načítám data...

Téma Bastl auto

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
krab 12. února 2020, 13:54
Jak říkáte... Je to sice manuál, to je vcelku raritní, ale je to US verze, není to "S", který má lepší tlumiče, VLSD diferenciál a pořádné brzdy vpředu.

To moje bylo kupé, evropská verze "S", s kompletním servisem u Infiniti dealera, nebourané, najeto při prodeji 120 tisíc myslím cca a stejně jsem za něj vloni víc než 3 kila nedostal. A prodejní pak mohla být někde max 330 reálně...

Tenhle inzerát to je jen zbožný přání majitele, ne reálná cena. Za 80 jak píše Matěj by to možná jít mohlo, do 200 by to asi někdo opravil a bude to vcelku ještě dělat radost. Asi...
Matěj Podhorský 12. února 2020, 11:22
Tři kila za takovou věc? To má cenu tak 80, ne? Nebo lépe řečeno, aby mě nikdo nepřišel opravit, to by se mělo prodávat tak za 80, ne?
sheogh 12. února 2020, 08:44
krab: krab: Tomu inzeratu bych se vyhnul uz jen podle posledniho radku, svedciciho o necem - takovej “searchbait”... ta cena taky nevim nevim
sheogh 12. února 2020, 08:43
krab: krab: Tomu inzeratu bych se vyhnul uz jen podle posledniho radku, svedciciho o necem - takovej “searchbait”... ta cena taky nevim nevim
sheogh 12. února 2020, 08:30
Tak tu vybavu zavidim :-) Skoda, ze neni nic zabavnyho v tomto stylu od VW. Co se jejich servisni dokumentace tyce, tak je vynikajici... Ja bych klidne doporucil to stary CLK co mam, je to celkem jednoduchy, servisne privetivy a diky kompresorovymu motoru ma i nejakej potencial na zyseni vykonu a takovy ty ptakoviny kolem...

Ale ja bych v tomto pripadr sahl po necem zajimavym, kde si pak nereknu, ze jsem za rok slozil stary bawo... To XJ uz me prijde jako zajimavejsi... A takova XJ12 jeste bez CANu a podobnych modernosti :-)))

Padl tu X-type, no nevim no... mel jsem ho... Kockopes s motorem nastorc a dobastlenou rozvodovkou... dobre, zas tak spatne to nejelo... no jako tezsi mondeo, ale zas ten duratec znel, jako by bylo vsechno v poradku :-)

Japka nevim, ale nelaka te treba i nejaka starsi zajimava amerika? Nejaka strasna blbost se sedumapullitrem a hromadou chromu o vaze fabie? ;-)

Mozna by byla dobra skola Phaeton W12 - krest ohnem :-D
krab 11. února 2020, 21:18
To Infiniti bouraný, to je spíš neštěstí... Jako nakonec měl jsem to rok sám, jen kupátko. Povozil jsem se hezky to jo, ale díly na opravu karoserie ( a tady to byla docela šlupka ta rána) to bude vyžadovat profi rovnací stolici, všechno proměřit, zjistit rozsah poškození atd. Když bude hnutá zadní náprava, je na repase hodně složitá, má to RWS systém, vzadu je docela drahý multilink, blatník je dost zmáčknutý dovnitř, to bude oprava systémem : udělám to pořádně + lakování za 200 tisíc kč + A to v případě, že to bude dělat někdo, kdo ví jak na to s citem a budou se některé díly shánět z druhé ruky.

Pro začátek to chce něco snazšího....
dom 11. února 2020, 20:02
Vem toto, na tvou potřebu ideal: https://auto.bazos.cz/inzerat/115545037/infiniti-g37-320ps-37-v6-r-2011-rwd-manual.php
Až na ten rozpočet...

Tento příspěvek byl 11.02.2020 v 20:04 upravován.
Martin61 11. února 2020, 19:25
Pokud máš takové zázemí, určitě se neboj levnějších kusů, ty o fous dražší zpravidla nebývají v o moc lepší kondici takže ušetříš a ještě se v tom budeš moct vrtat :D

PS: Když už se v tom chceš vrtat, pořiď něco zajímavého. Jak už tu kluci zmiňovali, starý bávo, pokud se tu nebudeme bavit o výjimkách typu E30 a podobně, bude i po úpravách pořád jen staré bávo. Chce to nějakou srdcovku co tě bude hlavně bavit. Pokud je to to bávo tak holt nic jiného nezbyde.:D
bkralik 11. února 2020, 12:49
Irwinek: Jo, to je taky dost podstatná myšlenka :-D
Irwinek 10. února 2020, 18:33
Hlavně se nenech otrávit :-D
Když nad tím budeš moc přemýšlet a poslouchat všechny rady okolo, tak skončíš u piva v hospodě :-(
bkralik 10. února 2020, 08:22
Já bych jen poznamenal - pokud do auta chceš investovat nějaký čas, přizpůsob tomu i "počáteční invesici". Pokud budeš renovovat nějakou zbořeninu za 20k, nasypeš do ní rok času a ve výsledku to auto bude mít cenu 40k, tak tě to může začít časem mrzet. V takovym případě je lepší koupit něco za kilo a udělat z toho něco za dvě kila.
A bouračce nevím jestli bych se raději nevyhnul. Karosařina je dost specifický odvětví autoopravářství, pokud to chceš dělat "správně" (což předpokládám že chceš), tak je to práce jak na kostele - žádný kus vyříznout, nafalcovat, nabodovat, zakitovat, ale pěkně oddělat (odbodovat/odbrousit) celý poškozený díl, sehnat nepoškozený, přidělat originálním způsobem (tzn body/karosářské lepidlo) a tak. A předpokládám, že když to chceš jako koníčka, tak by ses to raději učil dělat pořádně a ne jak 90% "autoklempířů" v ČR...

Tento příspěvek byl 10.02.2020 v 08:22 upravován.
krab 10. února 2020, 07:48
Já bych si koupil něco, co tě bude fakt bavit a možná se to auto od mainstreamu naopak odliší. Bávko má kdekdo...

Osobně, mít takhle k dispozici dílnu takto vybavenou (doma mám jen klasickou garáž a zvedák, jámu atd, o tom si můžu nechat jen zdát) a navíc i čas, tak si pořídím nějakýho jaguara a budu se v tom učit vrtat.

Není to tak exotický, komunita okolo je. Otázka zní jakýho. Za těch 7 pětek máš buď XJ, kde bude práce jako na kostele anebo nějaký S-type. X-type nevím... je to takovej hodně atypickej jag. 4x4 a motory pouze Ford...

Tohle by mohla bejt prdel. S-type 4.0 V8 , na fotkách pěknej, pojízdnej, s tím by ses jistě nenudil. Navíc V8 je V8 ... https://www.sauto.cz/osobni/detail/jaguar/s-type/18561971?goFrom=list
GanGreen 10. února 2020, 03:32
Bacha na to, záleží jak to bude zbořený, ale většinou se nemění jen plechy ;)
Csaba 09. února 2020, 21:41
Junior:
Chvályhodný úmysl!
Není nad to vědět že si člověk na svém autě udělá něco i sám a nemusí s každou hloupostí do servisu.
Jestli kouříš, připrav se na to že budeš kouřit víc, jestli ne, najdi si něco čím se uklidníš, protože ne vše ti půjde snadno a mnohokrát budeš mít chuť (například nejenom) tím klíčem "třiadvacítkou" hodit nejenom do zdi, ale i do toho auta :)
Sauto nabídlo jeden kousek z vyjmenovaných možností, vypadá že na něm ani moc práce nebude :)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/18590175?goFrom=list
Junior 09. února 2020, 21:17
čau,

dneska jsem se nudil, děvče na mě koukalo a říkalo, jestli bych si nechtěl najít nějakýho jakože koníčka.
Tak jsem si říkal, že bych si mohl konečně splnit jeden ze svých "ne-finančních" životních cílů a naučil se bejt manuálně zručnej :-)

Co mám?
Halu, zvedák, jámu, běžné nářadí v průmyslové kvalitě (tzn. nemám přípravky na rozvody a podobný kulišárny, ale běžným vercajkem, vč. svářečky disponuju), chuť, selskej rozum a elementární šikovnost. Poličku přivrtám, destičky / kotouče vyměním.

Co chci?

Koupit si krám, kterej má potenciál dělat mi radost, až ho dám dohromady. Hrabat se ve Felicii mě nebude bavit. Takže 540i, 535i E39, 330i E46 / 328i E36, obecně R6 v E30 (...), starý japonce (Impreza?), něco takovýho. Jaguar?
Aktivní komunita na webu je jenom plus.

Co to musí umět?

Nesmí to moc stát, jakože v nákupu třeba 50-70, aby se to kdyžtak dalo hodit ze skály. Čím míň, tím líp. Musí na to bejt dostupný dílenský příručky nebo how to návody na youtube. ENG / CZ / DE. Nesmí na to stát díly vyloženě nesmysl. Ideální je něco hodně častýho, na co jsou dílů plný vrakoviště.

Předpokládám správně, že moje choutky nejlíp ukojí koupit něco zbořenýho a měnit jenom plechy?

Díky :-)