načítám data...

Téma BMW 1 coupe - je to skutečně průšvih?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
CZmisak 25. října 2018, 21:06
Mno pánové, udělali jste mi v tom docela guláš :D
To si opravdu musím nechat projít hlavou.
David Střítežský 25. října 2018, 07:10
Nedy - nemam nic, ale obcas se na bmw skupine na fb objevi aji neco zajimavyho a ne co znamena svitici kontrolka motoru (ale moc casto ne :( ) , hned jsem si vzpomel tady na tu debatu kdyz jsem to videl

kuc_t - ty motory umi autem slusne pohnout, problem je ze pri jejich servisni narocnosti muzes mit ten 6ti val za srovnatelny (mensi?) naklady (zeptej se me jak to vim ? :D ) ... ale jinak jsem to psal i v prvnim postu - e87 130i

problem je cca 100tis rozdil v porizovaci cene (pro e87 120i / 130i)
jestli misak vybira mezi e82 120i a e87 130i (to bude za podobny prachy) , VZDYCKY si vyberu 130i, ale nakonec jsou to jenom jeho prachy a jeho boj

Tento příspěvek byl 25.10.2018 v 07:11 upravován.
kuc_t 24. října 2018, 14:36
4 válce (116i-120i) nebrat ..nikdy jsem na ně neslyšel nic dobrého. Navíc nebudou žrát o moc míň než 6 vál. Šel bych do 130i
Nedy 24. října 2018, 08:45
skretik: Ty máš nějakej placenej přístup, nebo jak to hledáš?
Nezn.uživatel 23. října 2018, 19:01
skretik: Dobrej šrot. Divil bych se, kdyby to nebylo do banánu.
David Střítežský 23. října 2018, 15:25
M135i za dobrou cenu , kupuj !!!
https://www.tipcars.com/bmw-rada-1/kupe/benzin/bmw-135i-m-paket-224kw-navi-lci-21675901.html

akorat v USA chvilu vypadalo takhle :D


stirling 17. října 2018, 08:32
skretik: No nehadam sa ze Vanos je komplikovany,len som ho mal v E46 a v E90 6 valec a nikdy som to neriesil. Aspon co viem tak sa to riesi pri velkych najazdoch.
U E46 bolo problem chladenie,inak som na motore nic neriesil.Bol to M52.
V E90 spotreba oleja,ta vedela by aj extremna,zalezalo od stylu jazdy,ale okolo 2000-3000 km liter co mi teda pride dost,co som poznal viacero ludi vacsina mala podobny problem alebo vlastnost motora,zalezi ako sa na to pozries
Okrem tej vodnej pumpy (400 eur) co mi odisla som nemal za cca 50 tis km ziadny problem,jedine som menil preventivny tesnenie motora,sviecky podla intervalu
Ten predpriamovstrekovy motor je ze vraj o nieco spolahlivejsi v E90 ako ten priamovstrekovy od 2007,ale ked to porovnam s M52/M54 s e46 tak su uz o dost komplikovanejsie a servisne narocnejsie vo vseobecnosti aj ked vykon a kultivovanost je niekde inde ako v E46. Taktiez spotreba bola dost v pohode na objem motora. Vela ludi si dokonca myslelo ze je to elektromobil,hold ked sa vozis cely zivot na dieseli a zrazu presadnes do auta bez vibracii a hluku nevies co si mysliet :) Ja osobne by som urcite v tvojom pripade siel do 6valca, skor ci neskor budes pokukovat po nom. Ten stvorvalec ma mozno o liter nizsiu spotrebu a trocha nizsi servis,ale 6valce drzia cenu a vo vela pripadoch ich ludia po rokoch predaju s minimalnou stratou, napr. ja som obe predal po najazdeny cca 50 tis km a cca uzivani 2-3 roky so stratou 10% (neratam servis). Hlavne zaujem bol dost velky,cize auto islo hned prec. Urcite je to velke plus.
CZmisak 16. října 2018, 17:52
V mém okolí má akorát jeden člověk E90 s tím šestihrnkem a připadá mi, že tam řeší pořád něco.
Cenově by to asi akceptovatelný bylo, minimálně 120i určitě. Naftě se chci vyhnout, nejsem asi správnej typ na naftový motory. Ta 120i by byla asi fajn i spotřebou, co jsem slyšel, tak ten šestihrnek v E90 si o 12 řekne, což při denním provozu už úplně OK není.

Tento příspěvek byl 16.10.2018 v 17:53 upravován.
beastar 16. října 2018, 17:30
stirling: Já měl taky kdysi takovej ojetější vanos a taky sem na to nešáhnul. Mělo to 240000 km. Nemyslím si že je to hlavní problém při koupi Bmw z bazaru.
David Střítežský 16. října 2018, 08:51
stirling - vsak vanos problem neni / nebyl - v cems to mel ? ... u M54 je to sada tesneni a trocha prace ... u novejsich motoru je to cely rozvodovy kolo (dost slozitej dil, druhovyroba nikde - 12k/ks origo, a jsou tam 2 kusy a u 1er je to reseny stejne pro benzinovy 4 i 6 valec (n46/n52) )

Misak - no ja myslim, ze ty problémy a servisni narocnost budou srovnatelný s tím 6ti válcem a u nej aspon ziskas nejakej vykon navic, fakt si timhle vubec nepomuzes, krom porizovaci ceny

zajimavy by mohlo byt aji to 123d - nafta, 4valce, 2 turba - sekvencni (150kw/400nm) - polet by to mel byt dobrej, mozna by to aji stalo za to servisni harakiri - na to se vyptej nejakych zkusenych servisaku

BMW = Budes Mít Wýdaje (a to W je dvojity, jakoze hodne :D )
a uzs koukal na ceny ? porad trvas na E82 ? :)

Tento příspěvek byl 16.10.2018 v 08:53 upravován.
stirling 16. října 2018, 07:56
Mal som dva 6valce co mali VANOS a ani raz som VANOS neriesil, je to dost blbovzdorne,riesi sa to max raz za zivot auta. Obe mali cez 200k km.
CZmisak 15. října 2018, 19:45
Popravdě jsem mířil trochu níž, než na třílitr (který znám z E90 a ne, to je fakt der problem - vanos, olej, sem tam nějaký čidlo). Klidně dvoulitr 125 kW, výkonem naprosto dostačuje.

Ale tak nějak jsem to tušil, že auto, který se mi líbí, bude samej problém, konec konců není to poprvé :D
stirling 15. října 2018, 13:46
bral by som bud 130/135
ma som N52 v 325 a je to super motor,ma nejake problemy ako spotreba oleja pripadne elektricka vodna pumpa, tie, priamovstrekove zase maju problem so vstrekmi ale pomer vykon/spotreba je fakt skvely, 135 mal problem so vstrekmi a cerpadlo palivove, viac menej by to malo byt vyriesene a hlavne sa da modifikovat nie je problem sa dostat na 360 koni.
Marek Brunner 15. října 2018, 12:38
můžu poreferovat o 118d v hatchi. Celkem fajn autíčko, měli jsme ho v rodině 6 let. Ve 120-140kkm níže zmiňovaný problém s rozvody, jinak ale jen výměny oleje, příjemná spotřeba, dynamika uspokojivá..nevím, možná to byl jeden z mála dobrých kusů.
Sklenk@ 15. října 2018, 10:31
Taky jsem se v coupátku shlédnul ... Bohužel, ceny hatch vs coupe neskutečný rozdíl :(... O problémech jsem nic nevěděl, tak tu budu jen tiše sedět a číst informace :)
David Střítežský 15. října 2018, 07:14
No, jeste nez zacnes premyslet nad motorem , doporucuju projet inzerce a kouknout co by se dalo koupit - protoze zrovna E82 je strasne malo a navic se prodavaji dost draze - kolik na to mas penez ? na miste je uvaha, jestli se nespokojis s E87 (ja vim, je to hnus, ale az uvidis rozdil ceny :) ) ... uz jsem na to totiz taky narazil, ze se mi zalibilo tohle coupe, ale ... zase jsem si to rozmyslel :(

135i ,verze kterou chces - tj motor N54, na mobile.de ho ale vidim za 20+k eur...
125i/130i atmo motor N52 - neni primovstrik(to je az N53), nechal jsem se tim chvilu povozit v Z4 a fakt se mi ten projev libil, trapi ho problemy, ale daji se resit,
116/118/123d - nafta, to jsou povetsinou motory N47 .... no zkus si zadat do googlu "bmw N47 engine" , ani nemusis pripisovat problems , vyskoci to samo - stejne jako jeho rozvody

shrnuti - E87 , 130i (=vetsi vyber, nizsi cena, motor servisne narocnej, ale lepsi uz to nebude, uz to neni E36 :( )

Tento příspěvek byl 15.10.2018 v 07:15 upravován.
CZmisak 14. října 2018, 09:54
Ahoj, v poslední době se mi zalíbilo coupe 1. řady BMW (E82). Ale všude čtu, že benzínové motory v tom moc nefungují (přímovstřik, vanos ventil) a že je lepší vzít naftu. Nemáte ale někdo bližší informace, jak jsou na tom ty auta a motory se spolehlivostí?

Díky