načítám data...

Téma Celoroční zábava do 230 000 Kč

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Lokem 18. června 2019, 08:48
To je sice pěkný kousek, ale já bych ho asi nedokázal ocenit. Víc se mi líbí RS197 :)

Každopádně jsem byl projet CTR 8g a v ničem tvrdším a uskákanějším jsem nejel :D To auto na krásným povrchu může fungovat skvěle, ale ty nerovnosti jsou hrůza :D

Tak nějak aktuálně vede to Clio RS197.

Vím je to se mnou složitý, každopádně jsem zas o krok dál v mém výběru.

Tento příspěvek byl 18.06.2019 v 08:49 upravován.
ToMyx 11. června 2019, 11:05
Po informaci, že by se mělo jednat jen o přestupní stanici, mě napadlo něco co by nemuselo ztrácet až tak na ceně. Tohle je celkem raritka.
https://www.sportovnivozy.cz/114051-renault-clio-sport-ps2-roznov-pr
Goldies 09. června 2019, 16:18
Obecně mají lidi strach z té tuhé zadní nápravy. Ano byl to krok z5 ale 95% lidí ten rozdíl na okresce nepozná :-)
bkralik 09. června 2019, 11:58
Lokem: Kamarád má 8g CTR a má na něm zajímavou kombinaci tlumičů Bilstein B4 + CTR pružiny. Oproti standartním TypeR tlumičům je to pohodlnější, ale funguje to pořád excelentně. Na nerovnostech je to pořád naprosto v pohodě...
Shodou okolností ho prodává (a myslim si že by ho dal i za méně než 250k), pokud bys chtěl kontakt (a třeba se projet), tak mi napiš buď tady do zprávy, nebo na [email protected]...
Junior 09. června 2019, 11:43
funny fact:
provoz něčeho z výběru během 3 let (chybí nájezd) pravděpodobně sežere víc než úroky z půjčky na těch 300 litrů, co ti na Toyobaru chybí.
Ale to já jen tak.
Goldies 08. června 2019, 15:37
Lokem: vyjádříme se jen k tomu Civicu který máme doma :-) nerovnosti to bere v pohodě. Ani nepoznáš, že to má vzadu tuhou nápravu :-)
Lokem 08. června 2019, 13:01
Ahoj, tak jsem ještě nic nekoupil. Budget se mezitím posunul na 250 000.
Každopádně to auto nakonec kupuju zhruba na 3 roky, než došetřím na vysněné ToyBaru. Takže přemýšlím i nad tím co mě z mých favoritu vyjde ekonomicky nejlépe.

Zkoušel jsem Miatu NC - jenže mých 193 cm se do ní nevešlo.
IS200 a E46 jsem škrtnul, nic kloudného jsem nesehnal.

Aktuální kandidáti:
Swift sport - za ty peníze nejmladší auto
Clio RS197 - asi nejlepší z těchto kandidátu, jen si to nedokážu představit i na normální používání
Civic 8g Type R - velikostně mi nejvíc vyhovuje. Jen to má prý velké problémy s nerovnostma.

Ještě bych zmínil že mám rad fun factor při nižších rychlostech. Nemám rad když člověk musí vyloženě jet v nemožných rychlostech, aby se bavil. Vím, že by to lépe splňovalo nějaké RWD ale tam není v mem budgetu z čeho vybírat.

Kdyžtak děkuju moc za rady, je to se mnou těžké.


Lokem 26. dubna 2019, 18:23
Díky za odpověď, ano už jsem to tam řešil :) Jen jsem chtěl slyšet ještě další názory a zkušenosti :D
Regular John 26. dubna 2019, 17:34
Já ti zase napíšu něco k tomu Lexusu

1. Ta špatná dostupnost dílů podle mě to není tak hrozná, jak si někteří myslí. Na karosářské díly je pár aut v ČR/SK, některé karosářské díly jsou např. i v nabídce Intercars, všechno ostatatní "hůř dostupné" zboží se dá sehnat přes eBay do pár dní, já si třeba nedávno takhle koupil spojkovou sadu (jen protože tam byla mnohem levnější než v ČR) a z Anglie sem cestovala 4 dny. Všechno ostatní je úplně v pohodě.

2. Menší výběr - je to tak, počítej s tím, že kdybys chtěl ISko, tak v Česku ho nejspíš vůbec nenajdeš. Dobrý výběr je v Polsku, kde je minimálně jeden velmi solidní "překupník" aut z Německa, pár lidí z ČR už u něj nakupovalo a nemohou si jej vynachválit, občas prodává fakt moc pěkné kousky. Já si své ISko nechal dovézt z Německa naslepo a těch peněz navíc nelituji, byl to dobrý kup.

3. Malý výkon - ano, těch 155 koní neoslní, zvlášť když ten výkon příjde ve vysokých otáčkách. Pokud se nebojíš úprav, tak se dá za cca 40k koupit kompresor kit (kopie toho, co vyvynuli v toyotě), který je velmi snadný na istalaci a i ta nejméně výkonná verze ti bez úprav výfukového systému se standardními vstřiky dá něco málo přes 200 koní a to z toho udělá úplně jiné auto při zachování stejné spotřeby a spolehlivosti (mám odzkoušeno).

Vybrat by sis měl podle sebe, já vždy viděl lidi, kteří měnili E46 za Lexus a ne naopak, asi vědeli proč :-)

Kdyby tě něco zajímalo ohledně tohoto v ČR opomíjeného auta, tak na Facebooku máme rychle se rozrůstající komunitu "Lexus IS200 CZ/SK klub", kde se člověk dozví vše potřebné a není problém tam sehnat i nějaké díly.

EDIT: Teď jsem si uvědomil, že ty už u nás v klubu jsi a vše s tebou už někdo řešil :-) Ale nechám to tady, třeba by to někoho zajímalo

Tento příspěvek byl 26.04.2019 v 17:36 upravován.
Nedy 26. dubna 2019, 13:27
Mně osobně se víc líbí IS, ale je to velmi subjektivní. Na Tvém místě bych bral to auto, který seženeš v nejlepším stavu za cenu, jež jsi ochoten zaplatit.
Lokem 26. dubna 2019, 09:45
Byl jsem projet to IS200 a fakt něco takovýho hledám :)
Takže souboj bude čistě IS200 vs E46 325ci.

E46 325ci
+lepší motor ( jak výkonem, tak spotřebou)
+lepší dostupnost dílu ( tím myslím, že v jeden den objednám a druhý den mám díl doma).
+Karoserie coupe
+Výbavou a vzhledem na mě působí modernějc, dospělejc.
-Nemá samosvor - to se dá řešit jedině aftermarket svorem, ale to vyjde i s prací asi na 40k
-Horší spolehlivost

IS200
+Velká spolehlivost
+samosvor
-Dostupnost dílů. Kdybych třeba trefil srnku, tak budu shánět díly hodně dlouho :D Jako spotřební věci jsou relativně v pohodě, ale ty specifický budou problém. Už jsem si hledal i Poláky co prodávají náhradní díly, ale prostě je to limitující. Hodně lidí říká, že je dobrý si dovézt jedno RHD IS200 z Anglie na náhradní díly, ale já to nemám kam dát.
-Menší možnost výběru
-Horší poměr výkon/spotřeba

Co byste brali vy ? :)

Tento příspěvek byl 26.04.2019 v 09:45 upravován.
iNter 18. dubna 2019, 07:52
krab: Děkuji za rekaci. S tou miatou jsem to myslel tak, že bych si ji koupil k Focusu a ten by zůstal ve stávajícím stavu (už bez dalších úprav tj. upraven tak jak je nyní = cca 300koní a 470Nm). Rád bych si vyzkoušel a naučil se se zadohrabem, moc mě lákají nějaké boky na mokru :) Loni jsem byl projet i 130i (195kw?), ale oproti Focusu to nejelo (chápu, ta miata pojede ještě o dost méně) ale bmw jsem tehdy chtěl jako náhradu za Focus - miatě by bylo lecco odpuštěno výměnou za rohlík na tváři při prvním a pak dalším podařeným driftu (otázkou je, zda je na to dostatečný výkon).
Ale než koupit "špatnou" miatu (= možná ta z mého inzerátu?) tak to raději vezmu pár desítek tisíc a upravím ještě podvozkově Focus (výška, tuhost, nastavitelná ramena...) a pak nevím jestli by mělo smysl Clio...
Asi se budu muset projet do nějakého bazaru a aspoň si do miaty sednout jestli mi nebude moc malá a celá tato anabáze tak zbytečná...
krab 17. dubna 2019, 16:22
iNter: Když to tu tak vidím... jednu dobu jsem jezdíval s FoFo ST225 i s NC 2.0 a každý to auto je o jiným zážitku. To se hodně špatně radí...

Pravda je, že když prodáš ST225 který stojí dnes tak kolik... 180-250 podle toho jak vypadá a jak je starý, tak za ty peníze jde koupit NC, ale musíš dát pozor aby nebyla zrezlá ( jakože umí taky hodně zreznout). Je to pomalejší, ale je to zadokolka, sedíš nízko, je to lehký, má daleko lepší vyvážení podvozku než Focus. Okreska v tempu s Focusem je taková spíš hlavně o motoru, správným nájezdu do zatáčky, když se náhodou povede, lehkým lift off přetáčivým smykem, nebo spíš dosáhnutí lehčího poklouznutí zadní nápravy a pak o využití síly motoru a o výjezdu pod plynem pěkně za parádního zvuku. MX5 má zvuk obyčejný, čtyřválcový, co naopak nabídne je opravdu výbornou jízdní pozici za volantem, vyvážení hmotností, lehčího průjezdu zatáčkou a dokážeš si s ní i hrát a občas si, když se povede vyjet nějakou ostřejší dvojkovou zatáčku smykem, na mokru specielně. To řízení zadní nápravy plynem do určitý míry je něco proč tahle auta mám radši než FWD hot hatche, ale myslím, že Miat už jsem se spíš nasytil a už je nevyhledávám. Problém je, klasicky jsem míval ten samej, že za ceny obecně do 300 moc jinech variant sportovního auta prostě není.

Teoreticky je tu varianta místo utracení peněz do Focusu ho zkusit prodat, trochu něco si přidat a koupit si cupový Clio MK3. Měl bys v něm stejný Recara jako ve Focusu RS MK2, máš tam fakt sportovně naladěnej 2 litr F4R, kterej sice nemá krouťák pětiválce, ale v celkově obratnějším a lehčím Cliu se pak zas jde posouvat řidičsky na zajímavější úroveň. Ten problém Focusu s těžkou přední nápravou tam prostě je a s tim prakticky nic neuděláš.

Na druhou stranu : Clio RS je daleko míň použitelný na delší cesty, obzvlášť po dálnici. Na to chce taky myslet, aby tě to pak neštvalo
iNter 17. dubna 2019, 15:48
GanGreen: Jo, asi to bude ten typ člověka co Tě ani nepustí ke slovu :) Prosezená sedačka, ošoupaná řadička a k tomu ten motor měněný (asi předešlým majitelem) tomu moc na důvěryhodnosti nepřidaly... No nic, vidím to tak, že pro jistotu ušetřím a posunu zase o něco dal muj FoFO ST225 (KW v3, nějaké lepší ramena, výztuhy...)
Díky za reakci ;)
GanGreen 17. dubna 2019, 14:49
už jen z toho jak je ten inzerát napsanej mám chuť si vystřelit mozek... tam přijedeš a pan majitel ti vykecá díru do hlavy :D

Donutil jsem se to dočíst: vážně má auto se 140k na tacho díru v sedačce a šaltr na přečalounění? neni ti to divný?

Tento příspěvek byl 17.04.2019 v 14:53 upravován.
iNter 17. dubna 2019, 11:51
Využiju téma a zeptám se - neznáte někdo tuhle NC?

https://auto.bazos.cz/inzerat/103490459/Prodam-roadster-Mazda-MX-5-20i-118kW-LSD-samosvor.php

Díky za info.
Faust54 16. dubna 2019, 21:43
Možná bych kouknul i na Twingo Gordini RS a nebo jen Twingo RS nebo taky Swift Sport

Tento příspěvek byl 16.04.2019 v 21:45 upravován.
stirling 16. dubna 2019, 14:02
GanGreen: Servis je narocnejsi uznavam
kuc_t 16. dubna 2019, 13:35
Občas po něčem v takové cenové kategorii pokukuju

- Mini Cooper S JCW s kompresorem
- Abarth 500
- Miata NC
- Clio RS

Ale na všechny je ten budget spíš nižší. Ještě to chce pošetřit. :)
Vtec 16. dubna 2019, 08:27
350Z jsem sám vybíral (a úspěšně vybral) minulý rok. Za 230k to rozhodně nic hezkého nebude. Buď vylítaná vrána a nebo americká specifikace bez samosvoru, Brembo brzd a dalších věcí. A stoprocentně to bude před FL, který má spoustu nevychytaných problémů, jako je spotřeba oleje nebo problémy s převodovkou.
Na slušné 350Z po FL (verze RevUp nebo HR) bych si připravil minimálně 350k.