reklama
načítám data...

Autíčkářovy názory

The Grand Tour: O velkých penězích, promarněné šanci a ztrátě iluzí

Nesmrtelná trojice láme rekordy sledovanosti a baví tak bezmála celý svět. Tak proč mě ne? Jsem už starý, nebo pořad ztratil původní kouzlo?

Proč nerad řídím v zimě a proč rád neřídím nikdy?

Od prvního sednutí za volant chceme jet rychleji. Místo krve nám začne v žilách kolovat adrenalin a až po chvíli si uvědomíme, co se právě mohlo stát.

Neobvyklé automobilové testy: Moose test

Rychlý úhybný manévr. Proces, který by každé auto mělo bezpečně zvládat. Ale co když nezvládá?

Trendy moderní doby: Multimediální systém

Multimediální systémy v autech už dávno nejsou jen pouhé zobrazovače navigačních pokynů. Co všechno musí zvládat a jak mají vypadat?

Jezza říká, že s manuálem jezdí jen šílenci. Má pravdu?

„Je to jako říct: Nepotřebuji televizi s dálkovým ovládáním, když k ní můžu dojít a přepnout si program sám,“ zaznělo z úst dost možná nejznámějšího motoristického novináře planety. Přesně tak, náš drahý Jeremy se vymezuje proti manuálním převodovkám.

Maserati Levante: Je SUV od Maserati špatně?

Je to venku, je to tady. Víme, jak bude vypadat nové SUV od Maserati. Ale SUV není zrovna typ automobilu, který od italské automobilky s trojzubcem ve znaku čekáte. Znamená to, že ideální svět petrolheadů utrpěl další těžkou ránu?

Alfa Romeo Giulia přesunuta zase zpátky na březen

Když se čeká na nějaký produkt, stavbu, nebo například tunel (ano, zcela bez skrupulí narážím na pražskou Blanku) jsou určité korekce data vydání/uvedení/postavení přípustné. Jenže od určité hranice si začnou lidi připadat, že z nich děláte blbce.

Digitální klíče od Volva již příští rok

Už i v těch nejnižších segmentech automobilového trhu, objevuje se ve výbavě čím dál častěji bezkontaktní, nebo chcete-li inteligentní klíč. Fór je v tom, že se jedná o klíčenku, kterou hodíte do kapsy, kabelky či tašky, a dál vás nemusí zajímat.

Lexus zítřka přináší technologie včerejška

Hybridní pohony od Toyoty zrovna nejsou známé tím, že by v řidičích probouzely ryzí nadšení z jízdy. Velkou vinu na tom nesou převodovky CVT. U Lexusu si toho jsou vědomi a k nápravě povolávají technologie 50.let.

Zdvihový objem = zbytečný parametr

Byla doba, kdy byl objem motoru klíčovým znakem automobilu. Velmi dobře určoval výkon motoru, určoval i jeho projev, spotřebu a výši pojištění nebo také kategorizoval majitele vozu do určité společenské skupiny. Přitom je tento parametr velmi přeceňovaný.

Přestaňme o autech říkat, že jsou porno!

Většina z nás má facebookový účet. Tím pádem sledujeme den co den svou hlavní obrazovku zasypanou auty. Nebo je to porno? Ne, jsou to auta, která přispěvatelé na různých kanálech označují za porno. A to je fakt hrůza…

Auta roku podle redakce Autíčkáře

Rok 2015 je za námi a my jsme se rozhodli dát dohromady seznam aut, která ho pro každého z nás formovala. Pro někoho to byla auta vlastní, pro jiného ta nejzajímavější, která jsme řídili, pro další z nás zase nejpozoruhodnější novinky letos představené. Pojďte se na ně podívat!

Hejt na plynový pedál

Dnešní auta jsou skvělá. Byť si to hodně lidí nemyslí, máme dnes nepřeberné množství možností vybrat si vůz přesně podle svého gusta. Malé zadokolky, velké osmiválce, nebo třeba úsporné praktické kombi. Tu a tam se však vyskytne maličkost, která všechno pokazí.

10+1 Leteckých technologií ve vašem autě

Nemusíte mít na autě křídlo ani nemusíte jezdit ‚ze stíhaček zrozeným‘ Saabem, abyste mohli tvrdit, že technologie vašeho vozu vycházejí z letectví. Vlastně je téměř jisté, že právě ve vašem autě se najdou nějaké výsledky leteckého vývoje…

Nejlepší motor na světě

Ocenění Motor roku v posledních letech vyhrávají hlavně úsporné přeplňované motory s malým počtem válců, existuje ale početná skupina lidí, která si myslí, že nejlepším motorem na světě je small block s rozvodem OHV. Pojďte s námi zjistit proč!

Jak drahé bylo vaše oblíbené levné auto, když bylo nové?

Dnes už se levné sporťáky nedělají, zní oblíbený stesk petrolheadův. To dřív byla dostupných sportovních aut spousta! Ale byla opravdu? Nebo je to jen tím, že s odstupem času ztrácíme souvislosti a srovnání? Pojďme se podívat, kolik naše oblíbená auta stála.

Dnešní auta jsou všechna stejná. Ale stará jsou stejnější!

Dnešní auta jsou si k nerozeznání podobná vinou požadavků na aerodynamiku, bezpečnost atd. Tedy tak to alespoň tvrdí řada staromilců. Podívali jsme se tedy na stará auta… a došli jsme k překvapivému zjištění. Jsou stejnější!

Wörthersee 2015: Tuning a automobilky

Je zažitým pravidlem, že automobilky nevidí upravování svých pečlivě vyladěných produktů zrovna rády. Tedy pokud se nerozhodnout pustit se do úprav samy. A zdá se, že právě to v poslední době nastává čím dál častěji. Stává se tuning rejdištěm automobilek?

5 důvodů, proč si koupit Chevrolet Corvair

Corvair je jedno z nejlépe ukrytých tajemství trhu s klasickými vozy. Dostanete něco z klasického muscle caru, něco z Porsche 911, něco z Corvette a k tomu jedinečný příběh a charakter. A to celé přitom koupíte za neuvěřitelně nízkou cenu.

Nový TopGear: Víme, co jsou noví moderátoři zač!

Jak můžou nahradit Jeremyho, Richarda a Jamese nějakou vysloužilou modelkou, tlustým hercem a zarostlým motorkářem? To je častá otázka petrolheadů v posledních dnech. A odpověď zní, že dost možná velmi dobře.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Eldorado special edition 1985
Cadillac Eldorado special edition

1985 rok výroby
135 koní výkon
4 100 ccm objem

Dodge Challenger 1970 1970
Dodge Challenger 1970

1970 rok výroby
230 koní výkon
5 208 ccm objem

Cadillac deVille 4,1L, 8V 1980
Cadillac deVille 4,1L, 8V

1980 rok výroby
135 koní výkon
4 100 ccm objem