načítám data...

Škoda Karoq: Udělá z Čechů milovníky SUV?

Jeho technika nepřekvapí, ale přesto by mohl změnit motoristický vkus národa. Karoq je totiž přesně tím, o čem český lid chalupářský a výletnický nevěděl, že potřebuje.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Okolí Palerma je vlastně Česku docela podobné. A teď nemyslím zdejší nejslavnější zálibu a nejúspěšnější exportní artikl, totiž Jejich věc (italsky Cosa Nostra). Mluvím spíše o pohledu motoristově. Stejně jako naše silnice jsou totiž i ty sicilské poněkud méně kvalitní, než by člověk v civilizovaném světě očekával. Nejenže očividně zaostává jejich údržba, ale ani kvalita staveb samotných není taková, jakou byste očekávali v místech, kde před dvěma milénii dokázali postavit silnice téměř věčné. (Od dob, kdy nedílnou součástí konstrukce silnic na Sicílii byla těla nepohodlných svědků, se situace změnila a jejich výstavba tak ztratila na důležitosti – pozn. Hamster) Skoro jako kdyby část rozpočtu plynula někam úplně jinam, na nějakou jinou věc? Na tu jejich věc? No, možná těch podobností s českými poměry bude víc…

Já ale na Sicílii neletěl proto, abych nadával na místní silnice, a bohužel ani proto, abych se válel po pláži a popíjel místní víno. Přijel jsem otestovat nejnovější model české automobilky Škoda, kompaktní SUV Karoq. A stav zdejších silnic, dálnic i polních cest poskytl skvělou příležitost zjistit, jak se bude chovat ve své domovině. Když totiž nějaké auto funguje na zvlněných dálnicích, zapadlých silničkách a rozrytých polních cestách Sicílie, bude nejpíš dobré i na jejich českých ekvivalentech. Může Karoq navázat na úspěch většího Kodiaqu a stát se hitem? Může naučit Čechy, aby milovali SUV?

Na první pohled na něm není nic moc mimořádného. Pokud jste posledních několik měsíců žili uzavřeni v jeskyni a nedostali se do kontaktu s českými motoristickými (i nemotoristickými) médii, takže ještě nemáte vizuální podobu Karoqu vypálenou v sítnici, dalo by se tohle nejlépe popsat jako “zkrácený Kodiaq”. S větším sourozencem ho spojuje jak podobný design exteriéru, tak i podoba kabiny. A využívá mnoho shodné techniky. Takže se dalo očekávat, že bude podobně jezdit.

Nebo se na to můžeme podívat z jiného úhlu a všimnout si, že použitou technikou je Karoq možná ještě podobnější Volkswagenu Golf. Tedy vozu, na které nejlépe sedí slogan Volkswagenu ‘Das Auto’, a o kterém se říká, že je tím jediným autem, které doopravdy potřebujete. Takovým univerzálním, standardním vozem, který dělá většinu věcí, které většina lidí potřebuje. Karoq s Golfem sdílí většinu motorů a převodovek (jako první Škodovka nabízí novou patnáctistovku), mnoho techniky včetně digitálních přístrojů (opět jako první Škodovka) nebo nové navigace (tu známe z Golfu i Octavie). Zároveň je podobně velký – na délku i na výšku přečnívá Golf o něco přes decimetr. A asi vás nepřekvapí, že i stojí podobné peníze.

A proč o tom vůbec mluvím? Kodiaq se stal téměř okamžitě po svém uvedení na trh hitem a masivně zpopularizoval SUV mezi tou částí českých řidičů, pro které byl dosud vrcholem jejich motoristických aspirací “Superb v tédéíčku”. Teď přichází jeho menší obdoba, která by teoreticky měla být podobně dobrá, ale velikostí a cenou odpovídá jednomu z nejtypičtějších aut nižší střední třídy na světě. A nebo také Škoda Octavia, stálici českých silnic, která se od Golfu liší především velikostí kufru. Karoq by tak mohl znamenat masivní a definitivní nástup SUV do té části českého trhu, jejímž symbolem je dnes služební Octavia – a to je opravdu zásadní část.

Musí být ale dost dobrý na to, aby dokázal Čechy vytáhnout zpoza volantů liftbacků a kombíků a posadil je do kompaktního SUV. Nebo, abych byl přesnější, musí nabídnout všechny výhody, kvůli kterým si lidé kupují SUV, a přitom nebýt v každodenním provozu o tolik horší než “nízká auta”, aby zákazníky odradil. Takže konec řečí a pojďme se podívat, jak tahle věc funguje doopravdy.

Asi to nejdůležitější, kvůli čemu si většina lidí ve skutečnosti kupuje SUV, je vyvýšený posaz a vzdušný interiér. V tomto ohledu je Karoq přesně takový, jako jsme čekali – a jako nejspíše čekáte i vy. Je o něco nižší než Kodiaq, ale v reálu vám snad jen design palubní desky a modernější radiomapa připomenou, že ve skutečnosti v Kodiaqu nesedíte. Stejně jako Kodiaq nabízí při vnějších rozměrech odpovídajících Octavii vnitřní prostor srovnatelný se Superbem, dělá Karoq totéž o třídu níže. Navenek je sice velikostně podobnější Golfu či Rapidu Spaceback, ale uvnitř je srovnatelný s Octavií. Snad jen kufr je o kousek menší, ale ty vzácné případy, kdy opravdu potřebujete převážet tolik věcí, můžete pravděpodobně vyřešit posuvnými zadními sedadly.

A neméně důležitou roli sehrají i sedadla přední. Jsou totiž velmi podobná jako ta, která nás nadchla v Kodiaqu – pokud ne přímo stejná. Stejně jako ve větším příbuzném jsou široká a opravdu pohodlná. Jestli vás někdy štvaly sedačky v “nižších” Škodovkách, tady budete pravděpodobně spokojeni. Dokážu si dokonce představit, že někdo dá Karoqu přednost před Golfem či Octavií čistě jen kvůli nim.

Příjemným detailem je také nabídka barevných kombinací interiéru – zvláště v hnědé či béžové barvě vypadá přitažlivě. A stejně jako v Kodiaqu nás potěšilo, že příplatkový dekor si nehraje na nějaký existující materiál, ale přiznává svoji “falešnost”. Vypadá to jako něco na způsob hliníkového dřeva a je to vážně hezké.

Důležitou součástí interiéru je dnes samozřejmě i elektronická výbava. Tady by si zvláštní pozornost zasloužil digitální přístrojový panel, který už známe z dřívějšího testu VW Golf. Bohužel exemplářů s digitální palubkou bylo v testovací flotile jen pár a nám se nepodařilo uchvátit ani jediný. Od Golfu se ale liší tím, že dokáže nabídnout i zobrazení bez “nakreslených” budíků. To velmi chválíme.

Navigaci jsme už na vlastní ruce a oči vyzkoušet mohli, ale jen těžko vám nabídneme nějaké nové poznatky. Je totiž naprosto identická jako u Octavie a Golfu. Stále vypadá skvěle, dá se ovládat gesty, má výborné rozlišení, a stále bychom opravdu moc chtěli, aby měla alespoň pár fyzických tlačítek.

Takže se pojďme posunout ke druhé věci, kvůli které si lidé SUV nejčastěji kupují. Tedy k podvozku. Oblíbeným argumentem odpůrců SUV bývá to, že kvůli vysokému těžišti musí být tvrdší a tudíž méně pohodlná než “nízké” automobily. Už u Kodiaqu nás ale potěšila jeho schopnost pohybovat se po silnici komfortně a s grácií. A Karoq jí možná ještě předčil. Zpočátku jsem sice na chvíli získal dojem, že je na určitých typech nerovností – jako jsou dilatační spáry v dálnici – nepohodlný, ale při transferu z hotelu zpátky na letiště Volkswagenem Caravelle jsem pochopil, že Karoq zde na vině nebyl. Sicilské silnice i dálnice jsou totiž vpravdě příšerné i na naše poměry. To, čemu zde říkají “dilatační spára” bychom my považovali za pěchotní zákop. A zdejší výmoly připomínají spíše krátery po dělostřelbě. I tak si ale Karoq zachoval pozoruhodnou stabilitu a komfort.

Cenou za pohodlí je samozřejmě o něco měkčí odpružení, než jste zvyklí z Golfu či Octavie, ale dokud se nerozhodnete jet opravdu ostrým tempem, je stále dostatečně stabilní. Běžný řidič v přiměřeně nepředpisových rychlostech bude stále daleko od limitu jeho schopností, takže navíc získané pohodlí vypadá jako opravdu dobrý obchod.

Ještě zajímavější je to ve chvíli, kdy sjedete ze zpevněných silnic na “terénní vložku”. Samotné terénní schopnosti Karoqu odpovídají tomu, na co jsme byli zvyklí u Škody Yeti nebo u většího Kodiaqu – sice to není offroad, ale pořád se dostane dál, než se s ním naprostá většina majitelů odváží. A v nejtypičtější situaci, na kterou potřebujete “terénní” auto – tedy při jízdě po polních cestách – zazáří zejména schopností odilftrovat rozbitý povrch i při relativně svižném tempu. To přináší i odpověď na otázku, jestli dává smysl pořídit si Karoq bez příplatkové čtyřkolky. Dává. Pokud se nehodláte potýkat se sněhem, ledem či extrémním stoupáním, bude vám zvýšená světlost stačit k tomu, abyste si poradili s většinou polních či lesních cest. Sami jsme to zjistili ve chvíli, kdy jsme po záměrné offroadové vložce absolvované se čtyřkolkou na naftu, hledali místo k focení s benzínovou předokolkou. Nakonec jsme projížděli o něco náročnějším terénem a málem jsme si na absenci poháněné zadní nápravy ani nevzpomněli.

Což nás přivádí k poslední zásadní otázce – tedy k motorům. Ve vyměřeném čase jsme stihli vyzkoušet téměř všechny motorizace. Začali jsme s motorem 2.0 TDI o výkonu 150 koní, s převodovkou DSG a pohonem 4x4. Tu lze považovat za “zlatý střed” a bude nejspíše tvořit většinu objednávek služebních vozů. Naftový motor je tu výborně odhlučněný a kultivovaný, DSG řadí hladce a jeho typická zaváhání jsou poměrně výjimečná, a čtyřkolka funguje jako vždy. Dynamiku lze nejlépe popsat jako “plně dostačující”. Sice vás neohromí, ale nebude se vám jí nedostávat ani v dálničním tempu.

Druhá na řadě byla ta nejspíše nejvíce kontroverzní motorizace nového Karoqu. Litrový tříválec o výkonu 114 koní je podle mnoha staromilců nehoden tak velkého vozu jako je Karoq a ztělesňuje všechno, co je špatně s dnešním automobilismem. Ve skutečnosti je v naprosté většině jízdních režimů dynamicky zcela uspokojivý a pro typického řidiče, který se jen málokdy podívá daleko za hranice rychlostního limitu, zcela vyhovující. Nemusíte se obávat ani toho, že by bylo nutné ho nějak týrat a vystavovat se tak nepříjemnému hluku. Naopak nás překvapilo, jak dobře je v Karoqu odhlučněný. Pro pilota služebního vozu při dálničním úprku na další schůzku to asi není ideální řešení, ale pro českého chalupáře, který potřebuje pohodlně dojet do cíle a překonat rozbitou polňačku, je to dobrá volba.

Pokud ale vaše ježdění typicky zahrnuje trochu spěchu a předjíždění, či pokud často jezdíte s plně naloženým autem, bude z benzínových motorů lepší alternativou nová 1.5 TSI o výkonu 160 koní. Ta je sice překvapiě nepatrně hlučnější než litr a možná dokonce méně příjemně zní, ale dá vám dostatek dynamiky pro téměř jakoukoliv běžnou situaci. A stále se s ní dá jezdit za nějakých 6 l/100 km. Dynamicky založení jezdci budou možná toužit po tom, aby se v nabídce objevil i silnější dvoulitr, ale upřímně řečeno – vzhledem k charakteru rodinného SUV je to možná trochu zbytečné.

Jedinou motorizací, kterou jsme nevyzkoušeli, tak byla naftová 1.6 TDI. Troufnu si ale tvrdit, že pokud jí znáte z Octavie, bude ve vás vyvolávat podobné pocity i zde. Možná bude jen o něco tišší. A stále to bude motor, který sice nebude první volbou pro většinu řidičů, ale díky nízké spotřebě ho budou milovat flotiloví manažeři.

A detail na závěr? Barvy. Možná je to jen mým úchylným vkusem, ale musím ocenit, že Škoda jako jeden z mála současných výrobců nabízí opravdu elegantní, nenápadnou tmavě zelenou barvu Emerald. Pro SUV na chalupu či do lesa perfektní volba!

Verdikt

Ať se vám to líbí nebo ne, Češi se stanou národem milovníků SUV. Tak jako je Octavia Combi TDI naučila zbožňovat naftové kombíky, Karoq se v náledujících letech stane oblíbenou volbou pro všechny ty, kteří by si dříve koupili Octavii, ale chtějí něco o kousek praktičtějšího, něco, co se nezalekne polní cesty a především něco, co je nové, v kurzu a nemají to všichni sousedi. Národ chalupářů, houbařů a lyžařů bude zbožňovat terénní schopnosti Karoqu a bude mu konvenovat i jeho hranatý, účelně se tvářící vzhled. Koneckonců, jsme národem lidí, kteří nosí do města pohorky a kalhoty Rejoice. A ať si na to zarytí petrolheadi říkají co chtějí, já to chápu. Tohle auto dělá všechno, co umí Golf či Octavia, stejně dobře nebo lépe. A zaplatíte za to jen nepatrně horší dynamikou v ostrém tempu a o spotřebou vyšší o tolik, že vám to nejspíš bude jedno.

A chcete ještě jednu předpověď? Až přijde plánované SUV na platformě Fabie, které by mělo nahradit Fabii Combi, bude přerod Čechů v národ řidičů SUV dovršen.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

bitner
14. října 2017, 21:02
5

Uplne mi neni jasne, proc by se timhle autem mel menit vkus cz ridicu. Kdo chtel SUV od Skody, tak ma doma davno Yetiho, kdo chtel SUV za rozumne penize, tak ma Dustera. To je jako rict, ze si lidi od ted zacnou cistit zuby, protoze na trh prichazi novy kartacek Oral B (nebo jak se to jmenuje, mozna se mi to nevpalilo z TV do hlavy presne).

reagovat
Romus
14. října 2017, 22:06
2

Ateca je stejně mnohem hezčí

reagovat
Safa
14. října 2017, 22:47
2

Kdyby radši ve Škodě začali zase jednou myslet trošku iracionálně a vyrobili nějakého povedeného nástupce tohohle... :o)

reagovat
Beny
14. října 2017, 23:19
0

Vlastně dobrej nápad. Viděl bych to něco jako je Fiata, akorát že koncern se zkříženejma vidlema ve znaku nemá pořádnej motor. Ale kdyby tam šoupli sazomet tak by to u nám mohl bejt prodejní trhák. :-)

skodafil
14. října 2017, 23:00
0

Strasne dlouhy. Nemuzete to nekdo shrnout?

reagovat
Safa
15. října 2017, 00:30
1

Češi zmagořili a chtějí SUVčka. Škodovka jim vyšla vstříct a Vojta to chápe... ;o)

skodafil
15. října 2017, 07:31
-1

To je ale zname. Proc o tom pise zrovna tady?

Sa
Sausages
15. října 2017, 08:28
3

Protože Škodovka zaplatila autorovi žranici na Sicílii a ten se musí zákonitě nějak revanšovat.

BobAsh
15. října 2017, 15:18
0

Nebo prostě proto, že jsme magazín o autech a Karoq je auto. Navíc auto nové a pro český trh velmi významné, takže je logické, že o něm chceme psát. A bez "žranice na Sicílii" to dost dobře nejde.

skodafil
15. října 2017, 22:26
0

Takovych clanku (i lepsich) si na siti prectu tunu. Kdyz chcete delat autickare jako necim se odlisujici medium musite to umet. Zacali jste dobre ale evidentne dosla stava. Proberte se. Prece i takovy test se da napsat daleko zajimaveji!

beastar
15. října 2017, 23:29
4

Musím se tady autora zastat. Nedá! Co o tom chceš psát zajímavě. Je to euroauto na známé platformě s celkem známou paletou motorů. S relativně obyčejným interiérem. Jezdí to jako dnešní škodovka takže záleží jestli máš benzín či diesel a jestli to je fwd či čtyřkolka. To ale napsat nemůžeš, protože proto. Špatné auto to taky úplně není. Řemeslně je to dobrý tady V.D. není žádný greenhorn a víc toho nechtěj. Čti články od Kraba, blogy a sovětskou techniku a tohle vynech. Nebo to čti a bav se tím jako já;)

ar
aries
16. října 2017, 20:43
0

Neviem ci sa mi to len zda, ale badam tu nejaky pokus o deliacu ciaru medzi "starym dobrym" nezavislym autickarom, ktory pisal len o zaujimavych autach a "novym zapredanym" autickarom, ktory napise clanok o novom suv skoda a pritom nie je ani posmesny ani hejtovaci. Mne to pride ako prirodzeny vyvoj, kedze tento projekt by sa mal stat komercnym. A to nemusi byt zle, ak si autori nadalej udrzia nadhlad a svoj nazor a nesklznu do spleti klise o autach ktore "jazdia ako po kolajniciach, motor taha vocpoda, len tie plasty by este mohli byt lepsie" :) Aby si projekt mohol na seba zarobit, potrebuje dobre vztahy s partnermi, ktori mozu zapozicat auta. A zaroven potrebuju aj priazen citatelov, ak to nema byt len hlasna truba importerov platena klikacou inzerciou. Myslim si, ze redakcii sa stale dari drzat si svoj styl a o Karoq, hoci ma nezaujima, si radsej precitam od Redakcie, ako od hlasnych trub importerov z inych webov. Myslim si, ze robit nieco taketo naplno a profesionalne, je lepsie ako to "nezavisle" zliepat vecer po robote, kvalita by mozno isla casom nadol. Niektori si myslia, ze nezavisla tvorba znamena nespolupracovat s nikym mimo kamaratov z detstva (a vsetkych ostatnych nenavidiet), ale my dospeli vieme, ze je mozne vybrat zo oboch svetov (nezavisleho nadseneckeho a oficialneho partnerskeho) to najlepsie a udrzat si styl. Ak by to Redakcia nezvladala, asi by sme im to nechali vyzrat :)

Testeuros
15. října 2017, 11:35
0

Alespoň to vypadá líp než ta obluda na kolečkách zvaná Kodiaq... jinak musím říct, že meh, prostě další SUV..

reagovat
beastar
15. října 2017, 13:56
1

Vypadá to líp jak rakev Kodiaq to souhlas. Technika koncíku je prověřená. Nabídka motorů standart a 1.6 v naftě klasicky nebrat. Tak já se obávám, že průměrný suv lover u nás stále raději koupí ojetou X3, X5 nebo Ml. Kodiaqu vidím na silnicích jako šafránu teda proti klasickým modelům. Superby a eresa to ve fleetech nemá šanci nahradit ani za deset let. Své kupce si to ale určitě najde. Stejně jako yeti před lety. Některé zejména řidičky se nemohou dočkat. Ředitel železárny ze Superba ani do jednoho krabičáku na chudách nepřesedne. Stejně jako Alfa jdou kluci tak trochu s křížkem po funuse. Jako ojety v bazaru za půlku ceny to bude, ale trhák.

reagovat
Le
Leo
15. října 2017, 19:35
0

U nás už se přesedá. Ze superbů a eres do kodiaqů. Sice nejsme železárny, ale to auto je prostě užitečnější.

VK
VK
15. října 2017, 20:54
1

Jezdíte do lesa, na pole nebo do lomu? Jinak si nedokážu moc představit, k čemu je SUV užitečnější.

Testeuros
15. října 2017, 21:57
0

Při stavu českých silnic si to dokážu představit velice dobře, proč si někteří zakoupí tohle...

skodafil
15. října 2017, 22:28
1

Zdvihy kol se nejak lisi? Podvozek je jinak prece porad MQB.

beastar
15. října 2017, 22:55
1

Co je u nás? Obor podnikání? Povodí Vltavy možná:) Jinak silné řeči, ale čísla a provoz zatím mluví jinak. To se týká Kodiaqa tenhle vehikl má ještě čas. Stav našich silnic s tim nemá co dělat zničíš stejně supa 4x4 jako 4x4 tady Karoq. Podívej se jakou platformu a povídkové díly, typ tohle využívá. Není to Land Cruiser jen si neodřeš při parkování nárazník nic víc. Škodovka to na pr a marketingu, ale prodá zase každému kdo to chce o tom žádná. Nové zákazníky to asi nepřiláká nevadí show must go on.

beastar
15. října 2017, 23:22
0

Podvozkové díly....na povídky je ještě čas.

ToMyx
18. října 2017, 09:55
0

Beastare, já se těšil na kontroverzní komentáře jako obvykle a ty zatím sbíráš plusové body, kam ten svět spěje? :-)
Každopádně si to trefil přesně, souhlas!

beastar
19. října 2017, 14:48
0

No protože i když nejsem fanoušek, sem škodovky měl a jednu furt mám. Nejsou to super auta a nikdy nebyla, ale svou kvalitu to má. Stejně tak nejsem fanoušek Vojty a přesto od něj tyhle testy čtu má jiné názory, než já a to zcela a právě proto je to přínos. Ono taky člověka pořád nebaví číst o tom jak 911 je best, miata super zábavná a tak... však to známe. A chápu, že psát o dnešním autě pro běžný život je takové jako psát o mikrovlnce a ta škodovka to dělá všechno jak podle pravitka.

ToMyx
19. října 2017, 17:12
0

Chápu. Já ke škodovkám netíhnu a neměl jsem (nemám služebáka, jen se často jimi vozím). Jsou to v mých očích dobří sluhové, ale jen sluhové (taxi, přeprava atd). Původně jsem si myslel, že sup přes mega bude super limuzína a ono ano, ale jen tak napůl. Prostě za ty prachy mám pocit, že to lze i jinak.
Ale abych to nezakecal, chtěl jsem tě jen lehce popíchnout a připomenout, že tvé leckdy peprné komentáře sleduju. Ony totiž často mají hlavu a patu.

beastar
19. října 2017, 19:46
0

Někdy ano, zase je potřeba se krotit v momentě kdy lidi naprosto nesmyslně uráží něčí práci, přestože to Vojta zvládl napsat naprosto v pohodě a stále alespoň čtivě. Však to sám nesnáším když lidi, co sami někde lepí pytlíky uráží někoho jiného na základě dohadů a zbožných přání. Jiná věc jsou "hádky" ohledně designu a výkonů vozidel tam si každý kope za svoje kluky a když nemám prostě rád Jaguar tak to prostě napíšu a reakce jsou mi jedno. Stejně tak pochopím, když někdo třeba hejtne Mercedes. Prostě to chce ale s rozumem a ne za každou cenu psát jak je Škoda krám jen, že je to cool. A nejvíc to právě hrotí často lidi, kteří to auto nikdy neměli ani jedno a to nejde jen o škodárny samozřejmě. Taky mě sere jak se kolem některých aur staví aura nedotknutelnosti "panský" Jaguar, skvělá Miata, driftovací bavorák, nedotknutelné Porsche.... možná právě proto sem si koupil auto značky, kterou Češi neznají a na silnici se potkám s někým tak jednou za měsíc v podobném vozejku.

ToMyx
20. října 2017, 11:39
0

Souhlasím. Je to g37 v avataru? Nevypadá zle. Vezl jsem se v benzínovém 6 válci a bylo to příjmené svezení. Místa nebylo úplně nadbytek vzadu, ale pro mě úplně v pohodě (180/95). Motor bych ale pustil do kabiny určitě víc, zněl krásně.

Reakce pod článkem jsou z části to "ovoce" testu škody. Jako klikací článek ok, ale pak se vícekrát stane, že horké hlavy zapomenou počítat do deseti a vklidu dočíst test, který byl napsán mimochodem moc pěkně, nenásilně. Hlavně hned do diskuse a hate 1 až 27...
Na druhou stranu, je to tak trochu sranda:-)

beastar
07. listopadu 2017, 23:04
1

Poslední generace. Já se v těch jejich interních kódech nevyznám. Je to šestiválec a byl to výborný kup. Zejména cena:) Diskuse na škodovky jsou vždy fajn počtení.

Riccardo Martora
16. října 2017, 10:51
-2

Tak toto je dobrý vtip. Není tak dávno co se místní autoři oháněli svou "neúplatností" a že jako tak to vůbec v této branži nefunguje žeano. Ale když soudruzi od škodovky zaplatí výletek a pohoštěníčko na Sicílii a zaručíme se (jak jinak), že o jejich novém Nadautu napíšeme v trochu dobrém světle (aneb jak náš lid chalupářský našel novou modlu!... divím se, že hned v nadpisu nepadlo jak "dává smysl", viď Vojto), tak samozřejmě nepohrdneme a najednou i na takovém webu, jako je autíčkář, si budem číst o další pračce na kolečkách, protože "to je přeci taky auto." Je mi z vás na nic pánové.

reagovat
krab
16. října 2017, 11:17
0

Krtečku, já se redakce musím zastat. Podívej, věc se má tak, že Autíčkář je web o autech. Koncepce možná v začátcích byla .. o zajímavých autech pro řidiče, starých verglech nad kterými slintáme my, někteří redaktoři a vy kmenoví čtenáři... Mě se to taky tak líbilo, taky rád spoluvytváření Autíčkáře pomáhám.

Dnes je to web, který je už větší, není vyhraněný jen vůči něčemu, je to obecný web o autech. A pokud máme možnosti a automobilky si nás všímají a chtějí, abychom i my napsali recenzi na jejich novinku ( ať už je to cokoli) , tak to rádi uděláme. A každý redaktor po svém a ve svém stylu.

Yeti bylo moc fajn auto a vážně hodně řidičům ve všech zemích, kde se prodávalo dělalo dobrou službu. i já s ním něco najezdil a vždycky rád. Karoq je trošku krabice, chybí mi u něj nějaký osobitý design který měl Yeti, nicméně je to novinka a proč o ní nenapsat? A Vojtův názor, že možná daleko víc než Yeti ovlivní právě Karoq skladbu českého vozového parku je Vojtův názor. Třebaže svérázný :)

beastar
16. října 2017, 14:41
2

Jistě pane Ovčáček máte pravdu. Krab obhájcem:) Ba ne já to psal nahoře taky. Úplně normální článek nebýt to škodovka, ale třeba Lada vše by se přešlo dvěma komentáři a mávnutím ruky. Ti bystřejší, co někam jezdí pracovně jistě chápou, že žranice na Sicilii je ve skutečnosti pěknej vopruz. A kdyby se tam nejelo tak se to neotestuje a konkurence tam jistě byla. Chyběl by potom článek o lednici, kterou si ale relativně hodně zákošu pořídí a tak si o ní hledají informace. Mimo jiné i na Speedhunters, Petrolicious slavném českém webu Autíčkář! Já to čtu a sem rád, že o tom píšete vždyť ty auta jsou skoro stejný dneska. Když se objeví malá změna je třeba to pojmenovat. I když krabice od bot z dílen škodových mě osobně netankují. Položte si otázku sami sobě kritici... Kdyby Vojta psal jak se proháněl víkend v Maranellu třeba v F12 a jaké je četlo by se to víc a líp? A nevypadalo by to jako že mu to někdo zaplatil? :) Krab bere auta z AAA jiný magazín zase z Auto Esa a taky jim nic neplatí ani tu žranici v Itálii tak to totiž nechodí. Komu se to nechce číst tak nemusí však je tu toho dost okolo.

speedfred
17. října 2017, 21:51
0

KR : nikto ťa nenúti čítať článok o Škode,je tu aj hodne iných fajn článkov.
Ja si kľudne prečítam aj o Škode,len aby to bolo objektívne .

Rien
19. října 2017, 11:46
0

Tak proc to ctes proboha. To jsou hrozne ubreceny kecy tohleto...

ro
rock
16. října 2017, 11:55
0

Takže dostanu techniku a prostor Oktávky -akorát teda s menším kufrem, coby daň za styl- za cenu, co už je blíž Superbu než Oktávce (koukal jsem se na 2.0 TDI 110 kW 4x4 Trend, je to o pár korun, ale blíž k Superbu).
To už si každej musí přebrat, jestli je to dobrej deal.

reagovat
beastar
16. října 2017, 14:43
0

Přesně tak a dobrej deal to bude zejména pro ženy a aktivní lidi co jezdí alespoň do lesů. Tedy okrajově zaměřený káry na poměry Škody.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem