Tak po měsící jsem zpět a za mnou spousta novinek, nenpasal jsem dřív protože po složení interiéru mě čekal to důležitější - sporvoznit to s novou převodovkou, úkon zdánlivě jendoduchý vše jsem měl ale nakonec jsem ji sundával celkem 11 krát pamatuju li si to správně. Byli to opravdu těžké nervy před závodem, vytočil mě už každý kdo se jen blbě podíval :D . Problém sem měl s lidmi kolem, kteří naslibovali a nesplnily, napříč vším co sem zháněl ale ty největší nervy jsem si přivodil sám koupí spojkového setu z 530D jehož součástí je samonastavovací přítlačný talíř, který se měl odstřelit až po namontování spojky - nemaje o tom tucha jsem tu matici vyndal dřívě at mužu vystředit lamelu ´´by oko´´ a díky tomu spojka klouzala, než sem se dopátral tomu, že stačí talíř pod lisem nastavit zpátky do nulové polohy a zas namontovat uběhlo spoustu dní a pokusů s nadstavováním spojkového ložiska , vypínací páky, tisíceré odvdzdušnování atd.
No hlavu jsem z toho měl jak balon naštěstí dva dny před závodem proběhl v hluboké noci test a vypdalo to že to jede jak má, sice ještě cinkalo ozubené kolo startéru o redukci převodovky, které jsem narychlo sundal flexou - vyvážení papa ale prostě to jelo takže hura na sk ring, doufaje že to auto přežije.
Vydávalo to sice se sepnutou spojkou všelijaké zvuky, převodovka sama o sobě už má něco za sebou bo kvičí jak hewland ale jelo to a že pořádně :), převodovka z m57 má první kvalty o něco kratší než origo co tam byla + nový setrvák je dvakrát lehčí, takže to je minimálně pocitově zas o něco ´´závodnější´´ vůz :).
Na závodě jsem ze začátku myslel hlavně na to at se to nerozsype ale po pár hodinách už to zas byla ta pravá zábava a vzhledem k tomu že vše hučelo furt stejně :D obavy šly stranou a náramně jsem si to užil.
Jela se klasická trať ovšem v protisměru což byla uplna pecka, nástřel jsem měl ve 150+ , když mě na treninzích semtam pustily pynulým startem tak i víc a to mě jako hoodně bavilo. A ocenila to i porota, byť jsem měl s dalekou rezervou (přes 100 koní) nejslabší vůz startovního pole, skončil jsme v kvaldě na 7. místě z 18.ti startujících, takže radost byla fakt veliká. Do battlu mi pak padl jezdec drif masters gp, Polský Piotr Trojanek s PS13 a nakymi 700 koni :D. Battl to byl zajímavý ale nakonec jsem ho prohrál poměrem 5:5 a 6:4 tedy nejmenším možným ale můžu říct že jsem s tím velmi spokojený, protože ani jeden z nás nic nepokazil oba jsme jeli dobře a přesto dvakrát slabší vůz dostal jen jedne bod namín :). Piotr bohužel tak neghrotil nástřel, takže když jel první tak sem byl dost zbržděný a když není výkon, musí být rychlost a tu už během tratě já nenaženu, takže mi postupem ujížděl a v opačném gardu to bylo zas naopak, ujel jsem mu na startu ale než jsme dojeli do cíle tak mě zas on dojel. Halt ten výkon je znát ale potěšil mě i polský porotce, který na mě nešetřil chválou a tak jsem si z tama odvezl skvělý pocit a radost že auto nějak jede :D.
Ted už jsem zas měl převodovku dole abych sundal to kolo startéru na soustruhu a aktuálně už to zase jede, doladím drobnosti do Sosnové a za tři týdny budeme zpět na trati :).
No takže hektický ale parádní vstup do nové sezony a ponaučení pro příště, že se nemám spoléhat na lidi kolem, už to nechci zažít :))