prvnim ZR1 hodne blizko.
Kazdopadne v zapadni Evrope ceny techhle aut v poslednich letech dost vyskocily. U nas si toho nastesti jeste nikdo nevsimnul, takze urcite cenove vyjde nejlip auto z Cech a navic odpadaji starosti s dovozem a prihlasenim. Treba tohle vypada pekne: https://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/corvette/17054726?goFrom=list
Vyplati se priplatit si za auto v lepsim stavu, protoze Corvette neni Camaro a ceny dilu jsou dost divoky. Je to 25 let starej suplik, takze veci na vymenu tam bude vzdycky dost, i jen tech beznych spotrebnich a snadno tam zahucis za desetitisice, aniz bys vubec vyjel.
Nezn.uživatel 24. února 2017, 19:16
Sau: Prihlasit jde uplne normalne. Ja jsem tu svoji C4 kupoval v Holandsku. To je na americky auta taky dobra zeme. Jezdi jich tam dost a ceny slusny, diky tomu, ze je tam na auta nizky DPH. Ale zaklad je, ze to auto muselo byt pred dovozem do CR uz prihlaseny v nekterym ze clenskych statu EU. Nesmi mit americky papiry, protoze prihlasit se u nas da auto z neclensky zeme max. do 8 let stari. U aut z EU vek nerozhoduje. Kocourkov, ale nema smysl nad tim polemizovat. Lobby dovozovy mafie (svazu), u nas funguje spolehlive. U nas pak bude potreba absolvovat vyzkumak na udeleni vyjimek do velkyho TP, protoze US auto z logiky veci nema evropsky homologace, tj. ty Ecka na oknech, svetlech, pásech, ale US normy DOT/SAE. I kdyz treba zrovna ta C4 se ofiko prodavala i v EU. Moc jich ale neni a navic ty evropsky verze jsou docela dost hnusny. :-D Treba tady jedna EU verze. Ty zrcatka a nastavce blatniku, to je fakt hnus. A par dalsich detailu jakbysmet. (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239133602&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=1994-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&makeModelVariant1.makeId=6325&pageNumber=1&fnai=next) Plus pak doplneni tech. udaju do velkyho TP, protoze u nas narozdil od zapadu jeste nepochopili, ze neni potreba mit v technicaku kdejakou kokotinu a svetla musi byt dle nasi normy, tj. vzadu oranzovy blinkry, vpredu samostatny obrysovky a ne rozsviceny blinkry po americku, atd. Ale vsechny tyhle veci jsou resitelny. Cena za prihlaseni se u nas pohybuje kolem 25-ti tisic.
M P 21. února 2017, 19:42
S corvettou poradí knightrider, s dovozem staršího krámu z UK poradí zase krab.

Autíčkář je taková malá vesnice :D ať sháníš cokoli, většinou to seženeš :D
Sau 21. února 2017, 16:30
Máte někdo zkušenost/znalost, jak je to s dovozem a následným přihlášením starší ameriky z Anglie? Myslím tím auta s volantem vlevo, ne poanglicky napravo.

Intenzivně přemýšlím nad pořízením Corvetty C4 a když pročítám inzeráty právě v Anglii, ty ceny tam... :)

Jak je to pak u nás? Jde vůbec normálně ta Corvetta z přelomu 80/90 let u nás přihlásit? Jen připomínám - volant má na naší, správné, straně :)