Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility
Jak skloubit požadavky na rodinný vůz a šestiválec s kompresorem? Může být odpovědí 25 let starý nepojízdný japonský sedan?
Jak postavit plechcupový speciál v pěti snadných krocích
Autíčkářův trackday je za dveřmi a s ním přichází i další závod série Plechcup. Dneska si tedy zopakujeme, jak z obyčejné plečky za 15 tisíc udělat závodní speciál.
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti
Kolik výkonu potřebujete, abyste se v autě bavili? Opravdu je nutné nahánět litry v kufru? A nejsme jen zbytečně rozmazlení?
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze
Všechno začalo vcelku prozaicky. Před lety jsem si při jednom výletu do Británie koupil v podstatě omylem Toyotu MR2 MK3 a došel k závěru, že to je naprosto skvělé auto…
Mazda 323 V6 K8: Mámin sedan
Devadesátková Mazda 323 sedan byla typické auto opatrného motoristy. Dnešní testovaný kousek ale do téhle škatulky nějak nezapadá.
Mongol Rally 2018 část 2.: O UFO na kopci, zatáčkách v mlze a tureckých celnících
Mongol rally odstartovala a s ní i naši neoficiální účastníci. Jak daleko se zatím dostali? Překročí hranice kontinentu?
Mongol Rally 2018 část 1. : O prvotním nápadu, velkých přípravách a závodních speciálech
Dobrodružná cesta z Česka do Ulanbátaru v autech, která sotva drží pohromadě? To je výzva pro skutečné autíčkáře!
Nissan Leaf: Být odlišný není zločin
Nový Nissan Leaf vsází na normálnost. Je to dobrý nápad, nebo by správný elektromobil měl být alespoň trochu ujetý?
Děravý nárazník: Odkud se to vzalo a funguje to vůbec?
Každý Civic musí mít díry v zadním nárazníku, je pak víc závoďák. Odkud se ale tahle věc vzala? A má nějaký význam? To dnes zjistíte!
PlechCup závodní speciál: Mazda RX-E30
První letošní PlechCup se kvapem blíží a tak je potřeba se na něj rychle nachystat. Rychle a tentokrát poněkud originálně.
Mazda MX-5 RF 2.0: Analogové auto v digitálním světě
Moderní auta jsou čím dál lepší – ale také nás čím dál víc izolují od procesu řízení. A člověk se občas zatouží navrátit do starých časů.
Jarní péče o střechu kabrioletu
Ještě před první projížďkou bylo potřeba postarat se o skládací střechu. Nezapomněl jsem na něco?
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?
Snad už od dob, co lidé sedlali koně, chtěli, aby jezdili co nejrychleji. Bohužel, koně více žrádla nezrychlí, jenže auto ano.
Život s Coltem: Když se střílí bez nábojů
O červeném Mitsubishi Colt ze Zlína si celá redakce myslí, že měl být už dávno sešrotován. Jak těžké je soužití s ‚kvérem' a jeho udržování při životě? Velmi…
IstanbulTrip: Epilog
Čtyři díly vyprávění o IstanbulTripu jsou za námi a ve mně se mísí směsice různých emocí. Na jednu stranu fascinující a nezapomenutelný roadtrip, na druhou stranu jakési vystřízlivění a vědomí všech nedostatků a chyb.
CycleKarts: Splněné sny chudého petrolheada?
Asi každý z nás, benzínem napuštěných bláznů, někdy snil o tom, že bude velkým závodníkem nebo velkým konstruktérem. Nebo obojím, tak jako Enzo Ferrari nebo Bruce McLaren. Dětství je ale pryč a sny s ním. A nebo možná ne!
Kupujeme ojetou Mazdu MX-5: vše co potřebujete vědět, díl druhý
Mazda MX-5 alias Miata v mnohém ztělesňuje všechny autíčkářovské ideály. Je to všechno, co můžete od auta pro zábavu chtít, v malém a neobyčejně schopném balení. S výběrem verze jsme vám radili minule, nyní přijde na řadu technika a úpravy.
Kupujeme ojetou Mazdu MX-5: vše co potřebujete vědět, díl první
Mazda MX-5 alias Miata v mnohém ztělesňuje všechny autíčkářovské ideály. Je to všechno, co můžete od auta pro zábavu chtít, v malém a neobyčejně schopném balení. Ale jak vybrat tu správnou? S tím se vám pokusíme poradit v našem dvoudílném článku.
Zachraňte Žábu! Aneb i piána jsou smrtelná...
Před nějakým časem jsem vám představoval nadějný Autíčkářovský projekt – Mercedes W123 200D v hráškově zelené barvě, alias Žábu. Projekt se ale poněkud zkomplikoval a Žábě hrozí bídný konec…
Výkony za babku: BMW M30
Původně jsem chtěl psát o BMW M70B50, tedy pětilitrovém dvanáctiválci z konce osmdesátých…
Poslední komentáře
- Marek Brunner, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
MBMB: sorry, tohle bylo na docela slítanejch Advan Sportech... - S.h.I.t., BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne... - kotzitzaq, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jako hezký je, ale při každém testu aktuálního rodinného... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az jsem si musel zkontrolovat, jestli jsem na novinkach nebo... - Vrooom, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Zdravím kolegu :-) Nadšení plně chápu, užívej! https://jackc.teptin.net/kategorie-clanku/toyobaru - afro-r1, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala... - Stanley, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Samozřejmě že ne. Proto píšu, že primárně a ne pouze.... - greg, u blogu GR86, vitaj doma!
Vďaka! V zásade súhlasím s tvojim popisom, akurát ten plyn... - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
BX 4TC? Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem. - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
Co na to říct? Škaredý ze všech stran. Rukopis se nezapře,... - StreetPro, Subaru WRX STI: Hračka pro řidičsky...
Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo... - rock, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu,... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
61 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů