reklama
načítám data...

Autíčkářovy historky

Prague Rally Revival 2018: Čistá motoristická radost

Potkali jste v běžném provozu krátké Audi Quattro, Lanciu 037, rallyový Trabant nebo závodní Liazku? Tak to byl Pražský Revival.

Ve stopě Valašské zimy: Jak se přichází o závodnické panictví?

Chtěli jste si někdy zkusit, jaké to je, když jedete rally, ale nemáte na to odvahu? Nevadí, zkusíme to za vás.

Walter Wolf: „Dejte mi tam křídlo, velké brzdy a výkon navíc“!

Vydělával na ropě, na svět koukal skrze černé Ray-Bany, nakupoval u Lamborghini a pár sezón vlastnil závodní stáj formule 1. Takže náš člověk! Autíčkáře ale zajímaly nadstandardní vztahy Waltera Wolfa s Lamborghini, díky kterým vzniklo několik upravených Countachů.

Abarth 595: Šílený Ital na dovolené v Provence

Nesnáším autopůjčovny, zejména ty ve Francii. Nějakým omylem mi však poslední návštěva udělala upřímnou radost. Dali mi totiž Abarth!

Dálnice D1: Od Bati přes komunisty až po budoucnost

Šedá linka, která měla protnout českou zemi od východu po západ. Ani po 80 letech nebyly původní plány naplněny. Tak kde se stala chyba?

Krabův americký sen

03. prosince 2016, 20:36 22 komentářů

Je prvního září, celý den leje jako z konve a prázdniny jsou v tahu. Potřebujeme nějaký pořádný prázdninový road trip a trochu se rozveselit…

Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Každý z nás má své automobilové sny. Někdo si chce koupit vysněné auto, jinému stačí jen svezení. Další chce pokořit čas na Nordschleife. Mezi mé sny patřilo překonání 300 km/h. A svůj sen jsem si splnil.

Jak prodat auto a nezbláznit se z toho

Prodej auta je vcelku jednoduchá věc. Nabídnete vůz, přijde zájemce, který má dostatek oběživa a provedete výměnu. V reálném světě je to bohužel o něco složitější.

Mazda 787B: Rotační demagog

Wankelův motor. Nádherný zvuk a neskutečný projev. Mazda 787B má v dnešní době rozhodně více popularity, než tomu bylo v 90. letech. Oprávněně?

AlbaniaTrip: část 3.

Po Albánii je před námi ještě spousta balkánských kilometrů, v plánu máme hlavně Boku Kotorskou a Durmitor. Čeká na nás krajina jako z pohádky…

AlbaniaTrip: část 2.

Dorazili jsme na hranice Albánie. Po bezproblémovém hraničním přechodu plni očekávání vjíždíme do druhé nejchudší země v Evropě.

AlbaniaTrip: část 1.

Loňský IstanbulTrip i přes nesporné pozitivní chvíle nedopadl úplně podle našich představ, letos to zkoušíme znovu, tentokrát do Albánie.

Do Říma s Rudou Potvorou, část první

Když jsem posledně psal o Rudé Potvoře, zmiňoval jsem, že mě čeká sraz MX-5 v Římě. O co šlo? Jak jsem se k tomu dostal? Inu, čtěte níže…

Splnění klukovského snu, aneb v kůži navigátora

Sny jsou od toho, aby se plnily – zejména ty klukovské, které nás tíží až do dospělosti. Svezení se v závodním autě v ostrém tempu? CHECK!

STK po novém na vlastní kůži

Dva roky se se dvěma roky sešly a je na čase opět absolvovat trochu té byrokracie – zdolat Státní Technickou Kontrolu.

IstanbulTrip: Epilog

Čtyři díly vyprávění o IstanbulTripu jsou za námi a ve mně se mísí směsice různých emocí. Na jednu stranu fascinující a nezapomenutelný roadtrip, na druhou stranu jakési vystřízlivění a vědomí všech nedostatků a chyb.

Nová Impreza odhalena - jen z boku

Subaru Impreza. Nesmrtelná kombinace, která v nás všech evokuje stejné pocity a představy – setsakra rychle letící modrou skrvnu mezi stromy, se zlatými koly. Ale jak bude vypadat ta nová? To se teprve uvidí.

IstanbulTrip: část 4.

Ve třetím díle jsme poznali krásy i nástrahy Istanbulu, odrazili se od nejvzdálenějšího bodu výpravy a zamířili do rumunských hor, kde nás čekají řidičsky nejzajímavější zážitky z celého tripu. Jaké to bylo doopravdy a vydržela to přetížená technika? O tom je díl čtvrtý.

IstanbulTrip: část 3.

Ve druhém díle jsme ‚prodali‘ Pandu, viděli jednu z největších památek v Bulharsku a dojeli do Řecka k Egejskému moři. To vše v jeden den – a takto nabité dny byly skoro všechny. Vyprávění končí vytouženým příjezdem do Istanbulu. Co bude dál?

IstanbulTrip: část 2.

V prvním díle jsme se s vyprávěním dostali do bodu zlomu, Pandě vybuchnul diferenciál a bylo potřeba vymyslet, co s tím. Ale IstanbulTrip zdaleka nekončí, i když jsme dost unavení a tlačí nás čas. Tak co dál?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Firebird  1976 6,6 1976
Pontiac Firebird 1976 6,6

1976 rok výroby
240 koní výkon
6 600 ccm objem

Ford Edge  2008
Ford Edge

2008 rok výroby
268 koní výkon
3 500 ccm objem

Citroën Xsara  2000
Citroën Xsara

2000 rok výroby
88 koní výkon
1 600 ccm objem

Audi A8  2000
Audi A8

2000 rok výroby
180 koní výkon
3 ccm objem

Volkswagen Phaeton Luxusní vůz 2004
Volkswagen Phaeton Luxusní vůz

2004 rok výroby
240 koní výkon
126 ccm objem