načítám data...

Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Povídá se, že by měl nahradit kombíkovou Fabii, míří ale spíše do vod stylovosti. Kdo si ho nakonec koupí? Těžko říci.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Už jsou tomu skoro dva roky, co se poprvé objevila informace, že další generace Škody Fabia už bude k dispozici jen v kratším provedení. Místo praktického kombíku měl obsadit tolik populární crossover. Proti rozhodnutí se zvedla vlna nevole z řad českých řidičů, kteří si malé kombíky od škodovky oblíbili už v dobách Formana a vidina jejich ztráty se jim rozhodně nepozdávala. Leč časy se mění a nová éra zvýšených oplácaných hatchbacků semlela i management jinak docela konzervativní domácí automobilky.

Nutno říci, že právě onen Forman vznikl trochu jako znouzecnost. Nechybělo málo a na výrobní linky by se nikdy nedostal. Hlavním mottem při jeho projektování tak bylo “hlavně ať je to levné na výrobu i vývoj”.  Z počtu dílů, které sdílel se základním Favoritem byl rozmrzelý i samotný Bertone, který dostal vůz za úkol nakreslit. Kombi se zadními vraty z hatchbacku? To je přeci definice kompromisu na úkor funkčnosti. 

Nepochybuji o tom, že kdyby tenkrát bylo v Mladé Boleslavi prostředí, jež by se finančními a technickými možnostmi podobalo západním automobilkám, vyprojektoval by skvělý tým pod vedením inženýra Hrdličky s radostí samostatný model velkoprostorového kombi, který by s Favoritem měl společného mnohem méně. Jenže postupem času se z nouzového řešení stala výhoda a levné kombi na základech hatchbacku segmentu B si našlo mezi zákazníky škodovky své skalní příznivce. Osvědčený recept tak opakovala Felicie a v poněkud “učesanější” podobě i Fabie.

 Ačkoli tak v době ekonomického růstu dává smysl se kompromisního typu vozu zbavit a nabídnout zcela nový automobil, většina potenciálních zákazníků v tom vidí spíše krok zpět. Před Kamiqem (skloňovat tyhle kvéčkové názvy je fakt hrozný opruz) tak stojí nelehký úkol – musí přesvědčit konzervativní “řidiče Formana” o tom, že nemá smysl smutnit po malém kombíku a že ho crossover plně nahradí. Úkol je to věru nelehký, pojďme se podívat, jak se s tím Kamiq popasoval.

V designovém duchu současných škodovek je vůz směsicí oblých křivek přerušovaných ostrými hranami. Jsou místa, kde tenhle designový jazyk funguje poměrně dobře, třeba u zadních světel, ale bohužel v celkovém měřítku mám dojem z vozu spíše rozpačitý. Hlavní problém je celková hmota auta – vysoký podvozek v kombinaci s krátkým zadním převisem působí disproporčně a zvláště při pohledu zboku se člověk neubrání dojmu, že při umisťování zadních kol někomu trochu ujela ruka, nebo se tu počítalo s delším kufrem a pak přišli pánové s kalkulačkami a celé to pokazili. 

V souvislosti s designem vozu nejde nezmínit ještě jednu věc. Kamiq je ověšen celou řadou prvků, které jako by vypadly z katalogu tuningových dílů Milotecu. Pod předním nárazníkem se nachází stylové lízátko, prahy zdobí plastové dekorační lišty, střecha je prodloužená spoilerem a došlo i na zadní jakobydifuzor. A to se prosím díváme na normální seriové auto, žádné RS to není. Mně osobně to nevadí, já mám malé veselé kýče rád, ale konzervativce by tahle variace na téma Need for Speed Underground mohla možná trochu vyděsit. Nemluvě o tom, že náprava případných městských ťukanců bude kvůli těmhle ozdobám o mnoho dražší záležitost.

Jak už jsem nakousnul, na automobil, který se pasuje do role nepřímého nástupce kombíku má Kamiq překvapivě krátký zavazadlový prostor. Nemůžu říct, že by byl úplně malý – papírových čtyři sta litrů je jen o trochu méně, než u dlouhé Fabie – značná část se ale skrývá pod dvojitou podlahou a naložení objemných věcí zase komplikuje poměrně malá hloubka od nakládací hrany k opěradlům.  

Jakkoli ale Kamiq ztrácí v kufru, na zadních sedadlech naopak potěší. Místa je tu dost i pro dospěláy a to ve všech směrech. Zadní lavice je pohodlná, má dostatečně dlouhý sedák a dvě vzrostlé osoby se tu usadí opravdu bez problému. Prostřední místo je naopak spíše nouzové, překáží tu i středová loketní opěrka předních sedadel s výdechy klimatizace. 

Znalý zvyklostí ohledně sedadel instalovaných ve vozech domácí automobilky jsem měl trochu strach, zda se svou vyhublou postavou nebudu ve škodovce trpět, doby mučících sedadel z dob první Octavie jsou ale zdá se definitivně pryč. V Kamiqu se sedí příjemně, samozřejmě trochu výše, jak už to u crossoverů bývá, ale díky širokému rozsahu nastavení sedaček i volantu není problém si najít ideální pohodlnou řidičskou pozici a výhled ven je i pro řidiče menších postav opravdu příkladný. Rád bych napsal, že příjemnému posezu sekunduje snadné a intuitivní ovládání vozu, ale bohužel  to tak jednoduché není. 

Kamiq je vybaven podobnou kombinací ovladacích prvků, infotainmentu a digitálního přístrojového štítu, jako menší Scala. A bohužel se tu opakují stejné problémy, na které si na podzim stěžovali v testech František Dan. Systém je pomalý, neodladěný, často zamrzá, objevují se hlášky o nefunkčních systémech (typicky parkovací kamera, která ale na pozadí hlášky normálně funguje). Během testovacího týdne mi vůz nabídl aktualizaci, kterou jsem musel spouštět natřikrát, protože první dva pokusy skončily tvrdým restartem systému. A i přes dvě hodiny upřímné snahy se mi nepodařilo se do auta přihlásit se svým vlastním vytvořeným Škoda účtem. Po zadání loginu a hesla se celý přihlašovací proces prostě spustil znovu, nepomohlo ani založení jiného účtu, ani restarty, ani pročítání internetových fór, kde se problémy s infotainmentem řeší až nepříjemně často. Bohužel nešlo ani smazat nastavení předchozího majitele auta, po spuštění navigace jsem tedy musel pravidelně odmítat cestu “domů”, protože to bylo kdesi v Měchenicích.

Hezké věci nemohu napsat ani o digitálním přístrojovém štítu. Ačkoli mám moc rád moderní technologie a displeje v autech vyloženě vyhledávám, u Kamiqu bez váhání radím: objednejte si výbavu Ambition s klasickými budíky. Displej digitálního kokpitu je bohužel (na rozdíl od poměrně kvalitního středového displeje) od pohledu levný kus hardwaru, má nepěkné barvy, svítí hodně “do modra” a jeho obnovovací frekvence je velmi nízká, takže periferním viděním je znatelné, jak bliká a “tahá za oči”. Vzhledem k tomu, že ho v periferním vidění máte 99% času, kdy se věnujete řízení, jde o skutečně nepříjemnou záležitost. Ve světle tohoto failu pak drobnosti jako občasné zamrznutí (navigace stojí pořád na stejném místě, nejdou přepínat režimy), nebo neplynulost animací nehrají nijak zásadní roli. 

Nedá mi to a musím si trochu rýpnout i do ambientního osvětlení. To je tu sice umístěné na pěkném místě pod zlomem palubní desky, ale může mít pouze jednu barvu. A to buď červenou, nebo žlutou, podle toho, jakou si zaškrtnete v konfigurátoru. Jasně, že třeba Octavia umí celou paletu, takže potřebné know-how škodovce nechybí, ale tady je asi potřeba dát najevo, že holt sedíte v levnějším autě. Ach jo. 

Podvozkově je Kamiq naladěný pro pohodovou jízdu po rozbitých silnicích a nutno říci, že dokud po něm nechcete nějaké sportovní výkony, funguje velmi dobře. Je opravdu pohodlný, nedrncá, malé nerovnosti odfiltruje úplně a na větších se jen lehce zhoupne. Trochu se zapotí jen na sérii příčných nerovností, tzv. roletě, kde se pomalé tlumiče rozskákají a pak chudák ESP neví, co má krotit dřív, ale to je situace, která v provozu prakticky nenastane.

Řízení je klasicky přeposilované a necitlivé, ale neskýtá žádné záludnosti a opět si myslím, že pro účely přepravy z bodu a do bodu b je naladěné naprosto ideálně. A stejně nekonfliktní a nezáludné jsou tu i brzdy. Jedinou vadou na dojmu z jízdy je tak kombinace motoru a převodovky. Samotný litrový tříválec o výkonu 85 kW je pro malé auto dostačující, v rozletu ho ale dost zásadně brzdí dlouhatánská převodovka. Snad ve snaze o snížení tabulkové spotřeby jsou kvalty Kamiqu dlouhé jak Lovosice a automobil tak nezrychluje příliš nadšeně. Vyloženě otravná je situace, kdy například vyjíždíte z kruhového objezdu se zařazenou dvojkou rychlostí 20 km/h. Po sešlápnutí plynu až na podlahu se prostě notnou chvíli neděje fakt nic, až po několika dlouhých vteřinách začne automobil vlažně zrychlovat. Dá se s tím naučit žít, ale přesto si myslím, že když už máme na palubě k dispozici manuální šestikvalt, mohla by v městských rychlostech přijít alespoň občas ke slovu čtyřka (v padesátce na trojku točí motor 1950 ot/min. – to mi jako nějaké přetáčení fakt nepřijde).

Verdikt

Nejsem si jistý, zda Kamiq zapůsobí na ty, kterým se dosud zamlouvala skromná praktičnost malých kombíků. Spíše než pokračovatele linie dlouhé Fabie v něm vidím zcela nový model. Utilitárnost šla stranou a na její místo nastoupil styl a moderní technologie. Jenže nakonec to dopadlo tak nějak rozpačitě. Kamiq je prostě tak trochu princezna Koloběžka. Zvýšený, ale bez čtyřkolky, větší než Fabia, ale ne využitelnější, snaží se vypadat stylově, ale místy to nakonec působí spíše lacině. A ač by chtěl být levný, v testované verzi (to znamená pěkná výbava, ale druhý nejzákladnější motor s manuálem) vyjde na bezmála 650 tisíc. 

 

Technické údaje:

Motor: přeplňovaný tříválec o objemu jednoho litru
Výkon: 85 kW (114 koní)
Točivý moment: 200 Nm 
Převodovka: šestistupňová manuální
Maximální rychlost: 194 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 9,9 s 
Provozní hmotnost: 1231 kg 
Průměrná spotřeba dle výrobce: 5,0 l/100 km kombinovaná
Průměrná spotřeba v testu: 7,5 l/100 km kombinovaná
Cena testované verze: 649 000 Kč


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

sheogh
30. ledna 2020, 11:29
0

Tak interier se tentokrat povedl, vypada to hodnotne a celkem elegantne... Ale ten rozbitej, preplacanej predek, slozenej z toho, co zrejme zbylo nekde (hlavne svetla) na sklade je mega hnusnej....

reagovat
Csaba
30. ledna 2020, 19:37
0

Sranda - mě osobně ta příď přijde (a na poměry AZNP obzvlášť) poměrně povedená :) Zejména v porovnání s (výchozí) Scalou, která je pro mě s těmi nepochopitelně tvarovanými trojúhelníkovými předními světly tím nejohyzdnějším a nejotřesnějším co kdy tahle fabrika vyrobila. Pokud se nepletu je Kamiq jen o 10t. dražší než "stejná" Scala, v takovém případě nevidím jediný důvod proč se rozhodnout právě pro Scalu, s tou odpornou přídí. Nevidím důvod teoreticky, nikdy jsem škodovku neměl a mít nebudu - maturoval jsem kdysi pradávno z ruština a z AJ znám jen pár slovíček, nicméně jeden slogan mi utkvěl v paměti: Škoda - simply never! :)

sheogh
31. ledna 2020, 10:03
1

AZNP :-D ok .. me od nakupu skody primarne odrazuje nadprumerna cena za prumerny (jizdne podprumerny) auto... Se scalou souhlas, vypada to tak nejak divne cinsky :-)

ma
martinw
30. ledna 2020, 11:38
0

Zdá se že software šili horkou jehlou. Z digitálního dashboardu mám obdobný pocit, nepřesvědčil mě ani ve Scale. Cena je hustá, za polovinu kamiq ceny 650tis jsem kupoval Rapida 1.4TSI ambition v roce 2014, opravdu je tohle low-cost přepravník?

reagovat
Jakub Pospíšil
30. ledna 2020, 11:47
3

Zjistil jsem ale zajímavou věc. Když to naklikám v základu, tak až na to, že ty "tuningové" díly vypadají v kombinaci s malými díly ještě směšněji, tak to má celkem potenciál být ve všech směrech lepší auto. Základní pětikvalt je prý o dost kratší, zmizí ten digitální štít a hypermoderní infotainment, místo něj je menší, dokonce s kolečky na ovládání hlasitosti a stojí to nějakých 387000 Kč. Takže tohle bude asi ideální cesta.

Jimi
30. ledna 2020, 12:58
1

ta cena za vyšší "fabku" je opravdu na pováženou, i když nějaká slušná výbava tam je. Kolem 600tis. je už konkurence hodně rozmanitá a hlavně i o třídu výš... namátkově Mazda CX30.

Cu
Curdin
30. ledna 2020, 13:49
0

Tak cx30 je krome vetsiho zadniho previsu +-stejne velka. V nejake realne stredni vybave i o dost drazsi. Ted jsem s ni o vikendu jezdil a nejak me nepresvedcila. Cx 5 uz jo.

ratan groch
30. ledna 2020, 12:02
1

Jakube, vyborny clanok.
Pobavili ma kvalty dlhe ako Lovosice :)
Co sa Kamiqu tyka, tak je to obycajne auto nevycnievajuce zo sucasnej produkcie daneho segmentu. Majitelia budu spokojni, drobne nedostatky budu potichu tolerovat, hejteri si najdu dovody na urazanie, ale nikoho to nebude zaujimat. VW ma tymto pokryty dany segment. Neda sa predpokladat dalsia generacia vzhladom na nepraktickost crossover aut a bude sa vyrabat len do konca "modnosti".
Urcite by som s nim bol ok keby nebola moznost vyberu...

reagovat
cP
cPetan
30. ledna 2020, 12:05
2

Ta popisovaná situace s druhým rychlostním stupněm a výjezdem z kruháče/křižovatek je mega nepříjemná i u služební F3 s 1.0 TSi a pětikvaltem. S žádným jiným autem se mi nestalo, že bych musel za jízdy řadit jedničku, tady není jiná možnost, než jí tam prostě vecpat, nebo dvojku utrhnout přes spojku. Opravdu pokrok...

reagovat
Sc
Sch
30. ledna 2020, 12:08
0

Jen bych chtěl podotknout, že Kamiq je menší než Scala. Tedy je vyšší, ale jinak je kratší a má menší zavazadelník, na zadních sedadlech jsem víc místa nezaznamenal, když ksem v nich seděl , ale prý je to v Kamiqu lepší. Za mě místo Fabie kombi radši Scalu.

reagovat
Csaba
30. ledna 2020, 19:46
0
Ronoath
30. ledna 2020, 12:40
0

Po dlouhé době mě ve škodovce zaujal interiér. Ovšem do chvíle, kdy jsem otevřel konfigurátor a zjistil, že tenhle se pojí jen s vyšší výbavou. Moc to nechápu - do Ambition se dá přikoupit tenhle interiér, ale jen v černé. Smutné.

reagovat
skretik
30. ledna 2020, 13:42
2

Fabii kombi nevím, ale trochu z recenze cítím, že by to mohlo nahradit slavnou a stylovou Fabii sedan ! :D

reagovat
Rush
30. ledna 2020, 16:56
1

Nikoli, můj aktuální vozembouch Fabia sedan, sloužící jako zahradní kolečko, tímto zajisté nahrazen nebude. :-D

Jinak jsem na Kamzíka pár týdnů zpět koukal u dealera... vystavenej kus v litru bez metly za 515tis... f*ckin seriously? Zas takovej růst jsem na výplatní pásce nezaznamenal... Ale zase mě to uklidňuje, že je Jag vlastně ekonomickej povoz. :-)

je
jerry
30. ledna 2020, 15:58
0

Za nižší cenu byla před 6 lety O3 RS TSI:-))) No z něčeho VW musí ty obrovské pokuty zaplatit. Zvláště když je i potom v zisku. A zvláště Škoda se snaží pilně přispět. Taky na silnících východního Bavorska, kde jsem často, škodovek rapidně ubývá. Kdo má peníze koupí prémii nebo VW, ostatní upřednostní nějakého japonce, občas i Seat. Třeba Suzuki (Vitara, S-cross, Swift, Ignis) je tam vidět o hodně víc než u nás. A ti nejchudší jdou do Dusterů. I těch tam vídávám víc.

K těm displejům namísto pořádných budíků a tříválcovému litrovému motoru se lze jedině pousmát.

reagovat
ransom
30. ledna 2020, 17:25
1

Já bych to uříznul za předními sedadly a dozadu dal korbu s plachtou nebo skříň a dvojkřídlé dveře.

reagovat
Adam Forman
31. ledna 2020, 06:08
0

Jojo, 1202 mi taky chybí. Ta zaoblená okýnka vzadu...

Kuře
30. ledna 2020, 19:46
0

Stejně jako vy všichni tady jsem nad tou cenou napřed vytrestil oči, ale pak mi došlo... to není předražené. Vlastně je to docela levné... Vlastně hodně levné, vždyť Frantíci za to prodávají městské supermini:)))

reagovat
milic
31. ledna 2020, 18:30
0

Jenže to supermini má šišatej volant a i-cock, na to škodovka nemá odpověď.

beastar
31. ledna 2020, 19:04
0

Joo a tvoje máma je tak tlustá, že je pomalejší než MG ZR. Na to nemá nikdo odpovědět. Ani icock se shitatym volantem. Protože cena obou vozů fplny je přemrštěná takové vozy nikde nebudou. Jen v testech snech a a a ... Ano časem i tam.

XT
XTad
30. ledna 2020, 20:27
0

Zase je otazka kolik lidi si skutecne kupovalo fabii combi kvuli uzitnym vlastnostem, nebo spis kvuli tomu, ze skodovka nic jinyho nemela a kamiq/scala budou soucasnym uzivatelum fabii vyhovovat vlastne lepe. Sice to ma mensi kufr, ale zase je misto na zadnich sedackach a celkove je o tridu jinde. I kdyz je to spis nahrada yettiho, oproti kteremu je taky dal ve vsem (krome absence ctyrkolky a dvoulitru).

reagovat
je
jerry
30. ledna 2020, 20:33
0

Ty dvě posledně jmenované věci jsou ale dost podstatné u auta této třídy. Např. Suzuki S-Cross je 4-válec a 4x4.

XT
XTad
30. ledna 2020, 20:51
0

Myslim, ze u mestskeho crossoveru vetsina zakazniku ctyrkolku a dvoulitrovy turbodiesel ozeli. Navic od toho ma skodovka karoq.

je
jerry
30. ledna 2020, 22:22
0

Potom je tu ale pořád to Suzuki S-Cross 4x2 s motorem 1.4 čtyřválec oproti 1.0 tříválec a za podstatně nižší cenu. Nepochybuji, že v CZ se najde více kopců Kamiq, protože prostě škodovka, že. Ale už třeba Němci to vidí jinak a kupují víc to Suzuki.

XT
XTad
30. ledna 2020, 22:29
0

Suzuki zacina o 100 tisíc vys nez kamiq. Ten ctyrvalec ma o 0.4s lepsi zrychleni a o 5 km/h vyssi maximalku nez litr. V Nemecku se loni prodalo skoro 200 tisíc skodovek vs. 37 tisíc Suzuki.

je
jerry
30. ledna 2020, 22:30
0

Zapomněl jsem dodat, že já bych si nekoupil žádný crossover. Ale pouze teoreticky nikdy Kamiq s tříválcovým motorem 1.0 TSI, určitě bych vybral něco jiného.

je
jerry
30. ledna 2020, 22:37
0

Ale je třeba porovnat vybavenost těch základních verzí. A ten prodej škodovkám neudělal a neudělá Kamiq 1.0 TSI. A o tom je tu řeč. Jinak proti škodovkám nic nemám, sám mám 03 RS TSI. Ale dal jsem za ní méně 650 tis., které chtějí za testovaného Kamiqa. Všechno má svou cenu a svého kupce. Toť můj pohled na věc.

XT
XTad
30. ledna 2020, 22:48
0

To je proste cena novinarskeho auta. Resi se to pod kazdym clankem. Stejne tak by O3 RS TSI stala pres milion. A za pul milionu jde mit slusne vybaveneho kamiqa 1.5, nebo litr "v plny". A to auto se mimochodem prodava hodne slusne. To spis scala ma problemy.

je
jerry
31. ledna 2020, 09:02
0

Ano, vždy si to najde nějakého kupce. Auta za poslední roky hodně podražila anebo spíš peníze ztratily hodnotu. Kloním se k tomu druhému. Byť novinářské auto, tak by se té ceně ještě před 5 lety každý smál. Notabene s motorem 1.0 TSI, který papírově jede, ale v reálu ne.

Mr
Mrkef
31. ledna 2020, 18:59
1

Pokud 1.0TSI srovnáš s tvým RS tak opravdu nejede. Pokud ho srovnáš s 1.4 S-Crossem je to vyrovnané....

Ha
Habakukk
30. ledna 2020, 21:36
6

Když už takový žebrák tak asi Jeep Renegade těch aspoň nebudou plná parkoviště.

reagovat
Sa
Sato
30. ledna 2020, 23:18
0

Ideovo to bude asi pre rovnakých ludí ako "blob" aka Ix20/25 ktorí akruát majú potrebu ísť s trochu z módou. A to na tom nehejtujem ten trojvalec a asi ani tú cenu len tak obecne sa mi to nepáči. Autá proste celkom pošne dražejú, niektoré viac iné menej, ale keď si zoberieme, že za dvojnásobok je auto o dve triedy vyššie, nejaký dvoljter +-140kw s automatom tak mi drahé autá prídu ako lepši pomer cena/výkon oproti minulosti.

reagovat
Sa
Sato
30. ledna 2020, 23:28
1

Len pre zaujímavosť Fiat 500X je s nejakým podobným motorom 380-450tis podľa výbavy, 2,0 multijet 4x4 9st automat za 570, ale ide o starší model, netuším ako je to zrovnatené

beastar
31. ledna 2020, 18:57
2

Hmm jasné. V takových konfiguraci to jich bude jezdit ranec. Tento žurnálský. A pak takový nějaký demo auto u Loudy.. Takže totally bullshit. Ale tj tady u všech aut od všech automobilek.

Škodovka dá reálně tuhle mrdku v nějakým středu asi za 400 kolíků. To je furt víc jak za Fabií kombi. Tohle je ale trendy a líp se do toho leze. Jinak za mě nejhnusnější škodovka dneška.

reagovat
BubaaCZek
31. ledna 2020, 20:05
2

To je otřes. Nepěkné, vypadá to na dvě tuny, tablet jak číňan za 12 stovek. Vpredu to spodní světlo, pod tou lajnou je tam snad za trest. Zadek vypada jak šišlavy robot. Doufám, že se s tímhle spálí a postaví něco lepšího.

reagovat
Pa
Pajinex
31. ledna 2020, 21:24
0

Optikou - DPH už ta cena vypadá poněkud snesitelněji. Auto jsem neřídil, ale jel vzadu. Za mne prostorově podobné jako v X1. Na středočeských roads poněkud tvrdé auto. že bych vzadu jel chtěl jet po D1 do Brna, tak to fakt ne. Prostě musí tu vyšší kastli nějak udržet v náklonu a třeba dvouokruhové tlumiče FSD od Koni to asi nedostane. Za ty prachy by ale mohlo.. p.s. Dle některých našich "nezávislých" médií lowcost Tipo je v silnějších verzích překvapivě má, byť licenční od Moparu.

reagovat
PD
Petr D
01. února 2020, 22:25
0

Škodovka soutěží v tom, jestli opravdu udělá nejošklivější auto. Nafouklá fabie.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee ZG 5,9 1998
Jeep Grand Cherokee ZG 5,9

1998 rok výroby
240 koní výkon
5 899 ccm objem

Cadillac Seville 4,9  1992
Cadillac Seville 4,9

1992 rok výroby
250 koní výkon
4 900 ccm objem

Chevrolet Tahoe Hybrid 2009
Chevrolet Tahoe Hybrid

2009 rok výroby
332 koní výkon
5 967 ccm objem

Chrysler Sebring 2,7 LX 2001
Chrysler Sebring 2,7 LX

2001 rok výroby
203 koní výkon
3 ccm objem

Edsel Ranger Coupe  1959
Edsel Ranger Coupe

1959 rok výroby
280 koní výkon
6 400 ccm objem