načítám data...

Téma Clio 16V, díky svému stáří skvělej sleeper

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Vavris Vavrisovic 26. února 2015, 22:01
195 vs. 185 ještě není takový rozdíl, aby to zabilo vyvážení podovzku. 1500€, a kt omu ještě clo? No, tož přiměřená cena řekl bych. Ta narážka za odvoz byla jen z toho důvodu, že jeden známý kdysi tahal právě ze švajcu auta v "nepotřebném věku" a podle jeho slov se toho švajcaři zbavovali za láhev... a vozil fakt hezké auta...
dasedas 26. února 2015, 21:37
bral bych tyhle speedliny, originál závodní z Clia Maxi, 15" nebo 16". Kvůli pohotovému a lehkému řízení bych asi stále nechal 15ky, už takhle přemýšlím o originál rozměru185/55 místo 195/50, u Willíka píšou, že neradno měnit za větší, stejně jako to vždycky psali u ITR(další mnóóóhaletej sen)
dasedas 26. února 2015, 21:31
Vavris:
Hele kéž by takové vcelku zachovalé bylo zadarmo. 1500E jsem dával a to bylo jedno levnějších v německu apod. v tu dobu.....
Vavris Vavrisovic 26. února 2015, 07:33
No sláva, konečně někdo zase rozhýbal vody téhle části fóra :-) Klíště samozřejmě chválíme, sám jsem v jednom kdysi málem skončil, ale nakonec to vyhrál Escort RS2000 - ne kvůli vlastnostem, pouze kvůli stavu.

Škoda, že už se skoro žádné v rozumném stavu nedá najít. Mimochodem, za kolik jsi ho ze švýcarska měl pokud to není tajné? Tam to bylo tak pomalu za odvoz, ne? :-)
Greeny 26. února 2015, 00:08
Clio první generace si mě hodně získalo, měl jsem tu čest s Jagyho ex červeným 1.8 16v ve Vysokém Mýtě, neskutečná motokára a z hlediska časů na okruhu taky jedno z nejrychlejších aut toho dne. Clio si mě získalo i v obyčejné verzi s 1.4 pod kapotou, prostě nízká váha, hravý podvozek.. co víc od hothatche chtít :) užívej si ho, je to moc dobré auto :) a až na to seženeš ty turbíny, tak to bude pecka.
dasedas 25. února 2015, 23:04
Tak jsem si po letech snění o týhle káře konečně jeden kousek pořídil. Po dost častém šmejdění na autoskautu a mobile jsem se prostě rozhodl, jeden z těch HotHatch Dreams pořídit a to s motorem 1,8 16V 135koní na váhu 1020kg s plnou nádrží. rok výroby 1995.
Byl jsem si pro ten můj poklad až ve Švýcarsku a to byl kámen úrazu, proč jsem si v něm legálně v ČR zajezdil až po půl roce stání před domem...... Globální homologace, papírová válka EU a ČR, jedno číslo na hliníkovém štítku...... Nakonec jsem musel udělat přestavbu na jiné doklady z téhož typu auta.....
Když jsem si auto ze švýcarského bazaru odvážel, byl jsem trochu nervózní, co že jsem to za nemalé peníze vůbec koupil. Z rozpačité nálady mě nevyvedli ani na celnici kde si udělali tak krásnej kurz, že mi to nikdo ani neuvěří :-D
No nic, po pár kilometrech na dálnici, pár kouknutích do zrcátek, kdy vidíte krásné vyboulené blatníky, po zjištění, že nad čtyřmi tisíci nádherně řve sání, že originální přídavné budíky nejspíš stále fungují, po pár pohledech na přední bouli na kapotě atd. atd. jsem byl neskutečně šťastnej a jsem resp. do dnes. Nadšení sice malinko povadlo,ale stále to auto prostě žeru.
Pro ty co neví, neznají, auto má oproti slabším bratříčkům rozšírenou karoserii - všechny blatníky o pár centimetrů. Na kapotě se nachází "odvětrávací" boule od výfukovejch svodů, sportovní, ale stále pohodlné měkké sedačky, přídavné budíky - stav, teplota a tlak oleje. Auto i motor posloužilo jako základ pro legendární Clio Williams a rallye speciály.
Auto je mechanicky v dobrém stavu, trápí nás nejvíc rez podlahy a prahů. Zatím jsem repasoval celou přední nápravu a přední brzdy, pořídil jsem kotouče Brembo Max a destičky Brembo . Je potřeba vyměnit všechny tlumiče, přemýšlím o Bilstein B6.
Clio je jako motokára, hbité, živé a to i ve vyšších rychlostech třeba na dálnici. To mě přímo nadchlo při cestě z CH, kdy auto strašně dobře reagovalo na rychlé změny směru i ve 150km/h.Samozřejmě je mu nejlíp na okreskách apod.
Mimo oprav a úprav výfukového potrubí nemám s autem žádné tuningové plány, nechávám v originálním stavu, tak mám auta nejradši. Sháním pro to i originální kola, tzv. turbíny.
Nejsem žádnej spisovatel, na lepší popis auta nemám asi vlohy :-)