načítám data...

Téma Auto na dálnici do 200k

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
yorkin 18. listopadu 2020, 19:58
stirling: Jo, tohle mi z toho nakonec taky vyšlo. Ale nakonec z ní vypadlo, že chce Octavii, takže jsme na rok koupili 2010 se 100kkm za 140, po roce ji prodáme ne o moc levněji a bude. Sám bych to nechtěl, ale nakonec... jezdit s tím bude ona :-D
stirling 13. listopadu 2020, 14:40
Volvo S60 T5/D5

yorkin 07. listopadu 2020, 18:02
Trochu oživím tohle téma. Nakonec jsem L322 nahradil Toyotou LC 200 4.5 a jsem spokojený. Jenže stejnou trasu jezdí i přítelkyně a její milovaná Fabie II to sice ujede asi za polovinu oproti LC, ale je to teda velký utrpení. Takže se vracím k výběru auta na dálnici do 200. Přibyla ovšem komplikace: musí to být spíš něco menšího, tak do velikosti Octavie (ale tu jen v nejvyšší nouzi), C5 je asi příliš velká. V Berlíně to bude parkovat na ulici před domem a je to tam s parkováním asi jako na Vinohradech... Priority jsou tedy: velikost, pohodlí, spolehlivost. Pokud by to auto bylo navíc zajímavý, tak velké plus.
Arden 25. listopadu 2019, 06:19
Honza P: Náhradní díly na podvozek jsou v pohodě k sehnání a navíc okolo C5 je výborná komunita lidí, kteří si pomáhají a jsou v ní i dobří mechanici, co těm autům rozumí. Takže se není moc čeho bát... Ten podvozek vydrží minimálně to co klasický, spíš ještě víc. Akorát pro nákup to chce vzít s sebou někoho, kdo těm autům rozumí. :-)
Honza P 22. listopadu 2019, 17:59
Arden: Má Citroen nějaké řešení když to odejde? Dá se koupit/repasovat?
Honza P 22. listopadu 2019, 15:06
yorkin: Motor je Fiat, bude ok.
Arden 22. listopadu 2019, 13:23
Mě na dlouhé trasy po dálnici přijde jako nejlepší volba Citroen C5 poslední generace s 2.0 hdi 120kw nebo 2.2 hdi 150kw. Ještě v kombinaci s automatem si pohodlnější auto nedovedu představit. Jo a na hydropneumatické odpružení se zvyká velmi příjemně. :-) Třeba jako tyto..
https://www.tipcars.com/citroen-c5/kombi/nafta/citroen-c5-2-2-tourer-hdi-16v-fap-aut-17142119.html
https://www.tipcars.com/citroen-c5/kombi/nafta/citroen-c5-2-0-hdi-120-kw-exclusive-33650901.html
Nedy 22. listopadu 2019, 08:15
Pokud jde o pohodlí a delší cesty, tak na to jsou stavěná velká auta. Asi bych vynechal Mercedes a BMW (za ty peníze toho už budou mít moc za sebou). Co třeba Volvo S80, nebo se podívat po nějakém Lexusu GS, nebo LS.
yorkin 22. listopadu 2019, 07:40
krab: Elektromobil do toho samozřejmě nepočítám, to jde úplně mimo. Úvaha je spíš prodat L322 a koupit za ty peníze něco vhodnějšího pro tenhle účel (a levnějšího na provoz, což je prakticky cokoli :-D). Vidíš, úplně mi uniklo, že tyhle poslední 9-5 už doklesaly k 200k. Něco takového by fungovat mohlo, ale přiznávám, že vůbec netuším, jestli je tenhle motor ok. https://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/9-5/18508215?goFrom=list
krab 21. listopadu 2019, 22:57
Do 200k? To mi ale nesedí z nadpisu ten nápad s elektromobilem...
Na dlouhý porce kilometrů bych si koupil něco s dobrými sedadly. Zkusil bych poslední model Saabu 9-5, úplně tu poslední generaci co se dělala. Motor klidně Diesel.
yorkin 21. listopadu 2019, 20:11
Dnes jezdím ročně cca 40kkm RR L322 3.6 TDV8 a 10kkm na motorce, převážně každodenní cesta z domu do centra Prahy a zpět plus trochu nějakého popojíždění po Praze. Jednou měsíčně Brno. RR má ovšem už svoje roky, po třech letech v mém vlastnictví bude mít najeto 320kkm a přeci jen servis není úplně nejlevnější. I když tu asi budu dost hejtovaný, uvažuji nahradit RR elektromobilem (doma nabiju přes noc bez problémů, v Praze se mi hodí možnost parkovat zatím kdekoli) na dojíždění do Prahy. Jenže přítelkyně začala studovat v Berlíně, takže dvakrát až třikrát do měsíce mě čeká cesta Praha-Berlín a zpět. To bude pro elektroauto už velká porce (a vzhledem k tomu, že neplánuji vyloženě Teslu S, asi by to bylo dost nepříjemné i pro mne). Takže hledám auto, které dva roky zvládne pravidelně urazit tuhle cestu s maximálním pohodlím pro řidiče (žádný sportovní podvozek atp.) a ideálně s co nejnižšími náklady na palivo i servis. Máte nějaké zajímavé nápady?