Po Hondě, Audi, Volkswagenu nebo Hyundai, má svoje nové želízko v ohni i francouzský Peugeot. 308 TCR nahrazuje loňský model 308 Race Cup a ačkoliv nový vůz s tím předchozím mnoho věcí sdílí, doznal i mnoha vylepšení.
Krom toho pochopitelně splňuje pravidla pro seriál TCR International Series, takže máte-li nějakého sponzora a závodní licenci, tohle je to závodění, které nebude stát bambilión ročně. Základní cena auta je stanovena na 109 tisíc euro, tedy na nějakých 2.8 milionu. Zúčastnit se potom můžete všech závodů v sérii TCR, ale třeba i německého VLN na Nürburgringu.
O pohon vozu se stále stará přeplňovaný benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru, který i přes svou velmi skromnou velikost posílá na přední kola 350 koní výkonu a 420 Nm točivého momentu. Peugeot uvádí, že životnost motoru v závodním nasazení činí 5000 kilometrů mezi velkými servisy, takže jeden motor odjezdí kompletní závodní sezónu
Přenos síly zajišťuje sekvenční převodovka s pádly pod volantem a zastavení obstarávají brzdy se šestipístkovými brzdiči vpředu a dvoupístkovými vzadu. Celý podvozek byl navíc přenastaven, rozšířen a přibyly taky nové aerodynamické prvky. Ze zadní části ční velký difuzor a předek přitlačuje spojler s novou geometrií.
04. ledna 2018, 12:54
1
Břízo, kolik si prodal toho investičního másla? Potřebuju sponzora na sezonu...
04. ledna 2018, 13:07
0
Jak to nemůže jezdit Zonda je to o ničem....
04. ledna 2018, 13:31
-1
tak až pojedeš za Horaciem na kafe, zeptej se ho zda by nechtěl zasponzorovat jeden tým... já tam ted nemám cestu, Zonda je po repasu a stejně jezdim alfou