GR HV se stane jednou z hlavních hvězd stánku japonské Toyoty na nadcházejícím autosalonu v Tokiu. Slouží jako předzvěst budoucího sporťáku (možná dokonce nové generace GT86) a my nějak úplně nevíme, co si o něm máme myslet.
Tak zaprvé je tu vzhled. Při pohledu z profilu GR HV odhaluje svůj původ v současné GT86, odlišené odnímatelným targa panelem střechy a také novou aerodynamickou přídí. Příď je mimochodem do značné míry inspirována hybridním vytrvalostním speciálem TS050 a s velkými protaženými světly působí dost nesourodě a divně vůči zbytku. Záď je zase klasická GT86, jen s jinými světly a centrální koncovkou výfuku.
Interiér z GT86 zůstal prakticky beze změn. Novinkou jsou snad jen digitální budíky a také pozoruhodná kombinace tlačítek na ovládání automatické převodovky, umístěná před klasickou řadicí pákou se šestistupňovým „H“. Ano, čtete správně, skrze systém, jehož princip zůstal bohužel skryt, umí převodovka řadit buď automaticky, nebo jí lze přepnout do manuálního režimu a řadit jako u klasického manuálu. Zda má ale řadicí páka opravdu mechanickou vazbu na převodovku, nebo se jedná jen o hračku elektronicky volící rychlosti, to nevíme.
Stejně tak nemáme jasno ani ve zbytku pohonného ústrojí. Toyota ho popisuje jako THS-R a jedná se o hybridní systém neznámého výkonu, pohánějící zadní kola. Jeho těžké baterie jsou umístěny v prostřední části vozu, aby se dosáhlo ideálního rozložení hmotnosti.
Debut trochu zvláštního vozu je naplánován na 25. října v Tokiu, tak snad se dozvíme něco víc.













