logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo

Pozvánka na BMW Race

Máte rádi auta od mnichovské automobilky BMW? Máte rádi amatérské okruhové závodění? Rádi si s přáteli popovídáte o autech a všem, co k tomu patří? Nebo jen prostě milujete ten vzduch…

Máte rádi auta od mnichovské automobilky BMW? Máte rádi amatérské okruhové závodění? Rádi si s přáteli popovídáte o autech a všem, co k tomu patří? Nebo jen prostě milujete ten vzduch nasáklý vůní spáleného benzínu a pneumatik? Pokud jste si alespoň na jednu z těchto otázek odpověděli ano, tak pro Vás máme pozvánku na BMW Race do Hradce Králové.

Akce se koná na asfaltu CzechRingu 24. června a jak už z názvu vyplývá, jedná se o závod bavoráků. Bude se závodit ve stylu dual race, tedy závod dvou aut stojících na startovní čáře vedle sebe, kdy každý projíždí jiný úsek trati a po jeho ujetí jede zbývající částí. Kdo je nejdříve zpátky na startovní čáře, vyhrává. Při tomto stylu závodu musí nutně dojít ke křížení, nemusíte se však obávat, že byste svému protivníkovi museli dávat předost zprava, křížení probíhá pomocí přemostění, které je stavěno i pro auta s nízkou světlou výškou. Takže, pokud se nevydáte ve stopách létajícího fina, ani k ekologické katastrofě v podobě proražené vany by dojít nemělo.

Jezdci s BMW budou rozděleni do celkem čtyř skupin podle motoru a jeho úprav (turbo). Pokud náhodou nevládnete modrobílou vrtulí, nic se neděje, dorazit můžete také ať už je vaše vozidlo jakékoli. Mezi samotné závody dual race se totiž vklíní množství volných jízd a tak se nemusíte bát, že byste se ke slovu nedostali. A pokud chcete prostě jen posedět, pokecat, grilovat, užít si dobré hudby a vychutnat atmosféru, bude ideální, když dorazíte už o den dříve. To vše za cenu pro podobné trackday obvyklou, za 1300 Kč můžete závodit s vaším BMW, za velmi sympatických 700 si užijete volné jízdy.

Vše podstatné o technických předpisech, podrobném programu, okruhu a cestě k němu a dalších záležitostech se dozvíte na oficiálním webu organizovatele http://bmwrace.cz/

Zábavě za volantem zdar!

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Komentáře

0 reagovat
cayman
13. 5. 2012, 15:00

tak to vypadá velmi zajímavě :) .. to musim bmw vytáhnout a jde se jezdit :))

0 reagovat
Andre
13. 5. 2012, 22:10

Mám Nissan. Mohu také závodit?

0
Peterosc
14. 5. 2012, 08:03

Jestli jsem to pochopil spravně, tak ne. Zavodit mohou pouze jezdci vlastnici BMW mašinu. Pro ostatni auta jsou volne jizdy. Doufam, že se mi podaři dorazit, v nejbližši době chci vyměnit Golf GTI za BMW E36 328i se šperou :-)

0
haselzde
15. 5. 2012, 14:25

na netu ted jedna koluje za 68tis ;)

0 reagovat
Greeny
14. 5. 2012, 19:43

musím říct, že mě těší váš zájem :)
Andre: jak říká Peterosc, závod je jen pro BMW, avšak 700 za volné jízdy taky nezní špatně :)
Peterosc: takovou výměnu ti zcela schvaluji :)

0
Monty
29. 5. 2012, 06:17

Hodne jsem premyslel, ze si pojedu zazavodit. Ale ten okruh mi prijde dost silenej. Najezd z cilove rovinky na cestu co vede k mostu je opravdu uzkej a poradatele tam vetsinou daji jeste pneumatiky z obou stran. Na brzdach z pomerne vetsi rychlosti je to dost o nervy. Plus na prijezdu k mostu jsou taky dane vsude pneu (u apexu a na vyjezdu pred mostem), takze z te silnice zbyde jen uzka ulicka. Nechapu proc tam vsude ty pneumatiky strkaj? Jaky tam maji vyznam? Dle meho akorat zvysuji riziko. Skok pres most je taky o nervy. Tech x zarezu v asfaltu za rok provozu mluvi za vse. V seriovem aute to clovek jednou neodhadne a konec. Cesta na odtahovce domu. Kdyz se na to podivam kolem a kolem, tak me to moc nelaka. Porad na me ten okruh pusobi nedodelanym dojmem. Ty nove obrubniky tomu pomohly, je to krok spravnym smerem. Ale zbyva toho dodelat jeste hodne.

0
Chamuraphi
29. 5. 2012, 07:43

Dá se říci že i souhlasím, ale nemůže za to okruh,ale lidé co pořádají daný závod, protože mají strach aby lidé nejezdili rychle (proto tam někdy jsou a někdy ne).
Zde to bude následovně:
1) za mostem gumy nebudou,takže esíčko zcela pod plynem (místo gum tam je pro bezpečnost zakázaná zona pro diváky,uníková zona pro jezdce)
2) gumy u příjezdu k mostu,místo gum bude brigádník se smetákem (ty gumy tam dávají kvůly vytahání kamenů z krajnice protože nemají nikoho kdo by to zametal)
3) esíčko po dlouhé pravé za mostem nebude tak ostré (pro plynulejší jízdu)
4) most se musí jet hlavou,skok zpomaluje,auto se nesmí odlepit.
5) Proto se v předpisech vyžaduje "dlouhý oděv" a hasící přístroj.Protože trať se zrychlý a již to vyžaduje určitou prevenci.
Slíbili sme,že trať bude přizpůsobena zadokolkám,tak se toho držíme a zasnažíme se to co nejvíce zpříjemnit. Jinak ano,okruh se stále rozšiřuje a dodělává a buď budeme čekat až ho někdo dokončí dle svých představ nebo ho budeme využívat a přetvářet k obrazu svému,dle našich referencí. Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás, nikdo nikoho nenutí, jen Vás tam rádi uvidíme ;-)

0
Peterosc
31. 5. 2012, 08:07

Jsem teď trochu na vaškach. Momentalně mam Golf IV GTI(2003) se 180i koňmi, neni nijak upravene. Znamy mi řika, že když to vyměnim za BMW s šestivalcem, že mě to pěkně obere o penize, na rozdil od spolehliveho Golfa. Že pry se pod 10 litru na sto nedostanu a taky, že je to krok zpět, když je to z roku '96. Mate někdo nějake přime zkušenosti s timto motorem 2,8? Je ale pravda, že ten znamy je zapřisahly Volkswagenista :-D

U toho Bawa mě silně motivuje to, že ma zadni nahon, k tomu samosvor a taky užasny motor, ktery tam je :-) Ale chtěl bych mit dlouhodobou spotřebu okolo 9-10 litru(jezdim převažně po městě, někdy dalkove trasy), je to možne? Třeba i kdybych to nechal chipnout? Poradite někdo prosim?

0
Monty
8. 6. 2012, 06:39

Technicky to krok zpet rozhodne nebude. Vzhledove asi ano. Co se podvozku tyce, tak bmw ma vepredu klasiku mcpherson a vzadu multilink. Golf ma vzadu levnou a prehistorickou pevnou napravu. Takze co se podvozku tyce, tak bmw je o svetelnej rok napred. Pokud bys to bawo mel rovnou se samosvorem, tak to je velke plus(hlavne pomerne draha a problematicka zalezitost na dokoupeni). V zime vyjedes cokoliv a hlavne je s tim super zabawa. Nahon na zadek je jednoznacne plus co se jizdnich vlastnosti tyce.
Motor M52B28 je jeden z nejlepsich motoru vubec. V serii 192 koni staci, ale pokud bys chtel vic, tak jde vymenit sani z modelu M50. Tim z toho dostanes pres 200 koni. Cenove to vyjde tak do 2tis. Chipovat atmosferu je totalni nesmysl. To za ty prachy je lepsi koupit ladene svody. Spotreba zalezi na jizdnim stylu. Kamosova mlada s tim jezdi za 7,5 a to jezdi podle predpisu, ale spise mimo mesto. Kdyz pojedes svizne, prevazne mesto tak pocitej tak tech 9-10. A pamatuj, ze neni nic drazsiho nez levnej baworak. Radsi koupit fakt vymazlenej kousek za vic penez nez to pak sam dohanet.

0
Peterosc
9. 6. 2012, 00:18

Donedavna jsem to viděl přesně tak, jak popisuješ... dokud jsem se o tom nebavil s jednim znamym a mechanikem, kteři mi řekli, že to krok zpět je. Nejspiš jsem tohle(co jsi napsal) potřeboval slyšet a uvědomit si to:-)
Tak přemyšlim, jestli nahodou nemame stejneho znameho a jeho mladou(z okoli Vrbna). ;-)

0
Monty
14. 6. 2012, 05:36

To urcite nemame. Vrbno znam jen z mapy. :-)
Jinak kdyz nekdo tvrdi, ze to je krok zpet, tak by mel apon vysvetlit cim. Jediny co me napada je fakt ten design (a ten je dost subjektivni) a asi i protikorozni uprava karoserie. To je holt slabina E36. O kastlu se clovek musi peclive starat. Jinak co se techniky tyce, tak golf se s bmw rovnat nemuze ani omylem.

0
Peterosc
3. 7. 2012, 08:01

Tak to vypada nakonec na koupi E46ky se stejnym motorem 2,8l, ke ktere dokoupim samosvor :-D Znamy od toho Vrbna je šileny blazen do Baworaku, takže když bude nějaky problem, tak mi dokaže se všim pomoci.

0 reagovat
Andre
31. 5. 2012, 12:22

Omlouvám se za OT, ale na webu máte pravděpodobně opět vir. A kdy bude další článek? :)

0 reagovat
hazos
1. 6. 2012, 11:46

Copak se děje že se už zase dlouhou dobu nic neděje? Máte teď mnohem víc a víc fanoušků, tak je učte na pravidelnost pravidelnýma článkama ;-)

0 reagovat
ease
17. 6. 2012, 22:42

Copak se děje chlapi, nějak to tady nedýchá? Velká škoda. Jste vyhráli cisternu plnou vysokooktanu ? :D

0 reagovat
Greeny
18. 6. 2012, 14:10

další články budou, nemějte strach, Autíčkář neumírá :)
nadpoloviční část redakce prochází nejšťastnějším obdobím ve svém životě (aspoň doufám ;)) a tak mějte chvíli trpělivost :)

0 reagovat
Haselzde
19. 6. 2012, 14:05

probehlo registrovane partnerstvi ? :-D Pardon, ja musel :-D
Uz se tesim, nemam co cist, motocyklovy veci mam prelouskany hned a z aut se toho v cr moc cist neda

0 reagovat
Nojmis
24. 6. 2012, 00:02

Ještě, že tak - já se bál, že jste se rozpadli, ale příčina je naopak ve sbližování (případně rozšiřování?) :D Neboj se nás uvést do detailů :D

0
BobAsh
24. 6. 2012, 21:08

Nápovědu hledej v sekci "O nás" ;)

0
Nojmis
25. 6. 2012, 09:12

Á, takže sbližování je správně - gratuluji :D Btw chtěl bych vidět tu kolonu vozidel, jestli jich bylo více takto stylových :D

0 reagovat
Martin
29. 6. 2012, 12:50

Tak to spadl šutr z pumpy :-D taky jsem se už bál, že bude odloženo ad akta :-)

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte