načítám data...

Téma Corvette C4 convertible

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Nezn.uživatel 06. října 2019, 16:53
wdave_t: Jojo, byl jsem v Teplicích. :-)
wdave_t 01. října 2019, 04:36
Knightrider: Pěkná kára :) neviděl jsem tě v C4 v sobotu na teplicku (sjezd na bystřany)?
Nezn.uživatel 31. července 2017, 21:42
MiB: Jasne, vyjimky na Écka mam taky zapsany ve velkym technicaku. Jinak moc neni sance udelat STK.
MiB 27. července 2017, 11:49
Já si pamatuju jako dneska, když jsem na US verzi Jeeepu Grand Cherokee barvil sestřiným oranžovým lakem na nehty původně červené žárovky blinkrů, které se pak ještě musely propojit drátkem, aby pořád nesvítily. A pak po mně na STK ještě chtěli éčka na pásech, světlech a zrcátkách, tak jsem musel na DEKRU.
Nezn.uživatel 26. července 2017, 23:06
thepaveljanda: Mam tam prekopanou elektriku, dvoje oranzovy kryty zadnich svetel a jedno ze zpateckovych svetel predelany na mlhovku. Takze kdyz je potreba, sviti podle EU hovadin. ;-)
A nebo se to resi diodama pod puvodni cerveny plexisklo, takze ti to pak pres cerveny plexi blika normalne oranzove.

Tento příspěvek byl 26.07.2017 v 23:10 upravován.
thepaveljanda 26. července 2017, 18:24
Ahoj! Knightrider: moc rád bych se tě zeptal, jak řešíš STK s vettou? Ve vlákně vydím odborný přehled o světlech - mně by zajímalo, jak protlačit vettu c4 technickou, pokud jí nechci nechat rozebrat elektroniku.. Na obrázku vidím, že máš stále dvě krásná červená světle na každé straně - tedy jsi jí nenechal "zEurovatět".

Díky moc krát za odpověď!
Nezn.uživatel 31. března 2017, 19:35
Goldies: Tak to bude asi uplne stejny. :-) Citim snad i prach na silnici. No objednaval jsem je uz na Silvestra, ale letadlo byl problem, tak jsem je posilal lodi z USA, proto dorazily az ted.
U mne by bylo potreba spis vymenit ty listovy pera za mekci, ale uvidime.
Goldies 31. března 2017, 14:27
Knightrider: Hou Hou! Letos ma bud jezisek zpozdeni, nebo prisel sakra brzo :-D sem zvedavej jak nastavis tuhost, ja mam nejmekci a uz tak to je tvrdy jak prase!
Nezn.uživatel 31. března 2017, 13:46
Konecne z USA dorazila sada novych tlumicu s nastavitelnou tuhosti perovani. Uz se nemuzu dockat, az je vyzkousim. :-)
Nezn.uživatel 29. června 2016, 20:48
Trinom:
Poradit se s tim da, ale sam si urcite videl hromadu predelanych Amerik, kde to vypadalo naprosto priserne.
Trinom 29. června 2016, 17:43
Knightrider: Zas bych to tak nedémonizoval. Zatím jsem si poradil s každým pekáčem, včetně novejch Hellcatů.
Buky 25. června 2016, 16:49
Tak to je teda něco !
Nezn.uživatel 06. června 2016, 14:37
PeterLuk: Je toho dost a občas je problém to předělat na Evropu tak, aby to bez problémů fungovalo a ještě to i nějak rozumně vypadalo .
PeterLuk 06. června 2016, 13:55
Aha, díky za odborný výklad. :D Že tam sú rozdiely vidno aj na fotkách tých istých áut v európskej a americkej špecifikácií, ale že je tých rozdielov až toľko, to som netušil...

Tento příspěvek byl 06.06.2016 v 13:56 upravován.
Nezn.uživatel 05. června 2016, 19:45
PeterLuk:
Svetla jsou u americkych aut konstrukcne resena uplne jinak, nez u tech evropskych. Vpredu neni samostatna bila obrysova zarovka, ale jako obrysovka sviti blinkr, kde je dvouvlaknova zarovka narozdil od Evropy. Slaby signal je obrysovka, silny signal blinkr. Denni sviceni rozsviti blinkry na ten silny signal. To je videt dole na fotce. Na bocich jsou pozicky, podobne jako treba u Volva, ale ta zadni je cervena, ne oranzova, jako v Evrope. A zadni svetla nemaji samostatnou zarovku pro blinkr. Zadni svetla jsou vsechna cervena a maji sdruzenou funkci dvouvlaknovych zarovek. Slaby signal svetla, silny signal brzdy, tj. stejne jako u nas, ale pak jeste blinkr. Kdyz das blinkr, tak se proste ta brzda/zadni svetlo na jedne strane rozblika. A pak samozrejme chybi zadni mlhovka. Tu nepouziva vetsina aut na planete. Dneska uz to tak casto videt neni, ale treba i na japonskych nebo korejskych autech, dovazenych do Evropy, byly k videni mlhovky, dodelavane do zadnich narazniku, protoze ani v Asii normalne nejsou, takze nebyly integrovane do svetel, jako u beznych evropskych aut.
No a ve vykonu zarovek je taky rozdil. Evropska auta maji 5/21W na slaby/silny signal, kdezto americka auta maji 7W/27W. Ale to nastesti nikdo neresi.

Tento příspěvek byl 06.06.2016 v 10:42 upravován.
PeterLuk 05. června 2016, 18:09
To ja mám naopak C4 moc rád, ešte je z tých klasických Vette, ale už je modernejšia. Taký klasický dizajn Ameriky 80. rokov. To C5 a C6 mi už prídu také príliš zaoblené, "ožužlané" :D Hoc musím uznať, že odkedy som si pred asi troma rokmi obzrel C6 naživo zblízka, v krásnej žltej farbe, tak sa mi to auto začína čím ďalej tým viac páčiť :D A nová C7 je parádna, snáď len ten interiér mi až tak nesadol, to ale tak nejak ku Corvette už patrí :D

Úpravy tomu auto určite prospeli, viac vynikne teraz. Ináč aký je rozdiel vo svetlách? Majú byť biele, silnejšie alebo čo?
Nezn.uživatel 18. května 2016, 14:26
Díky. :-) No jo Karle, ty jsi na ty osmdesátky. Já bych bral nejradši novou C7 nebo alespoň C6, na kterou už jsem si vymyslel i pár úprav, který by se mi tam líbily. Body kit, kola, lak, sedačky, kůže, znáš mně. Nezůstane kámen na kameni. :-D

Tento příspěvek byl 18.05.2016 v 14:27 upravován.
custom1 18. května 2016, 09:44
A C4 je nejlepší ze všech generací... ;)

Tento příspěvek byl 18.05.2016 v 09:45 upravován.
custom1 18. května 2016, 09:44
Knightrider: Stando, super článek! ;)
Tvoje Corvette je fakt parádní...
Nezn.uživatel 16. května 2016, 13:14
Nedy: Díky.
P.S. Mně se tahle generace taky líbí nejmíň. :-D