Informace o novém paketu jsou zatím poněkud mlhavé a tak trochu nejasné. Jisté je, že Golf R Performance nebude vystupovat coby samostatný model, ale pouze jako paket doplňků, které navíc možná půjde zakoupit i samostatně.
Tak či tak se jedná o poměrně impozantní výčet. Vše začíná u vylepšené aerodynamiky. Přední nárazník dostane otvory pro lepší vedení vzduchu, nechybí přítlačné křídlo ani nový difuzor na zádi. Kola obují lepivé gumy Pirelli Trofeo R a mocnou brzdnou sílu dodá brzdový systém se sedmnáctipalcovými kotouči vpředu. Přenastavené adaptivní tlumiče spolupracují s novým jízdním módem Race a jak je vidět na videu, zcela očividně budou umět také měnit světlou výšku.
Výkon dvoulitrového čtyřválce s turbem zůstává na standardních 310 koních, ale agregát odfukuje skrze lehčí výfuk Akrapovič z titanu a zmizel také omezovač rychlosti. Místo 250 pojede Golf R s Performance paketem rovnou 267 km/h. Z nuly na sto přitom peláší za důstojné 4.6 sekundy.
O cenách a dostupnosti se zatím nic neví, stejně tak není jasné ani to, zda se musí paket koupit jako celek, či po částech. Dokonce zatím neexistují ani žádné oficiální obrázky, takže se musíme spokojit s videem a pohledem na standardního Golfa R. Každopádně se ale jedná o pěkné zpestření, kterým se chce Volkswagen postavit třeba proti Civicu Type-R.