načítám data...

Autíčkářův hejt


Některé věci nás prostě štvou a chceme se vám s tím svěřit. Třeba vás štvou taky – a nebo naopak a vysvětlíte nám, proč by neměly štvát nás. Co všechno si zaslouží Autíčkářův hejt?

Konce nadšeného motorismu

Časy jsou pro nadšeného motoristu zlé. Diktát moci a touha po zisku ničí nadšenectví a tak dnes máme možná poslední příležitost koupit sobě zábavný automobil. Už zase…

Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)

Kup si elektromobil, bude to sranda! No, ale co když je to blbost a jsou tu objektivní důvody, proč se držet spalovacích motorů nebo raději MHD?

Slovníček novinářských výrazů: Jak na nekonfliktní recenze aut

Některé testy aut se píší samy. Auta nás nadchnou, slova z nás plynou úplně sama a z recenze tryská nadšení. Ale někdy se to nehezky zvrtne…

4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Rozmáhá se nám tu pár takových nešvarů a monstrózní grily rozhodně nejsou tím nejhorším z nich…

Dodávkář na cestách: Co to prosím?

Dovolte mi trošku kakofonického zamyšlení nad tím, co se mi v poslední dobou stalo za volantem.

Koloběžka Lime: Jak se stát kosmonautem...

Nenáviděný objekt koupající se ve Vltavě, nebo první odvážný krok k novému způsobu přepravy? Ani jedno.

Nešťastná srdce, aneb; když se motor nepodaří

I velké a zavedené značky semtam šlápnou tak nějak do nevoňava. Pojďme se podívat na pár příkladů…

Praha: Oáza motorismu

Autíčkář podrobil hloubkové analýze dopravní opatření v hlavním městě a objevil petrolheadský ráj.

Jak vypnout start-stop aneb proč nedoporučovat věci, o kterých nic nevím

O vyřazování systému start-stop se nyní dočtete i na zavedených internetových magazínech. Ovšem jejich třicetisekundovými radami bych se raději neřídil.

O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Považuji se za obyčejného řidiče, který semtam bezhlavě v autě vříská. A pozoruji, že v poslední době často na nevinné, proč tomu tak je?

Semafory a šipky: Zmatek za žárovku!

Nedávno jsem byl svědkem mírně krizové situace, kdy auto přede mnou skočilo na brzdy, protože na semaforu zmizela zelená šipka rovně a doprava. Proč?

Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

Stačí málo, aby se z obyčejného a nenápadného vozu stalo něco, za co byste se měli stydět. Dnes si pár takových věcí ukážeme…

Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Chcete novému modelu zajistit úspěch? Dejte mu zvučné jméno z minulosti. Co na tom, že pamětníci zapláčou a ostatním to bude fuk…

Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

Parkování v hlavním městě je boj. Minulé vedení Prahy nastavilo pravidla, která dávala výhodu vozům s hybridním pohonem. Nové vedení chtělo ještě přitvrdit. Výsledek jejich konání je však absurdní.

Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Nadšenci do aut se ve svých plechových miláčcích rádi vrtají. Někdy se však auta veškerým zásahům úporně brání.

Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Ojetých aut na prodej jsou plné bazary a internetové portály. Sem tam se ale objeví opravdové špeky. Poslední dobou jich je tolik, že nás to přinutilo vytvořit novou rubriku.

Krátkozrakost a můj žlučovitý hněv...

Jsem řidič tolerantní, protože jinak bych byl dávno v blázinci. Někdy to ovšem nestačí a dostaví se exploze…

Daewoo Matiz: Když s ránem přichází vysvobození

Jednou z tradičních a oblíbených Autíčkářových rubrik je i bazarový snílek. Sny však nemusí být vždy krásné.

Jak vlastně funguje elektrická ruční brzda?

Nedávno jsem na českých internetech četl článek o tom, co 'udělá elektronická ruční brzda, když ji zatáhnete za jízdy'. Ale jak to vlastně funguje?

Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Světla na autech jsou fajn, protože nám umožňují jezdit za tmy. Ostatní vás díky nim také snadno vidí. Někdy ale zdaleka nefungují tak, jak by měla.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark  1968
Buick Skylark

1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1984
Cadillac Fleetwood Brougham

1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem

Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES 2005
Alfa Romeo 166 2,4JTDm Facelift Bez koroze ES

2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem

Chrysler Imperial Le Baron 1975
Chrysler Imperial Le Baron

1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem

Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V 1995
Chrysler Vision EAGLE ESI 3.3 6V

1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem