načítám data...

Téma Daily auto 50-150 000 Kč. Jaké?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
onsad 14. července 2016, 21:15
Csaba: GanGreen: Je to už delší doba, co jsem se s ním o tom bavil. Nevěřím, že by mě chtěl natáhnout. Tehdy jsem snad ještě ani auto neměl. A potom jsem mu tam vozil shnilou primeru. Kde prachy nejsou, nic nenatáhneš. :)
Jinak xantii mají rodiče a jak se mi to auto celkem líbí, tak problémů to má celkem dost. Pořád něco řeší a to mají garáž a moc nejezdí. Namátkou, teče řízení, už mají druhý ventilátor topení atd. To o primeru jsem se nestaral a nic takového mě nepotkalo.

Jinak co si myslíte o Vectře C a např. tomhle bazaru? http://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/vectra/16318531?company=1&goFrom=list
Tahá evidentně z Německa a ty auta vypadají docela dobře.


Tento příspěvek byl 14.07.2016 v 21:15 upravován.
GanGreen 13. července 2016, 17:39
onsad: sry ale já tomu nevěřim, spíš mi přijde že tě chce mechanik natáhnout... 30k nestály rozvody ani na 2.5 v6 TDI v A6ce....
Csaba 12. července 2016, 18:11
onsad: kamarád tu V6 měl v Xantii a když na ní nechával dělat rozvody (mechošem z dědiny), vyšlo ho to i s prací do 12.000,- Kč.

U prodejce mjauto z Brna si můžeš vybrat z mnoha možností, viz:

http://autodily.mjauto.cz/peugeot/406-kupe-8c/3-0-v6_152/rozvody-a-kladky/febi28103.html

a když ty díly koupí nějaký mechoš který má po letech pravidelného odběru n. dílů (u jakéhokoli prodejce) za desítky (stovky) tisíc Kč množstevní slevu,
tak se i s prací do desti tisíc dostane naprosto v pohodě...

30.000,- by to stálo možná, s hodně velkým "m" v aut. servisu a i to mi přijde jako přehnaná částka.

Není potřeba se toho bát, při troše snahy a když člověk nekupuje díly "na sebe" se dá tahle V6 provozovat absolutně v pohodě a ten motor za to stojí.

Onen kamarád tu Xantii má už víc jak 10 let, najezdil s ní asi 150 t. km a je (potom co to hned po koupi "dal do plynu") spokojený a vysmátý... :)
Goldies 12. července 2016, 15:54
Civic 8g za 150.000,- ? To asi jen v social vybave :-(
Ale třeba s touhle: http://www.sportovnivozy.cz/74296-honda-civic-type-s-pribram by mohla byt sranda :-)
pripadne tahle: http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/civic/16888137?goFrom=list


Tento příspěvek byl 12.07.2016 v 15:57 upravován.
onsad 12. července 2016, 14:41
GanGreen: Jop, na tyhle francouzské V6 ve 406 a C5 to tak vychází. Podle Autokelly asi 20 000 jen materiál a nějaká ta práce k tomu. I jsem s tím mým mechanikem o tom snad bavil, nějakou V6 tam měl a fakt je to za pálku.
GanGreen 12. července 2016, 14:02
fakt stojej rozvody na 3.0 V6 30tyčí?? Jestli máš mechanika na citroeny, tak bych měl bejt tebou rozhodnuto, ale nejsem ty tak nevim :D
Pokud nechceš korozi, tak se vyvaruj snad všech japonců...
M P 12. července 2016, 13:32
onsad 12. července 2016, 12:41
Díky všem. Korozi fakt řešit nechci už. Mám už k takovým autům prostě odpor. Třeba by se mi fakt líbila Mazda 6 první generace. Levné, dobré benzínové motory a podle všeho se i dobře řídí. Jenže to rezne skoro jako felda. I jsem byl přesvědčen, že si ji koupím. Ale takto nové auto a mít orezlé? To je pro ostudu.
Vavris Vavrisovic 12. července 2016, 09:02
Pokud nechceš řešit korozi, tak jednoznačně vol nákladnější variantu. Auta za 50 tyček totiž už vykvetlé jsou a pokud ne, tak při každodenním provozu za pár měsíců boudou.

Focus II, Civic 8G by mohly být fajn ve všech ohledech. Pokud by byla preferována co nejvíce ekonomická varianta bez výraznějších řidičských nároků, tak nedám dopustit na Toyotu Yaris.
M P 12. července 2016, 07:40
spooon 11. července 2016, 22:53
však sem to o II netvrdil na 100%, mám I, a tam ta rez opravdu jede o sto šest. Před tím Mondeo MkI, a to taky nebyla žádná sláva. Ale jsou to všechno starý vrány, takže těžko paušalizovat.

Pak mám jen osobní zkušenost s MX5, a ta i přes to, že je skoro pořád v garáži a v zimě vyjede tak 2x, tak stejně mrcha rezne :-D
JLK 11. července 2016, 13:39
spooon: s rozpoctem do 150k muze mit celkem "novy" Focus II po faceliftu. U toho bych rekl ze nejake problemy s korozi nehrozi. Ja mam FFII pred falceliftem jeden z nejstarsich kusu, je celkem udrzovany ale zadny z majitelu to s peci neprehanel a koroze tam neni. Kdyz nevybere vylozene zanedbany kus tak to bude dobry. Servisne je to levne, i zakladni 1.6 muze byt relativne svizna (kdyz nejezdi nalozeny, coz s takovym najezdem predpokladam ze ne) a je skoro "bezudrzbova" - olej jednou rocne a jednou za 8 let rozvody za par tisicovek a vydrzi to donekonecna.

Tento příspěvek byl 11.07.2016 v 13:40 upravován.
spooon 11. července 2016, 13:00
Jestliže jedním z hlavních kriterií je pro tebe aby bylo nereznoucí, tak si určitě škrtni Focuse I a možná i II (a snad radši i to Mondeo :-D ), FoFo I mám a můžu říct že je dostatečně řidičským autem, je dostatečně spolehlivým autem, je i dostatečně praktickým autem, ale rozhodně není korozeodolným autem. Ale když náhodou narazíš na neshnilý kus a necháš to za pár tisíc ošetřit, tak by to mohlo chvilku vydržet.
onsad 11. července 2016, 10:47
GanGreen: Wassa: Ten Citroen C5 je fajn, ale V6 asi nebude. Jen výměna rozvodů na tenhle motor je kolem 30 000 Kč. :) Ideální by byl 2,0 benzín. A navíc máme na citroeny celkem dobrého a levného mechanika. Takže se ani hydrauliky nebojím.
Wassa 11. července 2016, 09:33
Před pár týdny jsem si pořídil 406 právě s tím 3.0 v6 a ani ta spotřeba u toho motoru není tak velká - při cestě do práce (50 km) se dá dostat v pohodě pod 8l na 100km. A myslím, že k charakteru C5 se ten motor hodí ještě víc.
GanGreen 11. července 2016, 01:11
Ja bych sel do ty C5ky... Mam ji v nafte... Po 14ti letech na ni neni po korozi ani pamatky...nekde jsem zaslech ze to ma celohlinikovou karoserii, nevim jestli je to pravda, ale vzhledem k tomu ze to nema nikde ani puchyrek, bych tomu veril...

Vzhledem k tvemu najezdu bych ji koupil klidne v 3.0 V6 benzin...

Jedinej zadrhel je, ze to neni moc ridicske auto, ale zase je radost s tim davat pohodovej cruising krajinou...jezdit na dovolenou a nebo jen na vejlety...

Za me jo to proste supr kara, pokud nechces blbnout na okreskach ;-)

Tento příspěvek byl 11.07.2016 v 04:23 upravován.
onsad 10. července 2016, 21:52
Ahoj,
řeším zatím neřešitelný problém. Vybírám auto pro dennní ježdění a mám pár požadavků. Auto by mělo být celkem spolehlivé, mělo mít fukční klimatizaci, relativně levný servis. A vůbec by nemělo reznout. Měl bych na to 50 až 150 000 Kč. Vím, že to zní blbě, ale na dobrý kus kolem 150 000 Kč bych si i klidně peníze půjčil. Ale je to otázkou, abych potom nesplácel nějaký vrak.
Předtím jsem měl Nissan Primera P11 s 2,0 benzínem, levné a rychlé auto. Bohužel mi zrezlo, protože jsem vybral špatný kus. Nejlépe bych benzínový motor 1,6-2,0 objem. A výkon kolem 80 kW.
Najezdím ročně málo kilometrů, cca. 3 000 km a stačilo by mi např. i malé Punto. Ale zase se rád svezu a obávám se, že 60-koňový motor by mě brzy omrzel.

Auta mám smaozřejmě rád a nějaké řidčskéí auto by bylo fajn. Ale obvykle narazím na problém s korozí, stavem, výběrem auta a servisem. Takže tohle by ani nemuselo být nějak extra zábavné.

V neposlední řadě bych řešil i nové auto, např. Dacia Sandero, kde bych prostě nic neřešil a jen jezdil. Jenže bych si jej musel vzít na leasing. Ale zas na ten můj malý nájezd nové auto, které by stálo u baráku?

Poslední věcí asi je, že v mém případě se ani mít auto nevyplatí. Ale rád prostě jezdím, chci občas někam jet a nebýt závislý na busech atd.

Moje požadavky:
nereznoucí
spolehlivé - když už auto mám, musí jezdit. Nepojízdná víkendovka mi je k ničemu.
relativně levný a dostupný servis

Moje návrhy
Ford Focus I a II
Opel Astra G a H
Citroen Xsara

Menší auta, které lze koupit novější s méně kilometry
Renault Clio, Thalia
Fiat Punto
Škoda Fabia

A potom mám zas ve výběru větší auta, kteráý jsou levná s větším motorem
Citroen C5
Ford Mondeo
Peugetot 406

Hodně se mi i líbí Alfa Romeo 159, ale servis bude už dražší, bude mít větší kola, nutnost dražších pneumatik atd. A bojím se, že i u ojetého kusu za 150 000 Kč bude potřeba řešit servis za 20-30 000 Kč. Nebo ne?

Prostě bych potřeboval nějak popostrčit, nebo získat jiný další názor.

Děkuji.

Tento příspěvek byl 10.07.2016 v 21:55 upravován.