logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Vanderhall Venice – stylová tříkolka nyní o něco levnější

Americká značka Vanderhall vstupuje do nového roku s novou, levnější tříkolkou Venice. Ta ale jezdí a vypadá přesně stejně, jako ta dražší.

Tříkolky od Vanderhall jsou trochu divné, trochu retro, trochu nepraktické a hlavně dost netradiční svojí koncepcí. Zatímco těch pár produkčních strojů se stejným rozložením používá výhradně pohon zadního kola, Vanderhall posílá sílu svého motoru na kola přední. A té síly rozhodně není málo. Model Venice má stejně jako starší a dražší model Laguna pod kapotou přeplňovaný čtyřválec o objemu 1.4 litru, vypůjčený od General Motors. Výkon dělá rovných 200 koní, což se sice nezdá jako zázračně moc, ale celá tříkolka váží pouze 623 kilogramů. Z nuly na sto to tedy umí za necelých pět sekund a maximálka činí 210 km/h. Převodovka je automatická, šestistupňová a s pádly pod volantem.

Novinka Venice má tedy stejné pohonné ústrojí jako dražší Laguna a navíc i úplně stejně vypadá, v čem je tedy rozdíl? Největší změna spočívá v panelech karoserie, obklopujících prostorový rám z hliníku. Zatímco starší Laguna měla tyto panely ručně vyráběné z karbonu, Venice se musí spokojit s levnější variantou z obyčejnějších materiálů. Dále se liší i vnitřní výbava. Venice stále nabídne topení, rádio s Bluetooth konektivitou a ABS, ale klimatizaci nebo tempomat už nemá. Mimochodem poněkud vtipně zní objem zavazadelníku, činící velmi skromných 75 litrů. Na žádné velké nákupy to tedy nebude.

Co se ceny týče, Venice lze objednávat již nyní a to proti záloze 250 dolarů. Výsledná cena auta, které dorazí na začátku příštího roku, potom činí 29 950 dolarů (773 tisíc korun). Oproti starší Laguně, která stála 49 950 dolarů (1.3 milionu) je to vážně citelně méně.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

2 reagovat
PeterLuk
28. 12. 2016, 16:37

Vyzerá to zaujímavo... ale Morgan je Morgan :D

0
TimeS
28. 12. 2016, 17:11

...a zadný náhon, je zadný náhon. (+ "špicové" kolesá na Morgane sú omnoho krajšie než tieto bežné).

Anyway, v článku máte fotky Venice, pričom Laguna vypadá trošku inak (IMHO, horšie), napr:
https://vanderhallusa.com/wp-content/uploads/2016/05/Vanderhall-Laguna-GP-Media-White-78.jpg

0 reagovat
GanGreen
28. 12. 2016, 17:14

A zadni kolo se jen vozi a brzdi? Neni treba zataceci nebo tak neco?

0 reagovat
CerVus
28. 12. 2016, 20:27

Jako ta kombinace mi přájde taková divná, ale s ohledem na tu zrůdnost co se vyrábí u Kaipanu tak to ještě beru.

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte