Aby bylo jasno, ZR1 už nějaký ten pátek znamená u Corvette vůbec nejvýkonnější, nejostřejší a celkově nejbestiálnější variantu, kterou umí Chevrolet nabídnout. Mnoho prvků sdílí se slabší okruhovou variantou Z06, ale přidává vyšší výkon, lepší aerodynamiku, vyladěnější podvozek nebo silnější brzdy.
Jak je vidět na přebalu magazínu, nejmocnější Corvette dostala nový přední nárazník, novou kapotu s vloženou černou částí a také obří křídlo, zvyšující přítlak na zadní nápravě. Uvnitř to zcela nepochybně vypadá na skořepinová sedadla, a jak hlásá nápis nad snímkem auta, bavíme se tu o 750 koních výkonu.
Další informace se lze dozvědět uvnitř magazínu v článku, jehož obsah se objevil na webu Corvette Forum. Zde se mluví mimo jiné o motoru. ZR1 využije stejný, kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 6.2 litru, jaký známe z Z06. Agregát ale dostal větší mezichladiče, účinnější chladicí systém, jiné vstřikování, zesílenou kliku a škrticí klapky většího průměru. Výkon tak mohl oproti Z06 ještě o 100 koní nahoru a navýšil se taky točivý moment, jenž nabírá úctyhodné hodnoty 922 Nm.
Co se převodovek, komponentů odpružení nebo samotné karoserie týče, zde zůstává vše shodné se Z06. Podvozek je jenom jinak naladěn, a o zastavení se starají příplatkové kotouče Z06 s novými deskami. Vpředu se potom nachází o půl palce širší ráfky a vzhledem ke komponentům navíc je prý ZR1 o nějakých 60 kilo těžší.
Jo a podstatná informace – prý to šlehá plameny skrz výfuk už z výroby.
Oficiální představení nejmocnější Corvette se údajně odehraje již tuhle sobotu, ale nikoliv na americké půdě, nýbrž v Dubaji. Nadšenci v USA si ještě počkají do autosalonu v Los Angeles.