načítám data...

Téma Blue midget - Proton C9

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Woyta 12. října 2015, 16:13
Po dvou sezonách Plechcupu jsem se konečně s Modrým Skrček dostal na bednu. Tentokrát mi to Trinom s mým vlastním autem nevyžral. :D




Tento příspěvek byl 12.10.2015 v 16:14 upravován.
Woyta 10. října 2015, 18:23
Jeden Nankang NS-2R stoji 1500kc. Mam 2 kusy. Skrcek byl za 10k. Myslim, ze limit plnim.
Skoda ze jsou zakazane slicky. Ty mam v kufru 2 pouzite za 1000kc i s disky. :)
Greeny 10. října 2015, 17:41
tyjo Vojto, jak vidím ty gumy, jsi si ještě jistý že je to auto do 15 tisíc? :) ikdyž asi jo, když nad tím tak přemýšlím :) i Švajnova Omega se povedla koupit se sadou slušných letních pneu a určitě byla v limitu.. tak by se dalo vnímat že asi i Skrček bude v limitu.. ale asi bych se nedivil kdyby měl někdo výhrady :)
Woyta 10. října 2015, 16:01



Woyta 09. října 2015, 19:53
Tak Skrcek dostal stempl do technicaku a muze se dalsi 2 roky vesele rozpadat na okruhu. Protoze nam na plechcupu opet zakazali slicky a mozna bude i prset, dostal Skrcek par novych Nankangu NS-2R.
Woyta 26. března 2015, 01:17
Swap se povedl. Auto funguje. Coz se ukazalo jako spatna zprava pro zcela nove pneumatiky.
Takhle po Sosnove dopadli.
Leva predni.

Prava predni.

Pokud pominu nekolik nedostaku v elektrice, zadrene zadni trmeny tak auto funguje vzborne a je zabava ho vodit smykem do zatacek.




Tento příspěvek byl 26.03.2015 v 01:18 upravován.
Woyta 15. března 2015, 23:08
Loni kdyz jsem malem skoncil jako obtisk na dodavce jsem si koupil Proton C9 alias Proton C9, Satria, Persona, Compact ci v evrope znamejsi Mitsubishi Mirage tedy Colt.
http://www.autickar.cz/clanek/modry-skrcek-aneb-jak-se-kupuje-zavodak/
Na pohled auto domlacene, ze vsech stran ale mechanicky fungovalo dobre. Behem roku jsem auto postupne opravoval.

Pomerne dost nedostatku bylo v elektrice, spousta dilu prilepena univerzalnim silikonem. Napriklad celni sko drzelo, tak kvalitne, ze se divim, ze nevypadlo pri brzdeni.
Vyzkousel jsem i klempirinu na nekterych panelech. Tady to chtelo srovnat plech asi o 11mm ven.
Velkou vyhodou se ukazalo vlastnicvi jineho japonskeho auta diky pomerne velke sanci pouzit pasujici dily. No chladic z 200SX S13 tak uplne nesedel ale stahovaci pasky to vyresili.

Trocha barvy a z dalky to zacinalo vypadat trochu normalneji.



Na Sosnu se stihli poridit slicky a zabavnost auta se posunula na zcela jinou uroven.



Jak jsem si tak uzival tak malem prisel rychly konec auta.
Behem dne sice auto opustilo asi 7x trat, kdyz jsem zkousel hledat limit ale velmi neprijemna byla zkusenost kdy na necistotach v zatacce, utekl zadek a predni kolo se zaseklo o odvodnovaci kanal. V porovnani s timto zazitkem bylo foukle tesneni pod hlavou drobnost. Rameno i kolo byli v poradku. Stacilo jen vyskubat travu chycenou mezi gumou a rafkem.





No a zimu jsem potom stravil v garazi a resil co s motorem. U Brna se objevil nabouranej Lancer a majitel nas nechal auto levne ocesat o vetsinu dilu.
Pak nastala nekolika mesicni patalie s tim jak zprovoznit vykonejsi motor.

http://www.autickar.cz/clanek/aneb-jak-vypada-okruhovy-zivot-levneho-polovraku-po-sezone/
Plany do budoucna jsou jednoduche. pokud prezije sezonu, tak se pokusim obnovit platnost STK a pojede se dal.
Pokud to nevyjde tak uz vim po kterem autu se divat jako "praktictejsim" nastupci.



Tento příspěvek byl 15.03.2015 v 23:14 upravován.