načítám data...

Téma Benzín do 70-80k

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
bitner 10. srpna 2018, 10:24
Pepino63: Mno jestli ho nabidnes za 80k, tak bude rychle pryc.
Pepino63 04. srpna 2018, 19:28
-

Tento příspěvek byl 14.09.2018 v 16:08 upravován.
sheogh 09. července 2018, 12:27
Sklenk@: ZR jen 1.4 nebo 1.8. S Civicem to moc spolecnyho prave nema, jestli si myslis, ze tam budou pasovat z Civicu nejaky dily. Pokud vim, tak motor K-series nema s Hondou nic spolecnyho.
GanGreen 08. července 2018, 22:58
Pokud vím tak ZR nemělo 2.5 to mělo větší ZS...
Sklenk@ 08. července 2018, 22:35
sheogh: Ahoj, uvazuju o nákupu MG ZR můžeš mě zasvětit / odkázat něco ke spolehlivosti a jakému motoru se vyhnout. Vím ze je to většina Civic, ale koupě 2,5 je lákavá a určitě má svoje nevýhody. Díky :-).
kuc_t 06. února 2018, 15:31
U koncernu bych hledal 1.8T asi jedinej slušnej motor. Jak už tu zaznělo tak FoFo 2 naprosto ideální.
sheogh 06. února 2018, 14:31
MG ZR - splnuje vse ;-)
peca 05. února 2018, 08:34
Golf IV 1,6 16V mam zhruba pet a pul roku. Neni to spatne auto, ale uz ma ty nejlepsi leta za sebou. Najeto ma 233kkm (ovsem nevim kolikrat). A se spolehlivosti to neni zle.

Zavady:
Chronickou zavadou jsou ruzne mikrospinace (prestane ti fungovat cidlo, ze jsou otevrene dvere), nic zasadniho, menil jsem je snad vsechny a pri trose snahy je to oprava tak za 50Kc. Kolem zhruba 190kkm mi zacaly odchazet zapalovaci civky. Jsou ctyri a kazda stoji zhruba 1200. Jeste mi jednou z niceho nic vytekl olej ze serva (fakt netusim proc), ale dolel jsem ho a vsechno se tvari ok, doufam ze to vydrzi, nove servo stoji tak 15 tisic. Interier dost vrze, ale co taky cekat po skoro dvaceti letech. Lide vzadu, kteri maji nohy, te budou po delsi jizde nenavidet. Zbytek je zavinen mou hlouposti :-)

Vyhody:
Motor jede celkem slusne na tech 77kw, na normalni jizdu to bohate staci. Je prekvapive kultivovany. Je potreba to ovsem trochu rozohnit, dole je to zdechle. Benzin ma doporuceny taky 98, ale jede bez problemu i na 95. Podvozek je ok, nic nejak extra neodchazi, ale etalon ridicske zabavy to ale uplne neni. Super je, ze vsechna komfortni vybava, i po tech letech, funguje bez sebemensiho problemu. Calouneni je taky na svuj vek moc pekne, az na ridicovu sedacku, ktera je diky vysokym bocnicim roztrhla od nastupovani a vystupovani. Sedacky jsou taky dobre, ale mam polosporty, tak nevim, jak jsou na tom zakladni.

Nejvetsi vyhoda je, ze vetsina spotrebnich dilu je hodne levna. Podvozek a dalsi hromada dilu je stejna jako na prvni oktavce a leonu takze se toho vsude vali tuny. Opravit to taky nejspis zvladne sam, protoze zadne velke zaludnosti tam nejsou a vsude je dost mista (dokud ti nepraskne leva zarovka).
Taky je neskutecne, jak si drzi cenu. Kdyz se podivam do inzerce tak za ty roky je stoji porad stejne... Nechapu.

Tento příspěvek byl 05.02.2018 v 08:35 upravován.
krab 05. února 2018, 07:17
Golf V. 1.4 16V není špatnej nápad, v rodině takovej byl od nova ( roku 2004). Jezdil s ním asi 4 roky táta, pak ho dostala ségra. A prodala ho vlastně až nedávno, asi s 200tis +. Až na rozbitou myslím škrtící klapku, nebo váhu vzduchu, už nevím přesně se na něm nic neplánovaně neporouchalo. Servisně potřeboval taky minimum dílů, fakt odolný auto.

Varianta 2 - to auto jsem před časem měl asi 2 roky já je BMW 316Ti ( compact) z let (2001-2005) Mě se s tím jezdilo výborně a koukám, že je taky dost výběr v tvým rozpočtu. Oproti Golfu to aspoň jelo celkem dobře. Motor je 1.8 ,85kw
BednysDom 05. února 2018, 06:25
Co Mazda 3, Honda Civic?
JLK 04. února 2018, 23:38
cagy: Klasika - Focus II s 1.6, sice je to stejny mainstream jako golfy a octavky ale s pridanou hodnotou v podobe o neco zajimavejsiho podvozku. O 'tahani odspoda' bych asi u benzinovych 1.6 (atmosferickych) rovnou zapomnel, ale ta fordi 1.6 je celkem snaziva a da se s ni jezdit svizne pokud neni auto moc nalozene. Jako minus kratka prevodovka, coz muze vadit na dalnici, ale da se s tim zit. V porovnani s g4 a octavii ma focus prosternejsi interier - hlavne vzadu, s 184 cm vysky se posadim za sebe aniz bych se citil jako sardinka v golfu.
cagy 04. února 2018, 23:01
Čus,
jelikož mě moje červený polo 1.9D opustilo hledám za něj náhradu. K přechodu z nafty na benzín jsem se rozhodl kvůli zmenšení nájezdu, který se rapidně snížil.

Nehledám žádnýho trhače asfaltu, ale jen přibližovadlo z koleje domů. Měsíční nájezd mám okolo 400km. Co hledám je něco 1.4 nebo 1.6, hatchback a rok 2000+. Automatickou klimu bych taky uvítal, ale asi to není rozhodující faktor.

Mezi můj užší výběr co se mi zalíbil ptatří golf IV, který se dá v tomhle cenovém rozmezí sehnat docela v slušným stavu. Objevují se motorizace 1.4 16v, 1.6 SR, 1.6 16v. Co jsem se dočel na webech tak hodně lidí doporučuje spíše 1.6 16v, protože prý udajně 1.4 žere hodně oleje a oproti 1.6SR je taky lepší, sice prý netahá odspodu jako SR, ale slušně se s ní jezdi dá-> když golf IV tak 1.6 16V?

Jako další je golf V. Ten se dá sehnat na pomezí 80k i když už trochu v horším stavu a nájezdu něco okolo 200k. Motory 1.4 16v, 1.6 8v, 1.4 FSI, 1.6 FSI. Tady mi asi vyšel nejlíp motor 1.4 16v. Od motorů FSI mě odradilo tankování benzínu s oktanovým číslem větším než 98. Četl jsem, že lidi do toho tankovali i normál 95 a rozdíl nějak nepociťovali, tak by mě zajímal názor na tyto motory ohledně spolehlivosti a údržby. -> zatím vítězí 1.4 16v?

Jako další i když se nejedná úplně o hatchback je jedníčková oktávka 1.6i. Je to taková ta klasika...

Docela se mi líbí (i když mě někdo teď odsoudí) i peugeot 207 nebo 307..

Auta co jsem zavrhnul je fabka, leon, ibiza.. vzhledově mi prostě nesedí

Na co bych se chtěl zeptat.. kdyby jste si vybírali čemu byste dali přednost a proč? Auto co bude starší (např. golf IV), který bude mít climatronic, slušnou výbavu, míň najeto nebo něco novějšího co nebude zas až tak v dobrým stavu bude mít najeto třeba už něco málo přes 200k km.

Budu rád za všechny vaše názory, rady popřípadě další nápady co by bylo zajímavý za tuhle cenu pořídit.


Díky