načítám data...

Téma Coupe/GT/Cabrio do 200K

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Franz Kafka 03. května 2017, 15:21
První TT je čistě o designu. Motor se do toho dá vybrat s klasické palety té doby. Třeba 1.8 turbo. Nedotáčivé to je jako každé Audi tedy verze quattro. Sedí to na Golfu IV takže zázraky to neudělá a hlavně ani neumí. Psal jsem o tom blog a potom jsem to sem ani nedával vyhodnotil jsem to jako nezajímavé. Měl jsem 3.2 a 4x4 pro mě na dálky dobré. Jako víkendovou záležitost nebrat pokud teda nepovažujete za zábavu jezdit 200 rovně...Druhá generace to je jiné a hlavně lepší auto.
Evlo 02. května 2017, 17:09
zZkrab: Zkousel jesm TTRS a je to audi, porovnatelne jako S7, takze jako GT ano. Dost bych cekal, ze starsi TT budou jako golf.

Tento příspěvek byl 02.05.2017 v 17:09 upravován.
JLK 13. dubna 2017, 11:42
stirling 13. dubna 2017, 11:07
ja tiez nie ale co som videl vo fifth gear bolo mega nedotacave, urcite to neni najzabavnejsie auto, motor je pomerne spolahlivy
krab 13. dubna 2017, 10:01
A jezdili jste v TT někdo? Já ne.
S designem souhlasím, je to tak nadčasová záležitost a už se to ukazuje, že se to mnohým líbí. Ty první už mají 18-19 let a když je vidíš na silnici vůbec by si tomu ty roky nehádal.


Vavris Vavrisovic 13. dubna 2017, 09:38
Řekl bych, že hodnotu budou mít úplně všechny motorizace, protože primárním lákadlem bude ten geniální design
stirling 13. dubna 2017, 09:12
jo nad TT rozmyslam aj ja ako nad autom na kazdy den, urcite s 3,2 bude mat hodnotu prip 225 konova verzia
Vavris Vavrisovic 13. dubna 2017, 07:35
Jestli ti nevadí aura TT a líbí se ti, tak myslím, že máš vybráno. Poměrně lidová technika, potentní motory, výhledová šance na zhodnocení z dlouhodobějšího hlediska imho 100%.
Sasakr 13. dubna 2017, 00:25
Nějak nechci mít miláčka s SPZ na straně. A 103 kW na 1810 kg? To tam má chybu? To nemůže jet...

Znova jsem probral dostupné inzeráty a shrnul si následující seznam kandidátů, kteří se v tomto limitu dají sehnat v rozumném stavu (všechno verze kabrio, nikoliv u nás, ale spíš v Německu):
Saab 9-3 2.0T 154kW
Chevrolet Camaro 3.8 149kW
BMW 330 170kW
Opel Astra G 2.0 147kW (možná trochu zvrácené, ale nebudu vám lhát, designově se mi to líbí, s tím motorem to pojede a v nejvyšší výbavě to snad má i potenciál se nějak zhodnocovat. Bohužel furt je to Astra, takže interiér bude vrzat... ale tahle je pěkná: http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Opel-Astra-Cabrio-2.0-16V-Turbo/vhc:car,pgn:4,pgs:50,srt:price,sro:asc,ful:petrol,pwn:147,dmg:false,vcg:cabrio/pg:vipcar/240077316.html)
Opel Astra H Twintop (do rozpočtu se vejde špatně, navíc ten předek už zdaleka není tak pěknej jako u G). Nicméně jednu vídám nedaleko a vždy se na ní vydržím dlouho koukat. Ta boční silueta je pořád skvělá.
Volvo C70 2.4 147kW
Mercedes Bens SL (wow http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Mercedes-Benz-300-SL-24-Keskin-Tiefer/vhc:car,pgn:5,pgs:50,srt:price,sro:asc,ful:petrol,pwn:147,dmg:false,vcg:cabrio/pg:vipcar/242044725.html)
a nakonec něco, co tu nebylo zmíněno...
Audi TT (připadám si natolik heterosexuální, že bych měl odvahu se v tomto Golfu ukázat. Podle mě to na ceně růst bude, výběr je zatím celkem široký a s motorem 3.2 si lze zajistit i jistou exkluzivitu).

A pak perlička přes rozpočet... https://www.autofrc.cz/inzerat/chevrolet-corvette-convertible-1986/872/
Tady hádám, že bychom se asi nevešli. Ale pěkné, moc pěkné https://www.sportovnivozy.cz/72272-jaguar-xk-xk8-cabrio
EDIT: S manuálem by to taky mohl být celkem sběratelský kousek... https://www.sportovnivozy.cz/86951-chrysler-crossfire-limited-edition-manual-ceska-lipa

Tento příspěvek byl 13.04.2017 v 00:38 upravován.
krab 12. dubna 2017, 23:20
Sasakr: Víš co mě ještě napadá? Alfa Romeo.

Obecně stejně já třeba kolikrát koupím něco čistě kvůli stavu toho konkrétního auta a pak měním to co jsem původně chtěl na něco co mě předtím nenapadlo.

Tady úplně konkrétně třeba tahle Alfa GT : https://www.sportovnivozy.cz/87824-alfa-romeo-gt-18-ts-cr-praha#zalozkaFoto

S rozpočtem se vejdeš bohatě, charakter to má, výkon celkem taky a pokud je stav opravdu skvělý, koupíš něco co běžně prostě na trhu ke koupi není. A bude to jen a jen horší. Takže i cenově už to nemá kam padat, spíš naopak.
https://www.sportovnivozy.cz/87824-alfa-romeo-gt-18-ts-cr-praha#zalozkaFoto
Sasakr 12. dubna 2017, 21:49
Chlapi, díky moc za typy. Nad většinou jsem uvažoval. Ameriky do 200 000 se v nějakým normálním stavu sehnat nedají. Takže buď ještě chvíli šetřit nebo se na ní vykašlat. Upřímně, Mustang (ten první retro, tuším 2005?), klidně šestiválec by mi naprosto vyhovoval. Jenže ty ceny mi přijdou pořád dost absurdně vysoký.

Nissan 350/370. Do limitu víceméně nesehnatelný, ale představit bych si to uměl. Možná víc našetřit.
Mercedes SL do 200k neseženu. CLK se mi nelíbí designem (je to takovej bobek). Zato CL je nádhera, i když jen coupe. Je nějakej důvod do toho nejít?
E46 je taková jistota. Chybu s ní neudělám, do 200k seženu. Ale taky celkem tuctovka.
Allante: tohle je ve špatným stavu a do 200k skoro nejsou...
Camaro: upřímně, tohle mě zaujalo nejvíc.
C70: na ty jsem koukal. Škoda toho usedlého designu. Ale budu uvažovat.
Saab 9-3: má kamarád, není to zlé. Ale dost se mu to sype :-( 900 je pak už povětšinou nad limitem.
Z3: mohlo by být

Uvidíme, nevidím tam jednoznačného vítěze. Možná rok počkat a navýšit rozpočet na 300k...

Jinak co Chrysler Crossfire?
krab 12. dubna 2017, 17:44
Volvo C70 je fakt dobra volba ale netusim jak to bude s vyvojem ceny. Spis bych hledal Saaba a ted jestli spis youngtimera tak 900 cabrio prvni generaci a jestli spis praktictejsi tak posledni 9-3 cabrio Aero. To frci hodne slusne a muze tam byt i 2.8 V6 turbo. ( obdoba co je v Insignii OPC)

Pak jeste bych doporucil BMW Z3 roadster 2.8. Tady je v tuhle chvili rustovy potencial.

Problem je ten rozpocet do 200k. Videl bych to na toho Saaba. A nakonec asi na 900 NG cabrio aero a nebo 9-3 cabrio v nejake zajimave vybave a barevne kombinaci.
Chase 12. dubna 2017, 13:39
Volvo C70 T5 cabrio.

První generace (do 2005) je ještě poctivé Volvo, osobně se mi líbí víc, ale je to otázka názoru. Střecha je hadrová a auto má pořád i kufr. T5 má v základu 176kW. Auto má rejd jako průměrnej autobus a opravdu se chová jako pravověrné GT. Není to dravec na okresky ale v přímce dokáže potrápit leckterý Mnichovský šeštihrnek. Cenově se do 200k vejdeš v celku v pohodě (krom limitovek ke konci výroby, ty si drží cenu víc). Aut se vyrobilo jen 49 tis kusů.

Druhá generace je v podstě převlečený Ford Focus se kterým sdílí základ. Motor je ale pořád pětihrnek od Volvo a má buď 184 nebo 192kW (mnladší roky výroby). Narozdíl od první generace umí už i zatáčet. Má pevnou skladací střechu, která po složení sebere v podstatě celej kufr. Cenově se dá okolo 200k taky občas sehnat, ale už to bude přece jen výrazně težší. :)

Tento příspěvek byl 12.04.2017 v 13:44 upravován.
stirling 12. dubna 2017, 10:40
Goldies 12. dubna 2017, 06:28
Sasakr: Nissan Z 350/370 at uz coupe nebo cabrio ;-)
Sasakr 11. dubna 2017, 23:54
Nastal okamžik, kdy si mohu dovolit vlastnit nepraktické, nesmyslné, žravé a výstřední auto (hurá!). Koketuju tak s myšlenkou, čím nahradit zbytečně praktickou, slabou Astru Coupe sloužící jako dailydriver bez potenciálu ke zhodnocení. Moje představa:
- ideálně bez střechy, bude-li pevná, jen dobře
- benzín, atmo i turbo
- nemusí jít vyloženě o sportovní náčiní. Auto bude výhradně na výlety a víkendové projíždky. V rychlejším tempu, ale do zatáčky si klidně přibrzdím :-) Spíš koráb než motokáru.
- automat nevadí
- netrvám na čtyřech místech
- výkon cca 200 kobyl
- ideálně s potenciálem ke zhodnocení
- únosná spolehlivost. Sám si neopravím nic a jsem na poruchy vozu alergický
- musí se mi zatraceně líbit

Dá se v této cenové relaci sehnat nějaká klasická Amerika? Čekám, že odpověď bude záporná, dostáváme se tedy k moderním vozům. Pevnou skládací střechu ale má jen pár odvozenin od běžných aut a nic vyloženě zajímavého mě nenapadá. E46 s hardtopem byla dlouho sen, ale teď mi to připadá dost tuctové.

Pánové, prosím vás o návrhy. Určitě mě na něco navedete.
BobAsh 27. června 2016, 03:04
CerVus: Oproti 3200GT je XK8 na servis dost v pohodě - osmiválcový Jaguary byly relativně dobře udělaný a spolehlivý, když se vychytá pár drobností.
CerVus 26. června 2016, 10:46
Londoner: No on se ten jaguár asi dá pořídit za hodně rozumné peníze, ale aby to nebyla stejna past v servisních nákladech jako gt3200.

Ale říkám si, jestli by se nedalo udělat něco s crossfirem. Vzhledově je to zajímavé auto, levné, má parádní motor, ale slabé brzdy a mrtvé řízení.

Tento příspěvek byl 26.06.2016 v 13:20 upravován.
Londoner 17. června 2016, 14:52
XK8 se do 200.000 bude dat. Idealni GT jak v coupe verzi nebo cabrio. Akorat teda jen v automatu - coz by ze zadani nemuselo vadit.