Koncept od Opelu ponese zcela jednoduchý a všeříkající název GT, který má kořeny ve sporťáku ze šedesátých let. Už nyní je víceméně jasné, že počin Opelu bude prakticky již zmíněná Avista, předvedená k jakési evropské verzi. Vyvstává nyní velká otázka, do jaké míry si Opel Avistu pro svoje účely upraví. Ve hře jsou různé možnosti od pouhé výměny znaků na kastli, až po poměrně zásadní přepracování.
Zcela oprávněně se můžeme i domnívat, že srdcem vozu zůstane třílitrový šestiválec o výkonu 400 koní, právě takový, který představil v pondělí Buick. První informace se dozvíme zanedlouho, a sice ve čtvrtek 21. ledna.





piwel
15. 1. 2016, 14:53kurnik, co ta chyba? "...o objemu 400 koní..." - promiň, v práci se nudím tak to čtu opravdu pozorně. Ale zpětná vazba by být měla :)
k tématu - kdyby jen přehodili znaky, tak by to bylo fajn, ale čekám nějakou větší předělávku, ne úplně tak jak to dělal Opel a SAAB, ale změny podle mě určitě budou
Viper
15. 1. 2016, 15:02Díky za upozornění, už je to opravené. Holt stává se :-)
Je pravda, že nějakým způsobem by se koncepty určitě lišit měly, nicméně u produkční verze lze očekávat, že to bude něco podobného, jako Toyota GT86 a Subaru BRZ. Prostě odlišnosti pouze v detailech.
Adam
15. 1. 2016, 17:24Stejně to zas bude další obtloustlej nudnej Opel...
BobAsh
15. 1. 2016, 19:06Já mám obtloustlý nudný Opely rád :)
http://www.autickar.cz/clanek/ich-bin-ein-hotrodder/
Adam
16. 1. 2016, 20:50:D V tomhle případě je to pochopitelný, ale třeba Insignie mě úplně ubíjí. Nijak extrémně hezký, interiér ošklivej a auto jako celek tak těžký, že i v OPC to nebyl žádnej zvláštní letec.
honzarov
17. 1. 2016, 23:37Já nechápu, proč by se vše mělo poměřovat jen zrychlením 0-100 nebo časem z Nordschleife. Koncept Monza vypadal tak nějak divně, ale na něj se stejně nenaváže. Zato Avista vypadá báječně.
Jo a Insignia vypadala v době svého uvedení dobře. Dnes samozřejmě vypadá jak baculatý bonbon, např. když ho postavíme třeba vedle současného Superba s ostře řezanými rysy.