Jedno takové se prý aktuálně pohybuje po testovacím okruhu v Japonsku. Drasticky přepracovaná platforma BRZ by totiž měla posloužit jako základ nového sportovního modelu, jehož doménou bude zejména vzadu uložený motor. Mělo by se jednat o přeplňovaný čtyřválec o objemu 1.6 litru, dost možná takový, který známe ze současného Subaru Levorg.
Tím ovšem výčet pohonných jednotek v autě nekončí. Oturbenému agregátu za zády řidiče bude totiž přizvukovat ještě dvojice elektromotorů, z nichž každý se bude starat o jedno přední kolo. Výsledkem by měl být variabilní pohon všech kol, který umožní přesně dávkovat výkon na obě strany přední nápravy a tím citlivě vektorovat točivý moment. Já vím, že v naší komunitě nejsou hybridy zrovna uznávanými auty, ale ruku na srdce, tohle by mohl být „ten správný hybrid“. Přesvědčivě zní i kombinovaný výkon 330 koní, nebo vzhled, který by mohl být čistě teoreticky částečně propůjčen ze staršího konceptu WRX Concept (na obrázcích).
Elektrifikace je vůbec u Subaru v současné době vcelku propíraným tématem. Nějaký ten elektromotor by neměl minout nadcházející generaci ostrého WRX STI a mluvilo se také o vzkříšení názvu SVX pro hybridní shooting brake.
Co a jak přesně bude, to je ale v tuto chvíli stále záhadou. Nový sporťák s motorem vzadu je momentálně ve stádiu vývoje a zvažování a teprve čas ukáže, jestli dostane zelenou.












