reklama
načítám data...

Téma BMW E36 340i V8 - Daily Drifter, Michal.913

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Goldies 20. srpna 2017, 09:55
Michale, ted se divam na ct4 a klobouk dolu teda co ty tam jeste s bawem predvadis oproti takhle silnym strojum! Opravdu jsem zvedavej jak ti to pujde s Nissanem! A dotaz, vidite neco kdyz stinujete?!
JayK91 23. července 2017, 18:29
Ahoj, gratulace k Skyline - bude nějaky blog o něm? prosim prosim :D :D
onsad 20. dubna 2017, 23:11
Michal.913: Gratuluji, každopádně Ti závidím schopnost si auto upravit/opravit sám.
ToMyx 17. dubna 2017, 20:10
Gratuluju nejen k výsledku, ale hlavně k výkonu!! Držím palce ať se daří dál. Z každého nového textu je vidět kilometry nových zkušeností a někdy i vyhlídka na šediny, ale moc ti fandím!!! Lidí jako ty je málo.
Michal.913 17. dubna 2017, 14:33
Tak po měsící jsem zpět a za mnou spousta novinek, nenpasal jsem dřív protože po složení interiéru mě čekal to důležitější - sporvoznit to s novou převodovkou, úkon zdánlivě jendoduchý vše jsem měl ale nakonec jsem ji sundával celkem 11 krát pamatuju li si to správně. Byli to opravdu těžké nervy před závodem, vytočil mě už každý kdo se jen blbě podíval :D . Problém sem měl s lidmi kolem, kteří naslibovali a nesplnily, napříč vším co sem zháněl ale ty největší nervy jsem si přivodil sám koupí spojkového setu z 530D jehož součástí je samonastavovací přítlačný talíř, který se měl odstřelit až po namontování spojky - nemaje o tom tucha jsem tu matici vyndal dřívě at mužu vystředit lamelu ´´by oko´´ a díky tomu spojka klouzala, než sem se dopátral tomu, že stačí talíř pod lisem nastavit zpátky do nulové polohy a zas namontovat uběhlo spoustu dní a pokusů s nadstavováním spojkového ložiska , vypínací páky, tisíceré odvdzdušnování atd.
No hlavu jsem z toho měl jak balon naštěstí dva dny před závodem proběhl v hluboké noci test a vypdalo to že to jede jak má, sice ještě cinkalo ozubené kolo startéru o redukci převodovky, které jsem narychlo sundal flexou - vyvážení papa ale prostě to jelo takže hura na sk ring, doufaje že to auto přežije.
Vydávalo to sice se sepnutou spojkou všelijaké zvuky, převodovka sama o sobě už má něco za sebou bo kvičí jak hewland ale jelo to a že pořádně :), převodovka z m57 má první kvalty o něco kratší než origo co tam byla + nový setrvák je dvakrát lehčí, takže to je minimálně pocitově zas o něco ´´závodnější´´ vůz :).
Na závodě jsem ze začátku myslel hlavně na to at se to nerozsype ale po pár hodinách už to zas byla ta pravá zábava a vzhledem k tomu že vše hučelo furt stejně :D obavy šly stranou a náramně jsem si to užil.
Jela se klasická trať ovšem v protisměru což byla uplna pecka, nástřel jsem měl ve 150+ , když mě na treninzích semtam pustily pynulým startem tak i víc a to mě jako hoodně bavilo. A ocenila to i porota, byť jsem měl s dalekou rezervou (přes 100 koní) nejslabší vůz startovního pole, skončil jsme v kvaldě na 7. místě z 18.ti startujících, takže radost byla fakt veliká. Do battlu mi pak padl jezdec drif masters gp, Polský Piotr Trojanek s PS13 a nakymi 700 koni :D. Battl to byl zajímavý ale nakonec jsem ho prohrál poměrem 5:5 a 6:4 tedy nejmenším možným ale můžu říct že jsem s tím velmi spokojený, protože ani jeden z nás nic nepokazil oba jsme jeli dobře a přesto dvakrát slabší vůz dostal jen jedne bod namín :). Piotr bohužel tak neghrotil nástřel, takže když jel první tak sem byl dost zbržděný a když není výkon, musí být rychlost a tu už během tratě já nenaženu, takže mi postupem ujížděl a v opačném gardu to bylo zas naopak, ujel jsem mu na startu ale než jsme dojeli do cíle tak mě zas on dojel. Halt ten výkon je znát ale potěšil mě i polský porotce, který na mě nešetřil chválou a tak jsem si z tama odvezl skvělý pocit a radost že auto nějak jede :D.
Ted už jsem zas měl převodovku dole abych sundal to kolo startéru na soustruhu a aktuálně už to zase jede, doladím drobnosti do Sosnové a za tři týdny budeme zpět na trati :).
No takže hektický ale parádní vstup do nové sezony a ponaučení pro příště, že se nemám spoléhat na lidi kolem, už to nechci zažít :))

Souča 11. března 2017, 19:07
Interiér super, líbí se mi třeba i zachování tapeců - je to takovej závoďák ještě stále s lidskou tváří :D
Michal.913 07. března 2017, 11:32
Díky kluci :), snažím se .. závody se neuprosně blíží :))

Interier už je po kupě a já sem spoko °:))
GanGreen 05. března 2017, 10:58
ty si demon člověče, kdybych měl klobouk tak smeknu :) v tvém případě už se nedá mluvit o "nadšení pro věc" tohle už bude na lékařskou diagnozu :D
Goldies 04. března 2017, 11:46
Pěkně jedeš!
Michal.913 04. března 2017, 10:29
Tak v interiéru už finišuju, konzole na novou řidičovu sedačku hotová, plastový dekl nad doury vzádu a držák baterky - ale na něj ještě musím slepit nějaký plastový kryt, bo když je tak blízko tak prý musí být gelová nebo v boxu.
Konečně je doma taky nová spojka z 530D a ve středu jedu pro převodovku, kardan a ozubené kolo na startér z automatu, takže už snad brzy budu zprovozńovat :)
Michal.913 28. února 2017, 10:12
O víkendu jsme s tím zas hezky pohli :). Pomáhala mi má šikula, která mi nabarvila rám na svítivou čebrenou :D, jsem si říkal že se trochu odvážu, když už to nemusim skrývat před zraky policie :). Hotový je tedy víceméně vnitřek, konzole na Sparco ke spolujezdci, držák zadního nárazníku, přišla mi nová sedačka pro mě - Bimarco Dakar a padne jak ulitá, je užší než konvenční velikost a fakt super ani se nehnu :)) No a taky proběhla úprava výfuku řádně po vidlácku, tady se trochu pozastavím... Výfuk je celý dotlučený a postavený prostě tak ať tam něco je a ať to moc nehučí, takže sem se rozhodl, že to nebudu nijak řešit nějakou funkčnost nefukčnost, ideální není no konečně budu aspoň trochu slyšet - bylo to jedo z nejtižších aut na závodech :D, možná někdy až budou penízky by to chtělo nechat udělat opravdu profi už od svodů ale to zas příště...
Michal.913 19. února 2017, 19:09
Tak zas trochu popojedem.
Hotový mám zvedací bod - konečně nebudu měnit kola půl hodiny :D, umístění pro menší baterku (před tím tam byla 110ah ;p) taky a už to jen poliju barvou. Konečně totiž dorazila ta důležitější věc od Polského PMC a to redukce na jinou převodovku včetně upraveného setrváku, takže se budu věnovat hlavně tomu ať to jezdí :)
JLK 01. ledna 2017, 19:23
Matěj Podhorský: pak za to zaprahne prives, nalozi gumy a pojede s tím vyhrát nejaky ten zavod =D
Matěj Podhorský 01. ledna 2017, 16:27
Mě hlavně baví ty totálně punkové podmínky. Někde mezi halama, na zemi, venku mrzne, a on si v klidu vaří auto...:D boží!
Tomáš Vavrečka 01. ledna 2017, 14:35
Další super sezona :-) Nepřestává mě tohle téma překvapovat. A ten ostriptýzovaný zadek vypadá brutálně :D
Knightrider 31. prosince 2016, 11:48
Michal.913: To je jasny, ze kdyz tim zijes, nacpes do toho vsechno, co mas. Delam to uplne stejne. :-) Tak hlavne at se dari. :-)
Michal.913 30. prosince 2016, 23:26
Díky, jak píše Goldies, kdyby si to dělal jen jako okrajovou zábavu moc to nestojí, ta minulá 2.5 stála i s nějakýma těma úpravama 40k a za skoro 3 roky, dvě celé závodní sezony a 40k km si nevyžádala žádnou opravu krom spotřebního zboží jako spojka, semtam nějaké uložení...

No když je to celý tvůj svět :D dáš do toho všechno co máš jako to platí ale ve všem jiném :)
Goldies 30. prosince 2016, 22:58
Knightrider: ono pokud se do toho nezazeres tak jako michal (klobou dolu jak uz je obvykle) tak to az tak narocne neni, podivej se na zacatek fora... Bohuzel jako v kazdem sportu, pokud to zacnes brat vazne a jde ti o vysledky, tak uz to chce hodne investic :-(
Knightrider 30. prosince 2016, 21:02
Je zajimavy sledovat, jak jdou vsechny puvodni mechanicky komponenty do prdele. Clovek by rekl, ze by to mohl byt relativne financne nenarocny moto sport, ale evidentne to tak neni a namahani auta je obrovsky.
Michal.913 30. prosince 2016, 20:50
Políčko rozpěra si můžu odškrtnout, včetně zesílení bodů nápravnice, strašně se mi to líbí jak je to takhle lesklé :D ale nezůstane tak, bude to celé zas zalité černo černou :).

Svařování mi zatím bůhví jak nejde, naskytla se mi svářečka za 5ti kilo a poprvé před měsícem sem to vzal do ruky :D ale snad to vyloženě neurazí :)