Morgan 4/4 je vůz, který již něco zažil. Vždyť ho banda truhlářů mechaniků ručně vyrábí už od roku 1938, přičemž od 50. let dodnes vypadá v podstatě pořád stejně. Tento malý roadster s karoserií upevněnou k rámu z jasanového dřeva ovšem nikdy nebyl zrovna rychlý. Nejsilnější z čtyřválců Ford, které jsou tradiční pohonnou jednotkou, má jen 125 koní. To se však nelíbilo nadšenci z Lakewoodu ve státě Washington, který se odhodlal k nevídané přestavbě!
Šestnáctistovce ze Sierry bylo (nejspíše kladivem) důrazně doporučeno, aby opustila své vyhřáté pole působnosti a místo ní se pod kapotu obepnutou řemenem nastěhoval vysokootáčkový 2.2 V-tec původem z americké verze Hondy S2000. Nakrátko poskládaný šestikvalt už je jen třešnička na dortu.
Zatímco řidičem sériového modelu bude povětšinou starší anglický gentleman, takto upravenou 4/4 se může pokoušet zkrotit jen vyznavač adrenalinových sportů. Tím spíše, že nikde není ani zmínka o úpravách na podvozku či brzdách. Jen si to představte, motor ječící v 7800 otáčkách ze sebe zrovna doluje 240 koní, vítr proudící kolem čelního skla vám čechrá vlasy a vy se plně soustředíte, abyste kvůli archaickému podvozku a brzdám netrefili ten strom, který výhružně stojí na vnější straně zatáčky. To vše bez deformačních zón, bez ochranných oblouků, bez airbagů. Tvrzení prodejce, že tato 4/4 je rychlejší než Morgan Plus 8 se zdá být těžce zpochybnitelné. Ano, prodejce, čtete správně. Takto upravený Morgan je totiž právě k mání na Ebay. Pokud vás zrovna začalo nudit vaše TVR, tady je řešení.