Můžeme sice namítat, že velký motorkový dvouválec S&S, trůnící v přední části 3 Wheeleru a rytmicky škubajícím s celým autem, je vlastně dost zásadní designový prvek. Jenže tradice netradice, elektrický koncept EV3 (na obrázku), představený loni, se líbil i těm nejzarytějším nadšencům. Není proto divu, že se Morgan rozhodl do určité míry oprostit od zažitých jistot a elektrickou verzi 3 Wheeleru skutečně přivést k životu v běžné sériové výrobě.
Již zanedlouho si proto budeme moci objednat 3 Wheeler nejen se spalovacím dvouválcem, ale i s tichým a „čistým“ elektrickým pohonem. Produkční verze navíc ve všech myslitelných ohledech překoná tu ukázanou v Ženevě 2016. Poslední rok totiž strávil Morgan pilováním EV3, aby se v oblasti výkonu přiblížila klasické spalovací variantě.
Pohonné ústrojí je vyvinuto ve spolupráci se společností Frazer-Nash Energy Systems a jedná o elektromotor o výkonu 47 koní, krmený baterií o kapacitě 21 kWh. Samozřejmě, že 47 koní nezní nijak respektuhodně, ale je třeba mít na paměti vysoký točivý moment elektromotoru a hlavně muší hmotnost 3 Wheeleru. Ten elektrický by měl mít dokonce pod 500 kilo. To znamená zrychlení z nuly na sto do sedmi sekund a dojezd okolo 190 kilometrů na nabití. Základem zůstává i nadále šasi z ocelových trubek, potažené karoserií z kompozitních panelů.
Cena se má v rodné Británii šplhat lehce přes 30 tisíc liber, tedy někam do okolí 900 tisíc korun. V zásadě podobně stojí i spalovací verze, takže vyvstává otázka, kterou z nich brát. Za mě bych zůstal přece jenom u spalovací klasiky.