načítám data...

Téma Audi TTS / BMW 135i

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
stirling 24. ledna 2020, 09:14
No ved jasne, bolo by to treba pozriet.
Nedy 22. ledna 2020, 16:27
Tak s tím hodně štěstí. Slušné US verze v provedení kupé začínají kolem 200 tis. 300 tis. je částka kolem které se s trochou trpělivosti dá koupit hezká EU verze. To je pořád kolem dokola. Kolega autíčkář taky koupil Fabii za 4000 Kč, ale to neznamená, že je to cena funkčního auta v dobrém stavu...
stirling 22. ledna 2020, 11:40
toto som nasiel vcera, pride mi az podozrivo lacne https://www.autobazar.eu/nissan-350-z-35-v6-id15808670.html
Nedy 22. ledna 2020, 11:00
stirling: Já neříkám, že je nejde takové auto za tu cenu koupit, já říkám, že je problém koupit takové auto za tu cenu, aby bylo v dobrém stavu. VQ mají svoji životnost, diferenciály jsou lamelové, pokud to není EU verze, tak brzdy taky nejsou nic moc...
stirling 22. ledna 2020, 09:24
Nedy: No ked pozeram inzerciu nie je problem najst 350Z kabrio do 300k aj vyrazne menej
Radim Nemec 22. ledna 2020, 08:20
Ja se musim taky zastat konceptu 2+2 - synovci z toho byli naprosto odvareni, pro decka to bylo na zabavu lepsi nez tablet a sklenicka Nutely.
Kdyz to hodim podle tech parametru do vyhledavace, tak vysledku je dost - MB CL/CLK/SL/SLK (ne sportaky), BMW E9x 330/335 (taky ne sportak, ale to uz by snad slo) a 645i, A4 B7 a TT, 350 Z a pak cestne zminky - Jag XK8, Boxtery (S - to zni zatim asi nejvic jako sportak, ne?), drive zminovany Opel GT a dokonce Corvetta LT1 a Caddy (ne VW).
Pokud bych vyskrtnul par uplne nejlevnejsich aut toho ktereho modelu, tak tam zbydou MB (ke kterym nemam co rict), BMW 330/335 (coz mi pripada jako hodne dobra volba), Audi TTS, par 350Z a Boxter S (2002). Z toho uz sa da vybrat, ne?
Nedy 21. ledna 2020, 15:06
No k tomu rozpočtu. Z těch aut, co jsi psal: 350Z kabrio do 300 aby bylo v dobrém stavu budeš mít hodně problém. BMW v provedení 135i za ty peníze je skoro nesehnatelné, aby bylo v pohodě, tak jen to TT. Což stejně neřeší tvoji potřebu zadních sedadel... Asi bych přehodnotil priority, nebo se díval jinam. Např A4 kabrio, E93 apod...
Jakub Pospíšil 21. ledna 2020, 09:35
Hele a co nějaká targa? Ty jsou řádově pevnější, radost z větru ve vlasech ale zůstává.
Mrkef 20. ledna 2020, 12:15
Rozpočet si představuju do 300k za vozidlo, max něco přes v případě opravdu pěkného stavu. Servis k ceně neřeším.

Tento příspěvek byl 20.01.2020 v 12:16 upravován.
Nedy 20. ledna 2020, 11:49
Mám 370Z cupé, takže pár slov k té 350. Ber v potaz, že i ta moje novější 370 je konstrukčně poměrně staré auto. Od TT, nebo 135i ta 350 bude strašně daleko. Z hlediska zábavy za volantem to může být někomu příjemné (jakože analogovější = lepší), ale interier a elektro výbava odpovídá době dávno minulé. Navíc všechna Z jsou jen dvoumístná...

Napiš ještě rozpočet, protože do dost může ovlivnit to, co Ti tu někdo nabídne, nebo ne... :-)
Mrkef 20. ledna 2020, 09:56
3.0Si N53 nebo starý 3.0 N52, slyšel jsem o Si a menší spolehlivosti proti původním. Kamarád má Z4 v 2.5 192 s tlačítkem Sport a je z toho nadšený
stirling 20. ledna 2020, 09:44
Ten 135 je trocha problematicky, servis je drahsi hlavne cerpadlo vstreky . Znamy ma 335 120k km a servisuje pomerne casto, aj ked vacsinou su to mensie polozky tie motory su komplikovane.
Mal som 2 krat bmw 6 valec a tie auta su spolahlive ale clovek riesit stale nejake prkotiny ,takze uplne idealne to nie je a po case to vie dost frustrovat.
TT ma zase problem s karbonom, ak TT tak ten 3.2 FSI co tiez nie je uplne idealne co sa tyka spolahlivosti ale ma super zvuk a je 4 krat 4 .
Ja by som osobne isiel do 350 Z ked to ma byt vikendovka alebo po bmw z4 coupe 3.0 SI.

Mrkef 19. ledna 2020, 21:56
Děkuju Krabe za kuchařku.
Bude to čistá víkendovka, tzn. nájezd okolo 5-7.000 km ročně, parkování v garáži, projížďky nejčastěji okresky + silnice typově jako Dubá, do Horní Malé Úpy atd. Preferuji koncepci 2+2 i kdyby nouzově. Jízdní vlastnosti co nejblíže vozům s pevnou střechou. V rámci výkonu už bych nechtěl nic slabšího, než bylo OPC a nyní Volvo, to je 240+ koní. Pohon buď zadní nebo všechna kola, převodovka manuál nebo automat s řazením pod volantem (nebo to je blbost???). V rámci výbavy si nechám poradit, teď mne napadá: sportovní (+ vyhřívané ???) židle, bluetooth HF. Líbí se mi ta 135i pouze mám obavy na co vyjde servis, dále Audi TTS, případně Nissan 350Z. U posledních dvou budu muset oželet minimálně 2+2 koncepci.

Očekávám od vozu primárně blbnutí na víkendy z 85% a výjimečně pracovně tj. asi 15%, když budu muset nechat služební Okynu pro rodinné účely. Z toho dedukuju, že vlastně koncepci 2+2 nepotřebuju.

Ještě jednou děkuju a případně piš, jsem tu teď velmi často :)
krab 19. ledna 2020, 21:24
Ono by to chtělo ještě se víc rozepsat. Klidně to dej autíčkářům do Ptejte se a uvidíš co ti poradí...
Důležitý je k jakýmu účelu to kabrio bude sloužit, kolik toho ročně najede, kde to bude parkovat, kde budeš nejčastěji jezdit, co tě na řízení auta baví, jakou výbavu v autě chceš mít, v čem jsi ochotný udělat kompromis a v čem naopak ne. A pak uvést rozpočet...

Když to pošleš, klidně ti ten dotaz i rozepíšu v blogu, pár kabrií jsem řídil, s motorem BMW 3.0 Turbo ( N54) má zkušenosti můj kamarád, i já jsem ten motor taky řídil, takže něco málo se dohromady dá dát. Ale důležitý je vědět, co od toho nového auta fakt čekáš.
Mrkef 18. ledna 2020, 22:24
Pravda.Špatně jsem tipoval na základě kupé...
Koncepce 2+2

Tento příspěvek byl 19.01.2020 v 09:17 upravován.
Jakub Pospíšil 18. ledna 2020, 20:42
Co přesně znamená to "pojme někoho navíc"? Protože TTS má jen 2 místa.
Mrkef 18. ledna 2020, 15:31
Ahoj všem, pomalu se poohlížím po nástupci S60 a vrhnul bych se tentokrát do otevřené karoserie/kabrioletu.. Představa je taková, aby bylo nouzově schopné někoho pojmout navíc, výkon motoru 250+ koní, jízdní vlastnosti podobné kupé, tzn. aby se tolik nekroutila karoserie. Z těchto parametrů a pročítáním internetu mi vyšla nejlépe dvojice Audi TTS 2.0 TFSI o výkonu 272 koní a BMW 135i o výkonu 305 koní.
Chci vás požádat o další tipy na jiná vozidla, která budou splňovat tyto parametry. Dále na konkrétní zkušenosti s těmito vozy, jak z hlediska jízdních vlastností, tak z hlediska servisní (finanční) náročnosti, spolehlivosti, prostoru, kvality zpracování atd.

Děkuji předem za tipy a diskuzi.

Mrkef