Autíčkářovy názory
Proč je Cullinan právoplatným Rolls Roycem?
První SUV od Rolls Royce je návratem ke kořenům značky. Nevěříte? Vysvětlíme!
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?
Je nejvyšší čas zastavit všechny ty pomluvy, které na adresu esuvíček vypouští novinářská chátra a říci konečně pravdu. Pravdu, kterou petrolheadi neradi slyší.
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie
Proč někteří lidé věnují tolik energie a páče rezivějícím krámům, místo aby si koupili zánovní Oktávku fkombíku? Některé věci se zkrátka vejdou jen do dvojsedadlového roadsteru…
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?
Mít na startu spoře oděné dívky je prý sexistické a nemoderní. Dobrá. Ale je to opravdu důvod tuto tradici úplně zrušit? Musí být i jiná cesta…
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby
Příběh o hledání zpětné vazby tam, kde není aneb co je to ta zpropadená zpětná vazba o které všichni mluví, ale každý ji definuje po svém.
Čím byli výjimeční hrdinové motorsportu ze starých časů?
Byli úspěšní, nebrali si servítky a mnohdy jezdili rychleji, než létal jejich anděl strážný. Zavzpomínejme na muže, kteří prožili slávu v dobách, kdy závodění bylo nebezpečné a sex bezpečný. Primadony a zajatce tentokrát nebereme!
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?
Je přece tak chlapácké zmáčknout tlačítko s tím smykem, podržet ho pět vteřin, případně se u toho podrbat na bradě a třikrát poklepat na řadící páku. Chytří trollové, vypněte se!
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku
Asi si říkáte, že by to mělo být přesně naopak. Zdravý rozum hovoří jasnou řečí, jenže kolik víkendů si člověk opravdu užije za volantem sporťáku? Pojďte počítat se mnou.
Měly by automobilky naslouchat tomu, co zákazníci říkají že chtějí?
Cílem automobilek je prodat co nejvíc aut. Znamená to ale, že mají ve všem naslouchat zákazníkům? Vědí vůbec zákazníci, co přesně chtějí? Nebo jim to musí někdo říct?
Auta zasáhla doba přeplňování. Podobá se zkracování v Postřižinách?
Turbodmychadla tu s námi jsou už nějaký pátek, ale poslední dobou se začínají cpát doslova všude. Podívejme se na jejich mocný nástup pohledem filmových Postřižin
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...
Cítím se trochu provinile, trochu bezradně a v hlavě mám guláš. Všichni ji chválí, je ověnčená několika tituly, mne však z nějakého důvodu zavezla do stanice zklamání. Co jsem udělal špatně?
Jak se žije s volantem na špatné straně auta
Rádi byste si pořídili auto z Velké Británie, ale máte strach jej provozovat na našich silnicích? Tak hurá do toho. Není se čeho bát.
Štvou vás nová auta? Možná si brzy budeme moci kupovat nová-stará!
Hrál někdy někdo z vás Test Drive: Unlimited? Jistě jste si všimli, jak tam v autosalonech stála nová auta vedle starých a tak jste rovnoměrně vybírali mezi modely z let 1965 a 2015.
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby
Musí auto za milion opravdu ‚vypadat na milion‘? Kde se vzala představa, že velikost vozu či kvalita jeho zpracování musí být přímo úměrná jeho cenovce?
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky
Hospodské moudro praví, že za řepku a kruhové objezdy může Evropská Unie. Mají vůbec ďáblovy kruhy nějaký užitek?
Kurví auta charakter?
Některé neřesti dovádějí lidi k nepěkným koncům. Třeba chlast, drogy či karban. Je ale možné, že stejný efekt na lidskou psýché mohou mít i auta?
Mazda 787B: Rotační demagog
Wankelův motor. Nádherný zvuk a neskutečný projev. Mazda 787B má v dnešní době rozhodně více popularity, než tomu bylo v 90. letech. Oprávněně?
Autíčkář elegán
Dneska se namísto autíček podíváme na osobní výbavu každého správného Řidiče.
Jsou motorističtí novináři uplacení?
Nekonečný přísun půjčených aut, výlety na prezentace nových modelů. Placené reklamní bannery. Znamená to, že my motorističtí novináři jsme jen loutky v rukou automobilek?
Proč by létající auto Airbusu mohlo fungovat, ale pravděpodobně si jej stejně neužijeme?
Létajícím autům věří málokdo, a není vlastně ani divu. Představa jejich masivního rozšíření se zdá být nereálnou. Co když ale koncept Airbusu představuje ideální řešení?
Poslední komentáře
- Nimrod, u blogu Chevrolet Malibu - historie
nikdy jsem nepochopil, proč ty staré ameriky měly každý... - Atomas, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
Nezvažoval jsi například Opel Insignia 2.8 Turbo 4x4, nebo... - Habakukk, Na Twitteru se objevila fotka interiéru...
D4 projede hromadu, ale nezvládne každodenní provoz v terénu.... - sheogh, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
Prave, me taky vsichni rikali, ze s tim ani nedojedu domu a podobne,... - Snowman000, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
Jo a A4 B8 ma prave na zadnych sedadlach viacej miesta ako E90/E91.... - Matěj Podhorský, Autíčkářův Pubquiz Praha vol. 1 - zdařilá...
Pan Podhorský slouží v případě takových akcí jen jako... - Matěj Podhorský, u blogu Toyota Camry SE - Hlavně neurazit
Pravděpodobně je to kvůli elektromotoru, nevím, zda už není... - Snowman000, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
Ono najvacsiu pridanu hodnotu pri kombiku je moznost nalozit... - Junior, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
A neberete ten vnitřní prostor moc vážně? Mám o tři roky... - Jimi, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
nebál bych se pořídit si nějaké silné MPV (taky jsem o něm... - Bavoraczech, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
Možná bych ti poradil takto... Jestli myslíš na budoucnost,... - Habakukk, Range Rover P400e: Nepřekonatelný
Zcel upřímně pro smrtelníky bych doporučil L322 s Bawoří... - beastar, Autíčkářův Pubquiz Praha vol. 1 - zdařilá...
Jak tam nebyl ten slavný automoto žurnalista Pan Podhorský... - Jimi, u blogu Toyota Camry SE - Hlavně neurazit
S tou vmax má Toyota/Lexus trochu divnou politiku. Základní... - beastar, Ptejte se: Rodinný vůz luxusního...
Já myslím, že ani ne. To eRko v tom výběru je mnohem zákeřnější....
Poslední inzeráty
2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem
1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem
1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem
1969 rok výroby
290 koní výkon
6 277 ccm objem
2010 rok výroby
296 koní výkon
5 ccm objem
Rušné diskuse
- Až tu s námi Toyobaru nebude...
127 komentářů - Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.
98 komentářů - Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat
85 komentářů - Hodně prostoru za málo peněz
84 komentářů - Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun
81 komentářů - Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?
73 komentářů - Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!
71 komentářů - Opravdu silničáři zaspali?
65 komentářů
Kategorie
- #autickarfuturista
- Autíčkář na cestách
- Autíčkář se ptá
- Autíčkář si hraje
- Autíčkář.TV
- Autíčkářova fikce
- Autíčkářova garáž
- Autíčkářova reklama
- Autíčkářovy historky
- Autíčkářovy názory
- Autíčkářovy projekty
- Autíčkářovy věci
- Autíčkářův hejt
- Autíčkářův týden
- Bazarový snílek
- Co se kde děje?
- Editorial
- Garážoví kutilové
- Historie
- Kafe&Káry