reklama
načítám data...

Autíčkářův hejt

Některé věci nás prostě štvou a chceme se vám s tím svěřit. Třeba vás štvou taky – a nebo naopak a vysvětlíte nám, proč by neměly štvát nás. Co všechno si zaslouží Autíčkářův hejt?

Kdo je slušný Čech a proč ho nemám rád

Stárnu. Mám za sebou už pěknou řádku kilometrů a nějaký ten pátek už se po evropských silnicích pohybuji. Dokonce se občas přistihnu, jak říkám něco ve smyslu „za mých mladých let…”. A co bych to byl za veterána, kdybych nešířil svá moudra a zkušenosti?

Spaste svoje diesely, jejich konec přichází

Jezdíte rádi do 150 do kopce za 5 litrů na sto? Užíváte si dunění a turbokopance při každé akceleraci? Dlouho nebudete.

Po stopách automobilového fanatismu

Za svou značku se perou do roztrhání těla a baví internet i hospody. Automobiloví fanatici jsou rozhodně věcí, která si zaslouží článek.

Range Rover Sport dostal nejmenší motor ve své historii

Velké Range Rovery, ať už ten úplně velký, nebo ten o kousek menší s přídomkem Sport, se dosud pyšnily výhradně šestiválci a osmiválci. Dosud…

Petrolheadi jsou jako hipstři přes auta

Taky máte rádi lidi, podle kterých už věci nejsou cool jako dřív, mainstream je hnus a hlavně všechno musí být autentické?

Minuta ticha za Hyundai Genesis Coupé

Odmítám tomu uvěřit. Surový, uřvaný automat na zábavu za volantem odchází ze scény. Svět už nikdy nebude jako dřív…

Autíčkářův hejt: Kola absurdních rozměrů

Určitě tento nešvar mezi automobilovými nadšenci znáte. Uřezané pružiny a kola téměř bez gum. Je to vkusné? A měli byste to udělat? Povím vám, proč ne.

30 Years M3 – co by asi tak mohla tato edice oslavovat?

Je tomu 30 let, co se v autosalonech objevila E30 M3. A tak se v BMW opět slaví tím, že na standardní model přibyde logo do prahových lišt.

BMW 2002 Hommage vypadá jako batmobil

Když u BMW vytvořili poctu slavné 3.0 CSL zvané "batmobil", nebylo to špatné. Ale proč pocta 2002 vypadá skoro stejně?

Neporazitelné hot hatche a zase ta Nordschleife

Po čase je opět třeba si připomenout, že není všechno zlato, co se třpytí, a každý čas na okruhu není důkazem o nadřazenosti svého nositele…

Ford bude oblbovat majitele tříválců zvukem většího motoru

Koupili jste si tříválec s vidinou úchvatné spotřeby a teď vás štve, že jezdíte za devět? Podle Fordu řadíte jako dobytek.

5 důvodů, proč nechtít Mazdu MX-5

Máte dojem, že naše láska k roadsteru, jehož jméno už se pomalu stydíme vyslovit, je zcela slepá? Tak to jsem zvědavý, jestli si to budete myslet i dále…

Zranitelnost bezklíčových systémů aneb ukradni si svoje auto

Bezklíčový přístup/startování u aut je fajn. Strčíte klíčenku do kapsy a dál nic neřešíte. Jenže je tu malý problém.

TopGear se ještě nevysílá, a už se zbaběle omlouvá za první faux-pas

Ken Block a Matt LeBlanc si vybrali špatné místo na driftování. Natočený materiál půjde do koše a Chris Evans se za své ‚podřízené‘ omluvil.

BMW ukazuje strašidelný koncept auta budoucnosti

BMW slaví stovku a to vyústilo v úchvatný koncept, zobrazující zářnou budoucnost automobilismu. Nebo ne?

Kdo nestřílí, ten je srab aneb o prskání z výfuku

V moderní automobilové produkci se nám rozmohl takový nešvar. Kdo chce být sportovní, střílí do výfuku. A mě to začíná štvát…

Co by se stalo, kdyby BMW znovu vyrobilo M3 E30?

První novinářské kousky zbrusu nové BMW M2 jsou právě týrány v rukou šťastlivců ze slovutných světových motoristických magazínů a internetem začínají kolovat zkazky o tom, že BMW vyrobilo pokračovatele M3 E30. Už zase…

Bentayga kupé: X6 od Bentley? Fotbalistův sen?

Když BMW před časem poprvé představilo odvážné SUV X6, snad ani samo netušilo, jak velkou revoluci tím rozpoutá. Kdo by taky řekl, že o SUV s karoserií, která evokuje tvary i nepraktičnost kupé, bude takový zájem. Placatá SUV jsou dnes v kurzu.

O nesmyslnosti voličů převodovky na středovém tunelu

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč ve většině vozů s automatickou převodovkou trčí ze středového tunelu masivní klacek, který použijete za jízdu zhruba dvakrát? Proč na tak zřídka prováděný úkon potřebujeme tak velkou věc? Co tam dát něco užitečnějšího?

Aktivní plynový pedál aneb nechte naše nohy na pokoji

V honbě za snižováním spotřeby automobilový průmysl občas ubírá absurdními cestami. Naše motory se snaží jezdit na polovinu válců, podtočené, a kdykoliv je to jen trošičku možné, samy od sebe chcípnou, aby se během pěti sekund zase startovaly. To však, zdá se, není všechno…

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercedes-Benz Třídy E Mercedes-Benz E W 211 2003
Mercedes-Benz Třídy E Mercedes-Benz E W 211

2003 rok výroby
160 koní výkon
2 260 ccm objem

Pontiac Firebird V6  1991
Pontiac Firebird V6

1991 rok výroby
140 koní výkon
3 200 ccm objem

Mercedes-Benz Vito  Mercedes-Benz Vito 2004
Mercedes-Benz Vito Mercedes-Benz Vito

2004 rok výroby
80 koní výkon
2 148 ccm objem