Od té doby uplynulo bezmála 80 let, ale konečně mohou ve Volkswagenu prohlásit, že se legendární Brouk rozjel na magickou hranici 200 mil za hodinu a ještě kousek za ní. Abychom byli zcela přesní, jedná se o práci týmu THR Manufacturing, která vzala standardní Beetle Turbo R-Line a pomocí trochy tuningové magie z něj udělala Beetla LSR.
Jelikož Brouk ani ve své aktuální generaci není zrovna etalonem aerodynamiky, musel se zásadním způsobem navýšit výkon, který podává motor. Základ čtyřválce 2.0 TSI s označením EA888 sice zůstal, ale kromě bloku se změnilo téměř vše. Nové jsou písty, ojnice, vačky, zcela přepracovaná je hlava a pochopitelně bylo vyměněno turbodmychadlo. Zatímco původně dával motor hezkých 210 koní, nyní už je to 543 koní. Ty se přenáší na plná přední kola spojená samosvorným diferenciálem, obalená ve speciálních pneumatikách na solné pláně. Celý vůz byl samozřejmě snížen, vyrámován, dostal přední spojler proti vzlétnutí a také padák na brždění.
Potom už nezbývalo než vzít Beetla na solnou pláň Bonneville, posadit za volant automobilového novináře Prestona Lernera a ukázat mu, kde je plyn. Výsledná oficiálně zaznamenaná rychlost činí 205.1 mil za hodinu, což je na naše 330.1 kilometrů za hodinu. To je solidní výsledek a také překonání rekordu z roku 1988, kdy tehdy ještě vzduchem chlazený brouk zmáknul 175 mil za hodinu (281 km/h). Jsme si docela dobře jisti, že nový rekord už klasický „vzducháč“ nepřekoná.












