Autíčkářovy názory
Automobilová loga se mění. Čím to?
Automobilová loga jsou jedněmi z nejzavedenějších prvků identity výrobce. Tak proč je teď značky tak hojně nahrazují novými?
To nám vnoučata neuvěří! Vol. 2
Předpovídat budoucnost je ošemetné, jelikož zítřek z vás pravděpodobně udělá blbce. A tak mě napadá, proč čekat?
Kam zmizel design užitkových automobilů?
Padesátkový tahač má více designových prvků, než celá dnešní flotila evropské značky. Proč pro nás bylo důležité, aby pracovní stroje vypadaly hezky?
Milý Ježíšku... : Co si přeje naše redakce k vánocům?
Vánoce jsou tady a v redakci jsme se letos rozhodli, že vám odtajníme, co bychom si za náš magazín letos přáli pod stromeček
Komu zvoní hrana
Svět automobilů zachvátila vlna nových druhů. SUV a crossovery ovládly trh bleskovou válkou. Přežijí vůbec klasické kategorie?
Haptika: Jak se nezabít
Existuje jistá sorta lidí, kteří nedají dopustit na čudlík a vše dotykové je jim odporné, proč?
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?
Po krátké projížďce v nové Ladě začínám mít dojem, že nás východ konečně dohání. Budem za pár let kupovat Lady?
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.
Volkswagen spustil předprodej svého plně elektrického modelu ID.3. Prodává se sice jako teplé housky, já si ale myslím, že se skutečným zájmem trhu má tato nákupní horečka pramálo společného.
Čerpací stanice jako umění
Málokde je design tak podřízen funkci, jako právě na benzínce. Nebylo tomu tak ale vždy. A i dnes najdeme světlé výjimky.
Proč je Cullinan právoplatným Rolls Roycem?
První SUV od Rolls Royce je návratem ke kořenům značky. Nevěříte? Vysvětlíme!
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?
Je nejvyšší čas zastavit všechny ty pomluvy, které na adresu esuvíček vypouští novinářská chátra a říci konečně pravdu. Pravdu, kterou petrolheadi neradi slyší.
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie
Proč někteří lidé věnují tolik energie a páče rezivějícím krámům, místo aby si koupili zánovní Oktávku fkombíku? Některé věci se zkrátka vejdou jen do dvojsedadlového roadsteru…
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?
Mít na startu spoře oděné dívky je prý sexistické a nemoderní. Dobrá. Ale je to opravdu důvod tuto tradici úplně zrušit? Musí být i jiná cesta…
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby
Příběh o hledání zpětné vazby tam, kde není aneb co je to ta zpropadená zpětná vazba o které všichni mluví, ale každý ji definuje po svém.
Čím byli výjimeční hrdinové motorsportu ze starých časů?
Byli úspěšní, nebrali si servítky a mnohdy jezdili rychleji, než létal jejich anděl strážný. Zavzpomínejme na muže, kteří prožili slávu v dobách, kdy závodění bylo nebezpečné a sex bezpečný. Primadony a zajatce tentokrát nebereme!
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?
Je přece tak chlapácké zmáčknout tlačítko s tím smykem, podržet ho pět vteřin, případně se u toho podrbat na bradě a třikrát poklepat na řadící páku. Chytří trollové, vypněte se!
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku
Asi si říkáte, že by to mělo být přesně naopak. Zdravý rozum hovoří jasnou řečí, jenže kolik víkendů si člověk opravdu užije za volantem sporťáku? Pojďte počítat se mnou.
Měly by automobilky naslouchat tomu, co zákazníci říkají že chtějí?
Cílem automobilek je prodat co nejvíc aut. Znamená to ale, že mají ve všem naslouchat zákazníkům? Vědí vůbec zákazníci, co přesně chtějí? Nebo jim to musí někdo říct?
Jak Lamborghini svým modelem Urus promarnilo skvělou příležitost
V těchto dnech mohl svět s otevřenou pusou zírat na reinkarnaci off-roadu LM002. Lamborghini mělo všechny předpoklady k tomu, aby rozbouřilo konfekční vody luxusních SUV. Tuhle šanci však spláchlo do záchodu. Proč?
Auta zasáhla doba přeplňování. Podobá se zkracování v Postřižinách?
Turbodmychadla tu s námi jsou už nějaký pátek, ale poslední dobou se začínají cpát doslova všude. Podívejme se na jejich mocný nástup pohledem filmových Postřižin
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů