načítám data...

Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

Rally sport diesel 4x4 - taky vám tu něco nesedí? Nejste sami. Má modrý kombík vůbec nějaký sportovní potenciál, nebo se jedná jen o marketingový tahák?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

O Octavii byly už popsány nekonečné stohy papírů. Všichni víme, že za rozumnou cenu nabízí ucházející kvalitu a užitnou hodnotu a v zahraničí je často skloňována jako vůz s velmi slušnou “value for money”. Sice není ničím zásadně jiná, než ostatní evropská produkce, ale funkci fleetového dostavníku lomeno rodinného vozu zvládá s grácií. Facelift třetí generace, který rozvířil vlny v diskuzích už si stačil “sednout” a nad dělenými světly se už nikdo nepozastavuje, zkrátka jsme si zvykli. Octavia znovu splynula se šedí silničního provozu a stala se neviditelným, leč důležitým dělníkem našich silnic stejně, jako u všech předchozích generací. 

Vlastně si říkám, zda je u nás v české kotlině vůbec někdo, kdo Octávkou v životě nejel, alespoň jako spolujezdec. Když už si ji nikdy nekoupíte jako své vlastní auto, určitě se najde majitel tohoto vozu mezi vašimi kamarády, nebo příbuznými. Často se taky stává, že vás Octavia dostihne jako služební auto a když ani to, dříve, nebo později se do interiéru mladoboleslavského vozu posadíte jako pasažér taxislužby. A na jeho zadních sedadlech pravděpodobně skončíte i v případě, že se vám povede spáchat něco protiprávního. Jedná se zkrátka o dokonale všední vůz. 

Jenže co když se chcete od téhle běžné šedi trochu odlišit? Přeci jen nevypadá dobře, když obchodní referent sedlá stejný vůz, jako jeho nadřízený. V tomto případě pravděpodobně sáhnete po Octavii RS. Sportovnější vzhled, slušná výbava a pohodlná sportovní sedadla z ní dělají zajímavé “lepší” auto, které se od obyčejných fleetových oktávek “v Ambici” dostatečně odlišuje. A protože ekonomika provozu hraje ve firmě důležitou roli, lze tento vůz objednat i s naftovým motorem. A přesně takové auto mi dělalo minulý týden společnost. Dostavník středního manažera, Octavia combi RS TDI 4x4. 

V příplatkové modré metalíze to vozu docela sluší, čehož si je vědoma i spousta dalších majitelů. Pokud rádi parkujete své auto vedle stejných vozů na parkovištích, můžete si s Octavií užívat této zábavy do sytosti. Doteď jsem si to neuvědomil, ale zvlášť ulice naší metropole brázdí opravdu nespočet eReSových Octavií v příplatkové závodní modři. Vrcholným okamžikem pak byla situace, kdy jsem v neděli odpoledne stál v zácpě v řadě čtyř modrých RS. Na jednu stranu je to výhoda, s vozem zbytečně nevyčníváte. Pokud ve vás ale dřímá exhibicionista a máte rádi, když se lidé na chodníku otáčejí za vaším autem, hledejte jinde.

Motor naladěný na sto osmdesát koní (to je mimochodem stejně, jako měla přeplňovaná benzínová jedna-osmička v první generaci eReSa) má velmi plochou výkonovou křivku, nabízí dostatek síly v celém otáčkovém spektru a díky slušnému odhlučnění nepůsobí nijak zvlášť agrárním dojmem. Převodovka řadí dobře, dřívější mrzutosti s cukáním a nedostatkem plynulosti známé z předchozích generací jsou ty tam. Při běžné jízdě si tato soustava vezme zhruba sedm litrů nafty v kombinovaném provozu, při šinutí se po Praze samozřejmě toto číslo dost roste. 

O adaptivním podvozku DCC už bylo také napsáno asi vše, omezím se tedy jen na jedinou výtku a tou je absence skutečně komfortního nastavení. Ano, v menu je tato položka sice k dispozici, ale i přes opakovanou snahu se mi nepodařilo zachytit byť jen náznak změny oproti standardnímu režimu. A to je trochu škoda. Na městské přesuny přes kanály a pohodovou jízdu po záplatovaných okreskách by se ještě měkčí podvozek vyloženě hodil.

Široká škála výbavy, jež si do Octavie můžete objednat, dokáže i z vozu nižší střední třídy udělat celkem pohodlný nástroj na zdolávání dlouhých cest. Adaptivní tempomat a systém držení v pruzích fungují dobře, infotainment je svižný a podporuje protokol Apple CarPlay a Android Auto. RS sedadla jsou poměrně pohodlná a to i v levnejší verzi bez alcantry. Interiér je, jak už je u Škody zvykem, plný šikovných úložných schránek a vychytávek, které nenápadně zpříjemňují každodenní přepravování. A dokonce došlo i na mé oblíbené ambientní osvětlení s nastavitelnou barvou. 

A teď ke slonovi v místnosti a tím je ten RallySport v názvu. Opravdu v sobě má naftové předohnané kombi s automatem nějaký sportovní potenciál? Asi bych mohl celou tuhle otázku zahrát do autu nějakým chytrým rčením o tom, jak je sportovnost pro každého něco jiného a kterak si umím představit, že si zábavu za volantem někdo v Octavii opravdu užije. Ale tohle je moje recenze a tak si dovolím vlastní názor. Takže…ne. I přes relativně výkonný motor a tvrdší podvozek je tohle pořád jen středně velký kombík, který má do sportovního auta pořádně daleko. Ano, lze s ním jezdit rychle, lze si s ním užít okresku, ale pro všechno na světě, přestaňme dělat z eReSa sporťák. Tím nikdy nebylo a nebude.

Verdikt

Jako cestovní kapsle, reprezentativní služební vůz i jako rodinný dostavník poslouží tahle modrá Octavia docela dobře. Lze se s ní přemísťovat rychle a relativně pohodlně, nabídne množství cool výbavy a s dieselem dokáže být i poměrně úsporná. Jenže to umí i “obyčejná” Octavia ve výbavě Style. Ta sice nedostane slušivý bodykit, jinak ale bude, troufnu si říci, ještě o kus lepší díky měkčímu podvozku. A hlavně vyjde o nějaký čtvrtmilion levněji. A za ušetřené peníze si na sportování kupte raději třeba Miat…chci říct Twingo RS.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový čtyřválec 1986 ccm
Výkon: 135 kW, 180 koní
Točivý moment: 380,0 Nm / 1 750 – 3 250 1/min
Převodovka: šestistupňová automatická DSG
Maximální rychlost: 218 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 7,7 s 
Průměrná spotřeba (udávaná): 5,3 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 6,9 l/100 km
Cena testovaného vozu: cca 1 150 000 Kč (některé prvky výbavy již nelze nakonfigurovat tak, jak měl testovaný vůz, cena se tak může mírně lišit)

 


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Stanley
16. května 2019, 09:51
8

No jo, už vidím českého čtyřicetiletého tatíka, kterému se právě urodilo první měkké rosolovité vole pod bradou a bříško začíná přetékat opasek jeho těsných kalhot, jak opouští svůj status-sport-car oktávii TDi a přesedá na Twingo RS. To by mu napresované ego nedovolilo :-D

reagovat
Pochtli
16. května 2019, 10:03
1

Tady je krásně vidět, jak povedená barva dělá auto (viz modrá na oktávce, červená na mazdách, oranžová na dusterovi..). Jen výrobci to stále ne a ne pochopit, že mnozí zákazníci opravdu nejsou odvázaní z nabízených 50 odstínů šedi + jedna veselejší barva.

reagovat
XT
XTad
16. května 2019, 10:11
4

A ja uz si myslel, ze tech 1354 recenzi, ktere tvrdily, ze octavka rs neni sportak, ale jenom rychlejsi octavka, kecaly. Takze jsem rad, ze to je potvrzene i od autickare (po nekolikate).

reagovat
orobo
16. května 2019, 10:16
6

ale no tak, rozhodne je mensie zlo tu recenziu citat ako ju musiet pisat.. show must go on!

ma
martinw
16. května 2019, 10:12
0

Mohlo to být trochu víc sentimentální, další RS budou elektrický. Jsem zvědavý jak to softwarově poladí - VW modely z 0-100 za 5s, Seatu povolí za 6s a Škodovce nechají za 6,5s ;)

reagovat
beastar
16. května 2019, 13:37
2

Další RS bude jen na benzín a na CNG;)

ma
martinw
16. května 2019, 15:10
0

Jakože Superb plug-in nebo elektro Octavie budou pomalejší z 0-100 ? nemyslím si...

beastar
16. května 2019, 18:06
0

No to nevim, ale plugin Sup bude za 1.5m. Elektro Octavie bude top za 1.5 mio. Zatimco 2.0 TSI 4x4 CNG bude za 1.1m pomalejší v přímce o sekundu. Se snažším tankováním jak elektro wokyna a nižší spotřebou jak ten fck in hybrid v Supu.... So... Kdo vezme vítězství pevně do svých rukou? Btw veškerý vedení jak fauzwei konzern tak Škoda Auto MB se vyjadřuje ve smyslu, že škéca se zaměří v budoucnu na zdokonalení a využití CNG.

Skipper
16. května 2019, 10:13
4

Nudaaaa. Otázka je, jestli má sm,sl pořád dokola psát to stejný. Asi to tak je, ale tím pádem je ten test naprosto zbytečný. Co trochu kreativity? Třeba - vleze se do ní celá redakce? Předjese na okruhu plexhcupový speciál? Atd.

reagovat
Ča
Ča Snač Aj
16. května 2019, 12:37
0

Přesně. Úplně vidím ty testy. Převeze to poníka? Vejde se tam patnáct klaunů? Zvládne to i Potomka? Tolik otázek..

BigBen
16. května 2019, 13:19
3

Mě by zajímalo jak to jede na okruhu v Mýtě s paletou cihel v kufru. Může to prosím redakce vyzkoušet? :-D

beastar
16. května 2019, 13:38
3

Jaká je asi v terénu? Takový Milovice..

Ča
Ča Snač Aj
16. května 2019, 17:47
0

PS místo potomka mělo být Pitomia. Hloupý autocorrect..

Ha
Habakukk
16. května 2019, 10:23
1

Mě by třeba zajímalo jak se auto chová s kufrem naloženým do maximálního zatížení vozu.

reagovat
beastar
16. května 2019, 13:35
0

On dneska ještě opravdu někdo věří, že RS u Škody rovná se sportovní? Už sem to tady párkrát psal. A nedávno to vyřkl i Jenda Koubků. RS je prostě vybavový stupeň. A to škéca podpořila i tím, že takovým značnáčkem opatřila slona typu Kodiaq! Je to o nějakém bodykitu respektive doplňcích. Co se soustředí na dojem sportovnosti. Sedadla atd. Taková speciálka typu Megáne GT či S4. Kde o skutečnou sportovnist jde až v poslední řadě. Navíc sportovní kombi to je absurdní spojení.

Jinak tahle barva je pěkná. Jako rodinný auto či služebák si myslim že je to furt zajímavá koupě. Jasně okyna za milion. Zase ale proč ne. Co tomu chybí. A skutečně to jde koupit i za jiných podmínek. Já bych si to nekupoval. Problém s tím rozhodně nemám. A vcelku chápu že jich jezdí mraky.

reagovat
krab
16. května 2019, 14:00
0

Spíš je až udivující (pro mě) jak moc populární volba to v Evropě je. S toho zbytku trhu, který nejsou SUV je tohle auto právě ve specifikaci RS docela velkej úspěch. Přitom těch možností má zákazník hodně. Za 1.1 mega to sice nikdo nekupuje (to je jen cifra v konfigurátoru - aspoň si myslím teda...) , ale reálný skladový vozy jsou řekněme 750-900 podle výbavy a tak...

Za to jsou skladový Jůlie, Mazdy šestky, dokonce i trojkové bavoráky v základnějších výbavách i motorizacích. Hlavně ty Giulie mě mrzí, že jsou málo vidět a hůř se prodávají. Lidi by si měli koupit brejle ... Kupují ošklivá auta kvůli dílčím podružnostem ve výbavě a funkčnosti, přitom jim utíká příležitost jezdit v něčem estetičtějším, radostnějším...

beastar
16. května 2019, 14:41
0

Jasně máš pravdu. Jenže ona škodovka má fakt dobře zmáknutej píár. Rozesetý dealerství takticky všude. Co má Alfa? Nejen u nás. Mazda je taky v Evropě upozaděná. Viděl si tu mapu EU dle nejprodávanějších značek. VW vcelku vede. A Bmw skladovku. No pro to pujdem třeba my s těma penězma. Ne ta většina. Pro škodovku hraje i plus při následném rychlém prodeji. Já sem prodal to před fl RS za dva dni!!!! To je ten rozdíl. Giulie by se mi tady ještě válela.

krab
16. května 2019, 14:54
1

To je fakt ... Ono nakonec takhle, s tím BMW já bych byl dokonce na pochybách, zda nakonec něco jako skladovka 320d v nějaký zrovna nevychytaný konfiguraci díky který zůstala a musí se prodat levněji udělala radost. Ono to taky už dávno neplatí, to co v roce 95. Kdy BMW jezdilo úplně jinak než VW ...

Já jsem teď totiž strávil zase nějaký čas s quadrifogliem a tak zas mám toho auta plnou hlavu, protože ho i přes nějaký ty objektivní nedostatky mám rád. A mě se líbí i ty "obyčejný" modely právě. Když jsem to vracel, mají tam v showroomu ještě Ghibli S Q4 3.0 V6. 3.5 roku starý auto, netknutý, krásný, 57 tkm na tacho a vyjde na necelých 1.2 mio s DPH. Trochu vtipně ne moc odlišnou sumu než kterou tu Kubajz uvádí u testu RS TDI ... A já si říkám, ten svět je nějakej divnej :-D Tak krásný auto ztratí tolik během pár let provozu a tyhle koncernový "fastfoody" se prodávají div se na ně nestojí fronta....

beastar
16. května 2019, 15:18
0

To je tím že fastfood dnes letí. A kdo si dneska kupuje auto na 10 let. Skoro nikdo. Kamarád má Superba. Totálně v plný, sportline. Předtím měl AR159. Proč má teď škodovku ještě v ceně pomalu Bmw 5er ze skladů?:) Je to pro něj spotřebka. Neřeší co s tim bude za 100 000 km.

Jak říkám chápu co myslíš. V praxi to takhle nefunguje a to Ghibli tam bude další rok ještě. Dokud nepřijdu já a nekoupim to? Imofa? Navíc fakt o jízdní vlastnosti v téhle kategorii přestává jít v 1.řadě.

Ju
Junior
16. května 2019, 15:23
0

A hlavně. Soukromě to nikdo nekupuje. A ty vole, já radši někam přijedu v RS ofci než stejně silným a vybaveným 330i...

Ju
Junior
16. května 2019, 15:25
0

krab: když to budeš brát takhle, tak pod milion koupíš i nějakou 911. Která bude mít možná najeto míň než 57km. Ale to prostě nejde, takhle to nefunguje.

beastar
16. května 2019, 15:39
1

Právě ono je to u úhlu pohledu. Já sem to tady nechtěl znovu vytahovat. Nicméně opravdu prokazatelně velká část prodejů škodovek nejen u nás je prostě přes firmy a následně do firem. Když si to někdo kupuje jako rodinný auto vezme si Style aby se vešel takzvaně do ceny. To ve firmě řešit nemusíš protože jestli je to za tolik či neni ti je jedno v souvislosti s tim jakou dostaneš parádní cenu jako "dobrý" klient.

A ano za 1.1m máš pěknou řádku aut. Dokonce i to QP pravda trochu starší by sis mohl koupit. A zase 3 roky starý Ghibli už prostě není nový auto. Na to je fakt hodně úzká poptávka. Já když sem řešil ten ojeb s Ghibli. Tak se mě známej asi 6x ptal jestli to opravdu chci... Nemohl uvěřit že si to někdo prostě vezme. Kdybych chtěl Supa, nebo bávo tak sem si mohl ještě diktovat...

Ju
Junior
16. května 2019, 15:55
0

Když ty firmy jsou fakt tricky. Už u tý X5 jsem to naťukával. Imo na to jako zaměstnanec prostě nemůžeš vydělat, respektive když už, tak ti to šéf koupí za srážky ze mzdy, aby ses z těch daní neposral. Myslím v kategorii X5 nebo Ghibli, 996 do garáže je něco jinýho žejo.
Dyť ty i já nakonec svýma nákupama spadáme do "firemních" prodejů.

teď jsem někde viděl nabídku na jetý Ghibli na operák bez servisu. To si jako pronajmu ojetinu, servis je na mě a pak ji mám vrátit? No to je deal jak debil. Splátka bez pojištění, ani nějak levný to nebylo. By mě zajímalo, kterej blázen do toho skočí.

krab
16. května 2019, 15:55
0

To je úplně stejnej dojem jako když bych si reálně měl jít soukromě pořídit Giulii Quadrifoglio. Nebojte se, není to letos vůbec aktuální, ale to auto se mi natolik líbí, že si dovedu představit do toho časem nějakou formou jít. A připadám si jako exot, i ten prodavač se bude divit, že tohle vážně chci... :-D

Ghibli jsem uvedl jen jako extrém... ale takovej trefnej, protože to je přesně typ auta s kterým je problém, problém to udat. Nakonec podobná story byla u nás v ČR i s těmi Infiniti, zejména s těmi "non SUV" modely. Tak to radši přestali nabízet... Přitom povedená auta.

Ale jako když bys mi dal rozpočet do milionu na služební auto, tak bych se možná podíval na různý varianty, pokud by mi nikdo nedal jasnej limit tím, že to musí být diesel, nebo ten limit byl danej nájezdem (od 30 tkm ročně už i přeci jen řešíš kolikrát musíš tankovat..), tak bych šel vybrat nějakou z těch Giulií. Buď naftovou 180k nebo 210k nebo bych z toho dokonce vykouzlil model Veloce 280k, protože ono by to asi nějakou formou vymyslet šlo..

Asi jako ty používáš Ghibli diesel a ne Superb nebo spíš nějakou pětku v naftě, tak já bych si taky vybral hodně nekonfekčně. Ale jsem asi takoví exoti no :-D

beastar
16. května 2019, 16:31
0

Junior: Já i ty zjevně tak nějak víme co to znamená "běžně" nákup na firmu v ČR. Dělá to tak kdejakej lepší živnostník, advokát, malá firma. A samozřejmě velký korporáty a větší firmy to rozmělní úplně jinak a nakupujou ve velkým jak rohlíky to je zase jiná debata. A samozřejmě spadáme do toho oba. A jako zaměstnanec si pro X5 půjde vážně jen asi tak 1% lidí a to jsou takový ty super vysoký pozice, že to jde koupit manželce člověk jako ředitel DP PRAHA třeba:) Navíc představa, že velká část klientů řeší nějakej konfigurátor je taky úplně z říše pohádek. I u bohatých je většinou hlad po slevě a tak podobně. Jasně jinak nakupuju domů pro sebe novou 911 a jinak suv pro dceru. Nicméně princip je nakonec stejný. Možná se tomu vymykají celebrity, umělci obecně, sportovci a lidi co jedou levý prachy. Jenže to je aristokracie tam jsou ty věci jinak. A k tomu Ghibli. Bez servisu je to nesmysl... Já sem teda spokojenej a aniž bych chtěl někomu tvrdit že to je NADauto, tak je to spolehlivý a v naftě i ekonomický společník. Tzn. FULLservice včetně pneu za nějakej rozumnej obnos se rozhodně vyplatí, než si vozit prdel v něčem jako je Q7 třeba.

Krab: Jo to by se divil i ten prodavač:D Hale jo samozřejmě to co píšeš má reálnej základ. Pokud je možnost tak lidi nad tím fakt takhle přemýšlí a třeba nakonec do škodovky či toho bavora, audiny ani nejdou a vyberou si. Spousta firem už i upustila od toho aby to musela být jen sedan/kombi/hatch. Pokud si to vytopíš z vejplaty jak píše Junior. A pravdou je že když se člověk dobře kouká sem tam nějako Alfu potká. Nedávno sem se bavil s člověkem co má jako "služebák" Mustanga. Teď mi nedávno řikal kluk ze stavební firmy že mu šéf koupil Ford Ranger WT a trochu ho nasral, nezajede s tim do podzemní garáže u něj doma. Takže i tady to není jenom o tom že všichni jedou škodovku a dávají jí přednost. jenže value 4 money.... A to alfička zatim neumí.

bitner
16. května 2019, 13:36
1

"Facelift třetí generace, který rozvířil vlny v diskuzích už si stačil “sednout” a nad dělenými světly se už nikdo nepozastavuje, zkrátka jsme si zvykli."
Ne, nezvykli. Furt je to hnus a bude to hnus uz na veky.
Liftback OIII RS pred FL v tehle modre je fakt pekne auto, i kdyz je to OFce.

reagovat
beastar
16. května 2019, 13:39
5

To je tim že modrá je dobrá už je to tak. Dáš to do šedivý plastový a blitky začnou lítat jak při nedělní kocovině.

ToMyx
16. května 2019, 14:25
1

Tý barvě s kódem NOVODUR se taky divím. Asi jí nesnáším, portože jsem viděl, z čeho jsou odpady :-)
Chápu, že teď frčí bej cool a pastelový nebo matný barvy, ale je tolik krásných odstínů barev modré, červené, zelené, fialové, žluté a ještě, když jsou v tom odlesky. Proč si vybírat záměrně nudu?

beastar
16. května 2019, 14:43
0

Viděl sem už i šedivý Rapidy v Monte Carlu:) Nepochopim. I ten Rapid prokoukne ve veselý barvě na slušných kolech.

PepaSFI
16. května 2019, 17:53
4

to je normální. Většina lidí nemá odvahu se zvýraznit. Já to pamatuju už když se začal prodávat Favorit. Ze začátku byl asi v 5 barvách a všichni říkali že ve žluté nebo červené se jim to moc líbí. A pak si koupili lopuchovou zelenou nebo blátovitou hnědou nebo bílou co vypadá nemytá ikdyž je umytá. Tak je to pořád a výrobce jim vychází vstříc s těma 50 odstínama šedi. A pak si to ještě omlouvají že to nemusí mejt a obvykle v reakci na moje černý, dodají že černá vydrží hezká jen půl hodiny po umytí. A já na to odpovím že to je jak s tím ožralým co se vzbudil v prasečím chlívku a povídá tomu praseti " já teď vstanu, umeju se a chvilku budu docela fajn člověk. Ale ty budeš pořád jen prase"

beastar
16. května 2019, 18:10
0

Pepku nezbývá než souhlasit. Vůbec nechápu uvažování některých lidí při výběru barev. Já třeba i to Tipo bych si vybral nějak ferrari červený, nebo žlutý či nějakou jak píšeš černou. Pamatuju jak sem měl na 5er kdysi barvu "Cosmo schwarz" to byla černá s třpytkami zlaté a takovým docela rozumným leskem. Jasně mylo se to na hovno, ale když to bylo umytý.... > mimochodem dobrej vtip:)

Ju
Junior
16. května 2019, 19:45
0

takže černá je jako hustá barva?

beastar
16. května 2019, 21:07
3

Ne to nikdo netvrdí. Černá základ asi určitě ne. Tu já nemyslím. Hustá barva je růžová a k tomu zlatý kola... Na zadní okno nápis golddigga v oranžový a spz ZAV1D1S a na zlatou podlozku pod spz nápis....mrdko... A celý by to mělo bejt na něčem sedy jako X6 v EMKU, nebo Bentayga.

BubaaCZek
16. května 2019, 14:23
2

To jsem to barbar. Mel jsem za to, ze RS je zasadne a jen v predokolce. Tady to ma 4x4!
K pristi RS se chivejte jak k zavodnimu autu, a vyzdimejte ji. Jinak je to uz fakt ohrane. Vemte to na nejakou amater rally :) A kdyz tomu vypnes vsechny stabilizace umi to projet na mokru leva 3 dlouha bokem?

reagovat
beastar
16. května 2019, 14:46
0

Ne neumí. S DSG už vůbec ne. S manuálem před FL je docela mrštná. Jo a s tsíčkem:D Tam by to umělo i závodit. Jen to z tebe teda vytříská duši. A s tim tupým řízením kde nevíš nic to taky na levou 3 moc není. Na mokru:D

Jakub Pospíšil
16. května 2019, 17:58
1

Tohle by asi dávalo smysl u RS245 s benzínem a manuálem. Turbodiesel s DSG se dá utrhnout jedině po tečně ven ze zatáčky.

Kuře
16. května 2019, 18:45
2

No ale utržený to bude, co na tom že do stromu;)

beastar
16. května 2019, 21:08
0

To jo to utrhneš no do lesa jak hovno:D

Ni
Ninjaherb
16. května 2019, 14:27
0

Hele, to auto je nuda. Chápu. Ale článek teda není o nic lepší. Záživnost někde mezi příbalovým letákem léčiv ("Mezi vedlejší účinky patří zvýšené pocení, náhlá erekce a smrt") a reportáží TV Nova ("Tenhle kýbl vody jsme v noci nechali přes noc na mrazu. A on zmrzl. A nyní zpátky do studia za Zbyňkem.")

reagovat
beastar
16. května 2019, 14:52
3

Napsáno vše 333333x. Každý v tom někdy seděl, jel. Je to asi tak stejně vděčný jako mít v Albánii pořad o MB w211. Nebo thajcům vyprávět o Hiluxu. Takže vlastně s tebou souhlasím. Zase chápu i Kubu, že udělal co šlo udělat. Z trusu vilu nepostavíš ani když se Parléř jmenuješ...



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem