načítám data...

RS6 Avant Performance Nogaro Edition je ta nejšílenější Audi, co lze koupit přímo u Audi

Možná i vy sami znáte někoho, kdo má na svojí Audi (nebo jiném koncernovém autě) tuning od ABT. Teď si ovšem vyladěnou koncernovku koupíte přímo u zdroje.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Už je to nějaký pátek, co Audi odhalilo dosud nejvýkonnější kombík ze svojí stáje. Klasická RS6 Avant dostala přídomek Performance, znamenající mocných 605 koní, 700 Nm a zrychlení z nuly na stovku za 3.7 sekundy. To vše díky čtyřlitrovému biturbo osmiválci, pohánějícímu všechna čtyři kola.

Na tohle všechno teď ale zapomeňte, neboť na cestě je nový král, tentokrát coby striktně limitovaná edice Nogaro Edition. Stejně jako před pár lety v případě RS4 Avant, bylo i tentokrát „rodinné drift-kombi“ dáno do péče hodným pánům z firmy ABT Sportsline. Ti vyměnili výfukový systém za titanový a s pomocí různých změn zejména v oblasti elektroniky vytáhli ze stávajícího motoru šílených 706 koní a 880 Nm.

Čas potřebný k akceleraci z nuly na sto spadnul o neznámou hodnotu někam do říše supersportů a maximálka nově činí pěkných 320 km/h. Tedy alespoň za předpokladu, že máte přikoupenou položku Dynamic Package Plus. Bez této příplatkové výbavy dostanete pouze obligátních 250 km/h.

RS6 Avant v edici Nogaro Edition bude vyrobeno pouze 150 kusů. Každý z nich dostane svou speciální plaketu s číslem, modrou barvu Nogaro Blue a také jednadvacetipalcová kola, obutá do pneumatik o rozměru 285/30. To jsou slušné salámy.

Cenovka je pochopitelně vysoká, ale paradoxně ne až tak strašná. Zatímco standardní RS6 Avant Performance stojí v Německu 118 000 euro (2 982 000 korun), Nogaro Edition vychází na 124 200 euro (3 138 782 korun), případně na 130 000 euro (3 285 360 korun) pokud chcete designové doplňky na karoserii a modré prvky interiéru. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

beastar
01. února 2018, 22:23
0

Ach ten strop I luv it. Tuhle barvu jim taky žeru. Kdo dá trojku za kombík je perverzní antichrist a měl by se do smrti v pekle trápit za volantem něčeho jako je žuk.

reagovat
sheogh
05. února 2018, 15:57
0

Souhlas, ten interier je jak z pohadky. A klidne se hlasim dobrovolne k smazeni a peceni v pekle za volantem Reliant Robinu, kdyz za to dostanu tuhle uchylarnu :-) Jeste by stalo za to vymenit plaketu RS za TDI, pak by to byl paradni sleeper :-D

beastar
05. února 2018, 16:52
-1

Jako mě se to vlastně docela líbí interiér a barva jsou super. Čtyřkolka, výkon, výbava. Jenže já prostě nějak tyhle auta nemůžu v kombíku. Přijde mi to nejen, že k hovnu, ale i divný. Asi jako X6 f emku a nebo Q3rs. Perverzní trendy úchylnost asi jako ženská v bombru ostříhaná na ježka. Dávám přednost klasice.

MartinCoupe
28. srpna 2018, 20:40
0

Tý vole, maximálka 320km/h! Tím by se brázdily německý dálnice.... ;-)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem