reklama
načítám data...

Autíčkářovy názory

Štvou vás nová auta? Možná si brzy budeme moci kupovat nová-stará!

Hrál někdy někdo z vás Test Drive: Unlimited? Jistě jste si všimli, jak tam v autosalonech stála nová auta vedle starých a tak jste rovnoměrně vybírali mezi modely z let 1965 a 2015.

Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Musí auto za milion opravdu ‚vypadat na milion‘? Kde se vzala představa, že velikost vozu či kvalita jeho zpracování musí být přímo úměrná jeho cenovce?

Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

Hospodské moudro praví, že za řepku a kruhové objezdy může Evropská Unie. Mají vůbec ďáblovy kruhy nějaký užitek?

Kurví auta charakter?

Některé neřesti dovádějí lidi k nepěkným koncům. Třeba chlast, drogy či karban. Je ale možné, že stejný efekt na lidskou psýché mohou mít i auta?

Mazda 787B: Rotační demagog

Wankelův motor. Nádherný zvuk a neskutečný projev. Mazda 787B má v dnešní době rozhodně více popularity, než tomu bylo v 90. letech. Oprávněně?

Autíčkář elegán

28. dubna 2017, 21:27 58 komentářů

Dneska se namísto autíček podíváme na osobní výbavu každého správného Řidiče.

Jsou motorističtí novináři uplacení?

Nekonečný přísun půjčených aut, výlety na prezentace nových modelů. Placené reklamní bannery. Znamená to, že my motorističtí novináři jsme jen loutky v rukou automobilek?

Proč by létající auto Airbusu mohlo fungovat, ale pravděpodobně si jej stejně neužijeme?

Létajícím autům věří málokdo, a není vlastně ani divu. Představa jejich masivního rozšíření se zdá být nereálnou. Co když ale koncept Airbusu představuje ideální řešení?

Airbus letos vyrobí létající auto. Opravdu?

Společnost Airbus oznámila, že do konce roku 2017 otestuje svůj koncept létajícího auta. Máme se těšit? A můžeme tomu vůbec věřit?

The Grand Tour: O velkých penězích, promarněné šanci a ztrátě iluzí

Nesmrtelná trojice láme rekordy sledovanosti a baví tak bezmála celý svět. Tak proč mě ne? Jsem už starý, nebo pořad ztratil původní kouzlo?

Proč nerad řídím v zimě a proč rád neřídím nikdy?

Od prvního sednutí za volant chceme jet rychleji. Místo krve nám začne v žilách kolovat adrenalin a až po chvíli si uvědomíme, co se právě mohlo stát.

Neobvyklé automobilové testy: Moose test

Rychlý úhybný manévr. Proces, který by každé auto mělo bezpečně zvládat. Ale co když nezvládá?

Trendy moderní doby: Multimediální systém

Multimediální systémy v autech už dávno nejsou jen pouhé zobrazovače navigačních pokynů. Co všechno musí zvládat a jak mají vypadat?

Jezza říká, že s manuálem jezdí jen šílenci. Má pravdu?

„Je to jako říct: Nepotřebuji televizi s dálkovým ovládáním, když k ní můžu dojít a přepnout si program sám,“ zaznělo z úst dost možná nejznámějšího motoristického novináře planety. Přesně tak, náš drahý Jeremy se vymezuje proti manuálním převodovkám.

Maserati Levante: Je SUV od Maserati špatně?

Je to venku, je to tady. Víme, jak bude vypadat nové SUV od Maserati. Ale SUV není zrovna typ automobilu, který od italské automobilky s trojzubcem ve znaku čekáte. Znamená to, že ideální svět petrolheadů utrpěl další těžkou ránu?

Alfa Romeo Giulia přesunuta zase zpátky na březen

Když se čeká na nějaký produkt, stavbu, nebo například tunel (ano, zcela bez skrupulí narážím na pražskou Blanku) jsou určité korekce data vydání/uvedení/postavení přípustné. Jenže od určité hranice si začnou lidi připadat, že z nich děláte blbce.

Digitální klíče od Volva již příští rok

Už i v těch nejnižších segmentech automobilového trhu, objevuje se ve výbavě čím dál častěji bezkontaktní, nebo chcete-li inteligentní klíč. Fór je v tom, že se jedná o klíčenku, kterou hodíte do kapsy, kabelky či tašky, a dál vás nemusí zajímat.

Lexus zítřka přináší technologie včerejška

Hybridní pohony od Toyoty zrovna nejsou známé tím, že by v řidičích probouzely ryzí nadšení z jízdy. Velkou vinu na tom nesou převodovky CVT. U Lexusu si toho jsou vědomi a k nápravě povolávají technologie 50.let.

Zdvihový objem = zbytečný parametr

Byla doba, kdy byl objem motoru klíčovým znakem automobilu. Velmi dobře určoval výkon motoru, určoval i jeho projev, spotřebu a výši pojištění nebo také kategorizoval majitele vozu do určité společenské skupiny. Přitom je tento parametr velmi přeceňovaný.

Přestaňme o autech říkat, že jsou porno!

Většina z nás má facebookový účet. Tím pádem sledujeme den co den svou hlavní obrazovku zasypanou auty. Nebo je to porno? Ne, jsou to auta, která přispěvatelé na různých kanálech označují za porno. A to je fakt hrůza…

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Durango SLT 2000
Dodge Durango SLT

2000 rok výroby
250 koní výkon
5 901 ccm objem

Ford Mustang coupe V6 2013
Ford Mustang coupe V6

2013 rok výroby
305 koní výkon
3 700 ccm objem

Chevrolet Corvette targa 1977
Chevrolet Corvette targa

1977 rok výroby
210 koní výkon
5 700 ccm objem

Lincoln Continental kabriolet 1964
Lincoln Continental kabriolet

1964 rok výroby
320 koní výkon
7 000 ccm objem