načítám data...

Autíčkářovy názory


Automobilová loga se mění. Čím to?

Automobilová loga jsou jedněmi z nejzavedenějších prvků identity výrobce. Tak proč je teď značky tak hojně nahrazují novými?

To nám vnoučata neuvěří! Vol. 2

Předpovídat budoucnost je ošemetné, jelikož zítřek z vás pravděpodobně udělá blbce. A tak mě napadá, proč čekat?

Kam zmizel design užitkových automobilů?

Padesátkový tahač má více designových prvků, než celá dnešní flotila evropské značky. Proč pro nás bylo důležité, aby pracovní stroje vypadaly hezky?

Milý Ježíšku... : Co si přeje naše redakce k vánocům?

Vánoce jsou tady a v redakci jsme se letos rozhodli, že vám odtajníme, co bychom si za náš magazín letos přáli pod stromeček

Komu zvoní hrana

Svět automobilů zachvátila vlna nových druhů. SUV a crossovery ovládly trh bleskovou válkou. Přežijí vůbec klasické kategorie?

Haptika: Jak se nezabít

Existuje jistá sorta lidí, kteří nedají dopustit na čudlík a vše dotykové je jim odporné, proč?

Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Po krátké projížďce v nové Ladě začínám mít dojem, že nás východ konečně dohání. Budem za pár let kupovat Lady?

Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

Volkswagen spustil předprodej svého plně elektrického modelu ID.3. Prodává se sice jako teplé housky, já si ale myslím, že se skutečným zájmem trhu má tato nákupní horečka pramálo společného.

Čerpací stanice jako umění

Málokde je design tak podřízen funkci, jako právě na benzínce. Nebylo tomu tak ale vždy. A i dnes najdeme světlé výjimky.

Proč je Cullinan právoplatným Rolls Roycem?

První SUV od Rolls Royce je návratem ke kořenům značky. Nevěříte? Vysvětlíme!

Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Je nejvyšší čas zastavit všechny ty pomluvy, které na adresu esuvíček vypouští novinářská chátra a říci konečně pravdu. Pravdu, kterou petrolheadi neradi slyší.

Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

Proč někteří lidé věnují tolik energie a páče rezivějícím krámům, místo aby si koupili zánovní Oktávku fkombíku? Některé věci se zkrátka vejdou jen do dvojsedadlového roadsteru…

Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?

Mít na startu spoře oděné dívky je prý sexistické a nemoderní. Dobrá. Ale je to opravdu důvod tuto tradici úplně zrušit? Musí být i jiná cesta…

Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby

Příběh o hledání zpětné vazby tam, kde není aneb co je to ta zpropadená zpětná vazba o které všichni mluví, ale každý ji definuje po svém.

Čím byli výjimeční hrdinové motorsportu ze starých časů?

Byli úspěšní, nebrali si servítky a mnohdy jezdili rychleji, než létal jejich anděl strážný. Zavzpomínejme na muže, kteří prožili slávu v dobách, kdy závodění bylo nebezpečné a sex bezpečný. Primadony a zajatce tentokrát nebereme!

Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

Je přece tak chlapácké zmáčknout tlačítko s tím smykem, podržet ho pět vteřin, případně se u toho podrbat na bradě a třikrát poklepat na řadící páku. Chytří trollové, vypněte se!

Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Asi si říkáte, že by to mělo být přesně naopak. Zdravý rozum hovoří jasnou řečí, jenže kolik víkendů si člověk opravdu užije za volantem sporťáku? Pojďte počítat se mnou.

Měly by automobilky naslouchat tomu, co zákazníci říkají že chtějí?

Cílem automobilek je prodat co nejvíc aut. Znamená to ale, že mají ve všem naslouchat zákazníkům? Vědí vůbec zákazníci, co přesně chtějí? Nebo jim to musí někdo říct?

Jak Lamborghini svým modelem Urus promarnilo skvělou příležitost

V těchto dnech mohl svět s otevřenou pusou zírat na reinkarnaci off-roadu LM002. Lamborghini mělo všechny předpoklady k tomu, aby rozbouřilo konfekční vody luxusních SUV. Tuhle šanci však spláchlo do záchodu. Proč?

Auta zasáhla doba přeplňování. Podobá se zkracování v Postřižinách?

Turbodmychadla tu s námi jsou už nějaký pátek, ale poslední dobou se začínají cpát doslova všude. Podívejme se na jejich mocný nástup pohledem filmových Postřižin

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra  1974
Buick Electra

1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem

Dodge Daytona Shelby  1991
Dodge Daytona Shelby

1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem

Exkluzivní Ostatní Messerschmitt KR200 1956
Exkluzivní Ostatní Messerschmitt KR200

1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Mercury Marquis GRAND MARQUIS V8 6.6L 1978
Mercury Marquis GRAND MARQUIS V8 6.6L

1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem