Garážoví kutilové
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility
Jak skloubit požadavky na rodinný vůz a šestiválec s kompresorem? Může být odpovědí 25 let starý nepojízdný japonský sedan?
Vrátíme Michala zpátky na silnici?
Stavitel redakčních plechcupových speciálů se jel vloni na podzim projet na motorce. A od té doby je všechno jinak.
Jak postavit plechcupový speciál v pěti snadných krocích
Autíčkářův trackday je za dveřmi a s ním přichází i další závod série Plechcup. Dneska si tedy zopakujeme, jak z obyčejné plečky za 15 tisíc udělat závodní speciál.
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti
Kolik výkonu potřebujete, abyste se v autě bavili? Opravdu je nutné nahánět litry v kufru? A nejsme jen zbytečně rozmazlení?
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze
Všechno začalo vcelku prozaicky. Před lety jsem si při jednom výletu do Británie koupil v podstatě omylem Toyotu MR2 MK3 a došel k závěru, že to je naprosto skvělé auto…
Mazda 323 V6 K8: Mámin sedan
Devadesátková Mazda 323 sedan byla typické auto opatrného motoristy. Dnešní testovaný kousek ale do téhle škatulky nějak nezapadá.
Mongol Rally 2018 část 2.: O UFO na kopci, zatáčkách v mlze a tureckých celnících
Mongol rally odstartovala a s ní i naši neoficiální účastníci. Jak daleko se zatím dostali? Překročí hranice kontinentu?
Mongol Rally 2018 část 1. : O prvotním nápadu, velkých přípravách a závodních speciálech
Dobrodružná cesta z Česka do Ulanbátaru v autech, která sotva drží pohromadě? To je výzva pro skutečné autíčkáře!
Nissan Leaf: Být odlišný není zločin
Nový Nissan Leaf vsází na normálnost. Je to dobrý nápad, nebo by správný elektromobil měl být alespoň trochu ujetý?
Děravý nárazník: Odkud se to vzalo a funguje to vůbec?
Každý Civic musí mít díry v zadním nárazníku, je pak víc závoďák. Odkud se ale tahle věc vzala? A má nějaký význam? To dnes zjistíte!
PlechCup závodní speciál: Mazda RX-E30
První letošní PlechCup se kvapem blíží a tak je potřeba se na něj rychle nachystat. Rychle a tentokrát poněkud originálně.
Mazda MX-5 RF 2.0: Analogové auto v digitálním světě
Moderní auta jsou čím dál lepší – ale také nás čím dál víc izolují od procesu řízení. A člověk se občas zatouží navrátit do starých časů.
Jarní péče o střechu kabrioletu
Ještě před první projížďkou bylo potřeba postarat se o skládací střechu. Nezapomněl jsem na něco?
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?
Snad už od dob, co lidé sedlali koně, chtěli, aby jezdili co nejrychleji. Bohužel, koně více žrádla nezrychlí, jenže auto ano.
Život s Coltem: Když se střílí bez nábojů
O červeném Mitsubishi Colt ze Zlína si celá redakce myslí, že měl být už dávno sešrotován. Jak těžké je soužití s ‚kvérem' a jeho udržování při životě? Velmi…
IstanbulTrip: Epilog
Čtyři díly vyprávění o IstanbulTripu jsou za námi a ve mně se mísí směsice různých emocí. Na jednu stranu fascinující a nezapomenutelný roadtrip, na druhou stranu jakési vystřízlivění a vědomí všech nedostatků a chyb.
CycleKarts: Splněné sny chudého petrolheada?
Asi každý z nás, benzínem napuštěných bláznů, někdy snil o tom, že bude velkým závodníkem nebo velkým konstruktérem. Nebo obojím, tak jako Enzo Ferrari nebo Bruce McLaren. Dětství je ale pryč a sny s ním. A nebo možná ne!
Kupujeme ojetou Mazdu MX-5: vše co potřebujete vědět, díl druhý
Mazda MX-5 alias Miata v mnohém ztělesňuje všechny autíčkářovské ideály. Je to všechno, co můžete od auta pro zábavu chtít, v malém a neobyčejně schopném balení. S výběrem verze jsme vám radili minule, nyní přijde na řadu technika a úpravy.
Kupujeme ojetou Mazdu MX-5: vše co potřebujete vědět, díl první
Mazda MX-5 alias Miata v mnohém ztělesňuje všechny autíčkářovské ideály. Je to všechno, co můžete od auta pro zábavu chtít, v malém a neobyčejně schopném balení. Ale jak vybrat tu správnou? S tím se vám pokusíme poradit v našem dvoudílném článku.
Zachraňte Žábu! Aneb i piána jsou smrtelná...
Před nějakým časem jsem vám představoval nadějný Autíčkářovský projekt – Mercedes W123 200D v hráškově zelené barvě, alias Žábu. Projekt se ale poněkud zkomplikoval a Žábě hrozí bídný konec…
Poslední komentáře
- Jan Machač, Elektrický valčík: Mají dnes Husité...
|Doporučuji si nastudovat chemii akumulátorů, zejména těch... - Rob, u blogu Dvacet let starej Bavorák......
Díky, myslím že nějaký čas sloužit bude. - Mechanik, u blogu Dvacet let starej Bavorák......
Tak to gratulace a chápu návrat. Ať slouží na vždy - potkanX, u blogu A je to tu zase!
s V6 sa robili aj MX-3ky. - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Už to tu někdo trefil, ale kdo neřeknu. Aktuálně spíš... - krab, u blogu A je to tu zase!
Já vim, proto mě to napadlo jako snad první, když jsem zahlídl... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Díky:) - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Petře MX-6 je vlastně Probe z velký části nebo se to dá napsat... - Bubak.cz, Týden plný zajímavých novinek
díky, už jsem to po podrobným prozkoumání našel (https://media.autoexpress.co.uk/image/private/s--JsDXewIP--/f_auto,[email protected]/v1614072484/autoexpress/2021/02/Mercedes%20C-Class%202021-24.jpg... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
Tak uvidíme. Hlavně ať dobře vyberes, dobře slouží a dělá... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Na toho hyundaie jsem se byl podívat. Ale strašně prorezlý.... - Autíčkový Jelen, Týden plný zajímavých novinek
Pro Bubáka...volič převodovky je u mercedesů už tak poslední... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
A už poslední, tohle mě fakt zaujalo za ty prachy, až teda... - Frankie, u blogu A je to tu zase!
Alfy co jsem viděl u nás v inzerátech, tak byly pod 60 000 Kč.... - Stal123, u blogu A je to tu zase!
Volant vpravo? To bych se stal velmi rychle masovým vrahem ????
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů