Vůz na obrázcích nepochází z dílen úpravců Kahn, Mansory nebo Startech. Je to dílo přímo britské automobilky, která se ovšem rozhodla, že když už vyrábět drahně iracionální SUV o obrovském výkonu, tak rovnou se vším všudy. Při faceliftu tedy Range Rover dovybavil vůz karbonovou kapotou s velkým kontrastním pruhem odhalené karbonové struktury.
Samozřejmě, že když podobný prvek dostanou sportovní kupé nebo hot-hatche, jedná se vždy o velkou parádu. Ale u SUV si nějak nejsme jisti tím, zda je něco takového vůbec na místě. Karbonová vložka zadního difuzoru lemující čtyři výfukové koncovky nebo bílá kůže v interiéru, to všechno je ještě „v normě“. U té karbonové kapoty si však jaksi nejsme jistí.
Samozřejmě však lze namítat, že důležitější než kapota je obsah pod ní. Právě z toho důvodu Range Rover ještě o 25 koní posílil svůj pětilitrový, kompresorem přeplňovaný osmiválec. Sport SVR tedy nabídne plných 575 koní, což je pozoruhodná nálož výkonu i na docela velké SUV. Z nuly na sto peláší nejvýkonnější model za 4.5 sekundy a zastaví jej až maximálka 283 km/h.
K tomu všemu si připočtěte ještě nové přední LED světlomety, drobně přepracovaný nárazník, novou výbavu a technologie a další změny. To všechno je zkrátka super, ale ta karbonová kapota je za nás prostě trochu přes čáru. Nebo myslíte, že se mýlíme?