V první řadě jsou tu nějaké změny v designu, to aby bylo těch cca 200 tisíc v ceně navíc vidět na první pohled. Kryty blikačů a zadních světel jsou v kouřové barvě, do černa potemněl difuzor a dokonce i samotné výfukové koncovky. Oba vozy pak stojí na dvacetipalcových kolech, opět v černé barvě.
Interiér se dočkal významné dávky Alcantary, pokrývající střední díly sedadel, volant a několik dalších prvků. Na vršku palubky se dále vyjímají stopky, náležící standardně dodávanému paketu Sport Chrono.
Kontroverzní, leč velmi výkonný plochý čtyřválec o objemu 2.5 litru, dostal oproti verzi S ještě nějakou sílu navíc. Díky novému potrubí sání a zvýšenému tlaku turba, stoupl výkon o 15 koní na výsledných 365 koní a točivý moment narostl o 10 Nm na 430 Nm. Standardně jsou tato čísla přenášena na zadní kola skrze šestistupňový manuál, ale pochopitelně si lze dopřát i sedmistupňový dvouspojkový automat PDK.
Z nuly na sto peláší oba nejsilnější zástupci řady 718 za shodných 4.1 sekundy (s automatickou převodovkou). To je pokles o tři desetiny oproti „eskovým“ variantám. Maximálka potom činí důstojných 290 km/h, tedy o 5 km/h více.
Abyste to hned někde rozstřelili, je u GTS ve standardu k mání také systém vektorování točivého momentu s mechanickým samosvorným diferenciálem a adaptivní podvozek Porsche Active Suspension Management.
České ceny bohužel zatím nejsou k dispozici, ale jak bylo již naznačeno, lze předpokládat, že GTS vyjde o nějakých 200 tisíc dráž, než varianty S. Aktuálně začíná 718 Cayman S na 1 820 000 korunách a 718 Boxster S na 1 880 000 korunách.