načítám data...

Peugeot 308, 1.2 Puretech GT-Line: Hlavně se nebrat moc vážně

Hatchback od Peugeotu je Francouz se vším všudy. Umí být praktický, hravý a snaží se dělat věci jinak i za cenu toho, že to ne vždy dopadne dobře.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Když jsem si v úterý vyzvedával bílý Peugeot, neměl jsem přehnaná očekávání. Malý tříválec, automatická převodovka, dotykový displej místo tlačítek – tohle bude auto pro lidi, kteří vnímají jízdu jako nutné zlo. Tím GT-Line v názvu mě jen tak neošálí, tyhle marketingové triky moc dobře znám. Nějaký ten spoiler, větší kola a hned tu máme “sporťák”. To tak. Hlavní je přeci charakterní motor, zadní náhon, sportovní podvozek a manuál, to vám potvrdí každý správný petrolhead. Tenhle Peugeot bude spíš taková nákupní taška s displejem. 

Jenže…stačilo prvních pár metrů aby mi došlo, že tady se hraje na trochu jinou notu. Pamatujete si starý Peugeot 106 Sport? Ne, nemyslím rallye, ani GTi, ale tu slabší jednačtyřku, která se dala pořídit za pár šupů a místo nějakých zásadních úprav nabídla jen decentní bodykit, točivou atmosféru a muší váhu. Prostě to byla jen trochu zábavnější “nákupní taška”. Praktičnost hrála prim, ale uměla i pobavit. A přesně tudy se vydala i nová 308 ve výbavovém stupni GT-Line a nutno říci, že se jí to daří parádně. 

Začneme třeba u podvozku. Ten je naladěn prostě “tak akorát”. Není rozbředlý a houpavý, ale ani nepohodlný. Přes drobné nerovnosti se přenáší skoro neslyšně, výborně tlumí dlažbu a záplaty, jen s velkými dírami si občas trochu nerozumí a při průjezdu nepěkně bouchá. Sedmnáctky na testovaném kousku jsou tak akorát velká kola, na osmnáctkách by už zbytečně utrpěl komfort.

Tříválec 1,2 Puretech disponuje výkonem 130 koní, spotřebu se při klidně jízdě dá udržet kdesi pod šesti litry. Osmistupňový automat řadí hladce a svižně, jen při rychlém sešlápnutí plynu je potřeba počítat s mírnou prodlevou. Motor není při běžné jízdě skoro slyšet, při vytočení se ozývá klasický “rozzlobený vysavač”, jak je u tříválců zvykem. Ve měste je jeho dynamika naprosto dostatečná, na dálnici překvapí jistým a tichým projevem. Tomu pomáhá i zpřevodování – v tachometrové stopadesátce točí na osmý rychlostní stupeň jen něco málo nad 2500 ot/min. Dlouhé přesuny zpříjemňuje i dobře fungující adaptivní tempomat. Na okreskách motor nikterak nevybočuje z řady svých konkurentů. Neurazí, nenadchne… Tak nějak bych mohl pojednání o pohonném ústrojí uzavřít, jenže to by tu nesměl být jeden nenápadný přepínač u řadící páky.

Při stisknutí tlačítka “SPORT” se totiž začnou dít vskutku zajímavé věci. Řízení ztuhne, automat najednou nechává motor točit někam za pět tisíc otáček a odezva na plyn je mnohem bezprostřednější. A aby toho nebylo málo, z reproduktorů se začne ozývat rozzlobené bručení a budíky se podbarví do tmavočervena. Jasně, já vím. Není to skutečné, je to jen iluze, zvuk z repráků je podvod, bla bla…je mi to úplně jedno. Třistaosma není puristický hothatch, ani jím nechce být. Sportovním režimem si ze sebe dělá tak trochu legraci. Věřím, že spoustu řidičů by tahle fíčura spíš štvala, ale mě neskutečně bavila. Spolu s manuálním řazením pádly pod volantem vás Peugeot zkrátka nechá “hrát si na sporťák” i v legálních rychlostech. A když se to zrovna nehodí, stačí sportovní režim jedním stiskem vypnout a máte zpátky tichý a nenápadný rodinný hatchback.

Ve stejném duchu se nese i interiér vozu. Pohodlné přední sedačky jsou čalouněné pevnou látkou, nabízí širokou škálu nastavení a dokonce nabídnou i masážní režim. Stačí ale na chvíli podržet tlačítko a nastavitelné bočnice udělají z křesílka takovou decentní civilní skořepinu. Malý volant padne příjemně do ruky (a trochu vypadá, jako by to byla periferie k PlayStationu) a přístroje umístěné ve vyvýšené kapličce na vrchu palubní desky mi opravdu vyhovují. Dokážu si ale představit, že nižší postavy hledají ideální polohu za volantem celkem obtížně. A pak je tu ještě jedna vada na kráse. Pod volantem už je trochu přeplněno. Kromě klasických dvou páček se tu nachází ještě ovládání tempomatu (které sice nemůžu nazvat intuitivním, ale zvyknout se na něj dá) a pádla na řazení. Párkrát se mi tak stalo, že jsem na první dobrou netrefil požadovanou funkci a místo reaktivace tempomatu jsem si omylem zapnul hlasové ovládání.

V kontrastu s tím snad ještě více vyniká absence fyzických ovladačů na středovém tunelu. Až na pár nejzákladnějších funkcí se vše ovládá přes dotykový displej. Ten reaguje svižně a je slušně čitelný, ale bohužel mu k dokonalosti chybí propracovanější systém a intuitivnější ovládání. Přepínání funkcí dotykovými tlačítky po obvodu sice funguje celkem spolehlivě, ale jakmile se do hry vloží ještě Android Auto, je toho klikání zkrátka příliš. Já osobně mám displeje rád a leccos jim odpustím, konzervativnější řidič by si měl ale systém před pořízením Peugeotu pořádně ozkoušet.

Na zadních sedadlech a v kufru se, oproti první řadě, žádná revoluce nekoná. Dozadu se vmáčknou dva dospělí, nebo tři, ale pohodlí si pak moc neužijí. Sedáky jsou kratší, zato příjemně měkké, krajní nabídnou klasický Isofix. Nad hlavou je poměrně velkorysý prostor a do kufru se vejde složený kočárek, nebo lodní kufr - řečí čísel nějakých 470 litrů. Na poměry třídy naprosto dostatečný výkon.  

Verdikt

Peugeot 308 je Francouz se vším všudy. Má spoustu originálních řešení, které se ne vždy uplně povedly, dokáže pobavit, ale i potrápit. S motorem 1,2 Puretech se jedná o překvapivě univerzální auto, které se neztratí ani na dálnici. Skvělý dojem z podvozku a motoru ale kazí krkolomná ergonomie ovládání. Celé autíčko se sympaticky nebere moc vážně a umí si ze sebe udělat legraci. Otázkou zůstává, zda je to to, po čem typický kupující touží.

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný tříválec 1199 cm
Výkon: 96 kW (130 koní) 
Točivý moment: 230 Nm 
Převodovka: automatická osmistupňová
Maximální rychlost: 210 km/h 
Zrychlení 0–100 km/h: 9,1 s 
Průměrná spotřeba dle výrobce: 5,2 l/100 km kombinovaná
Průměrná spotřeba v testu: 6,9 l/100 km kombinovaná
Cena (308 GT-Line 1,2 Puretech EAT8): od 520 000 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

beastar
04. října 2018, 11:42
7

Taková je už doba. Bodykit, vysavač Rowenta pod kapotu, všechno zahrnout pod levný dotekáč a radost vyvolat přes řj tlačítkem sport/eco. Typické auto dnešní doby a trhu. V té bílé to je dotažené k dokonalosti. Pro puristy ztělesnění zla na kolech. Částečně to tak bude.

Na druhou stranu. Do přiměřeného provozu kolem a ve městě. Na denní pojíždky a sem, tam nějakou tu chatu a hory. Pro dva mladý až 2+1 darmožrout fajn volba. Celkem chápu tu instantní zábavu. To je přesně to co chceš. Když konečně vyjedeš po hodině zácpy v centru. Na periférii si tam cvaknout sport.... A točíš to a sám sebe nebereš moc vážně. V ten moment je ti jedno že nemáš výkon a zvuk je z reproduktorů.

Čili cílí to na dnešní přepracovanou generaci. Jedeš z kanclu cvak představují mu si jak jedu rz. Cvak ahoj Máňo jedem do kina... Tím chci říct že se mi to docela líbí. Jasně není to sporťák:))) Tím ale až na výjimky není nic s tímhle logem...

reagovat
Jakub Pospíšil
04. října 2018, 13:10
2

Jo, to je přesně ono. Nemá cenu dělat ramena, že to je sporťák. Není. Ale vyblbnout se v tom docela dá a je to nakonec vlastně fajn univerzální auto pro někoho, kdo nechce Golfa. A když do toho sedne ta "Máňa", co řídí jednou za uherák, tak jí to samo řadí, pohlídá pruhy, tu a tam cukne volantem a kdyžtak samo zabrzdí. Cílovka je jasná a člověk nemusí bejt žádnej vědátor, aby se dopídil, že petrolheadi to nejsou.
-
Komentář upraven 4. 10. 2018, 13:11:17

riderhenry
04. října 2018, 13:57
0

No nevím. I když jsem z Mazdy 3 (a i šestky...) docela vystřízlivěl, pořád mi to přijde jako lepší nabídka. Ta představa utratit za tohle půl míče mě moc neláká.

beastar
04. října 2018, 14:43
1

O tom to není. Proč se vždycky najde někdo, kdo na to začne koukat skrze peníze a s názorem že existuje i lepší nabídka. Často je lepší nabídka:)) Co když prostě máš rád Peugeot? Chceš nástupce 307. Prostě se ti to líbí a nějaká Mazda tě nezajímá. To je jako říct že sem si na operák měl radši vzít 3 Mazdy 6 než Ghibli páč Autíčkář psal že Mazda dělá supr řidičský atmo kočáry:))

riderhenry
04. října 2018, 15:46
0

Já to bral z úplně jiného hlediska, a sice normálního auta s normální technikou (bez vysavače, co možná vydrží co zbytek auta, možná 50 000 km...). Já Mazdu zrovna nijak neuctíval, asi bych si od nich žádné auto ze současné nabídky nekoupil...

milic
04. října 2018, 16:39
0

A co bys jako v nižší střední do půl mega koupil? Dnes už je to samej malorážkovej tříválec. Pomineme-li Mégane, z něj se stává se základní motorizací 1,3 R4 pomalu prémijofka. Pak Mazda a ...

riderhenry
04. října 2018, 16:51
0

No a o čem taky mluvím?

beastar
04. října 2018, 17:16
0

No když to vezmu z jiného hejterského soudku na dnešní auta. Tak jakou koupíš za půl miloše boleslav? :D Okyna bude mít možná za tyhle prachy čtyřválec, ale zase nebude mít ani třetinu takový výbavy a nebude v automatu. Šlo by koupit Astru taky ale s vysavačem pod kapotou.. Však to vidíš všade 60 kW a tři válce. Prostě takhle to dnes je. Nevidim to ale paradoxně v autě jako je 308 problematicky. Však se podívej jakej měla základ třeba 306.... :)) Myslim že sme se nikam extra špatně nehnuli. Kdybych si kupoval 308 tak si ji koupim typicky na firmu (-dph) vyjednám si slevu a jezdim s tim tak jak sem psal. Na to tříválec stačí a prostě můžem se tady třeba podělat vzteky, ale zábava s tim bude. Taková zemitá něco jako třeba s Fiatem Stilo ale bude.

Ronoath
04. října 2018, 20:21
0

Já jsem si koupil Tipo. Čtyřválec, 81 kW, automat. Jsem maximálně spokojen a stačilo o více než sto papírů méně, než ona suma půl mega. Teď čekám hejt, že to nemá turbo a proto to nejede:-)

riderhenry: Mazdu 3 jsem uvažoval. Přes to o dost vyšší cenu. Pak jsem se svezl - a zjistil, že mám moc široké pozadí a sedím na bočním vedení a po pěti minutách jsem měl křeče v nohách. Proto jsem Mazdu vynechal, neboť hubnout kvůli autu rozhodně nebudu:-)

riderhenry
04. října 2018, 21:54
0

Jasně, já tomu rozumím. Je to taková další "šedá myš", která osloví ty, které třeba designem nebo cenou neoslovují jiné šedé myši... To Tipo je náhodou docela zajímavé. Ale já jsem asi trochu vyšinutý roky prohrabávání ojetin a když vidím to množství povedených aut za směšné ceny, vůbec bych ty kompromisy nechtěl řešit. A to klidně i u služebáku, kdyby mi šlo o "moje vlastní" - stačí filtrovat auta s odpočtem... Ale to je taková moje úchylná realita, kde první dobré auto, které bych si dokázal představit (nové), začíná někde za miliónem...

Ju
Junior
04. října 2018, 22:26
0

já teď viděl nějakou reklamu na hnůjdaj
Best of Czech TURBO
Čtyřválcové motory
Strhující výkon

beastar
04. října 2018, 23:05
0

To chce rozlišovat k čemu a pro koho to auto je. To tady ale píšu pořád a někteří zdá se nechtějí chápat. Nebo je to povinný hate alá vostrej petrolhead...

Pro mě je fajn auto který bych si dovedl představit někde za asi 14.000.000 kč.... Tak jezdim i nečím jiným no. Tipo mám rád a klidně bych si ho koupil. Kdyby bylo pro mě, zatím není;)

Ha
Habakukk
05. října 2018, 07:02
0

(Ronoath) No, ale co si budeme povídat Tipo s archaickou 1,6 a automatem v nabídce končí a pří vší úctě k Fiatu je v dnešní konkurenci zcela mimo. Pokud srovnávat dnešní produkci tak 1,4 tJet s dvojspojkou a ta bude opravdu také kolem půl míče. S tím, že tJet, žere více než současná konkurence.

MartinCoupe
05. října 2018, 10:14
1

Zní to jako recenze na fajn auto.

Ronoath
06. října 2018, 16:18
0

Habakukk: Jak napsal o maličko výše Beastar - chce to rozlišovat k čemu a pro koho to auto je. Když chceš atmosféru, čtyřválec a benzín, nemáš moc na výběr - a třeba se spokojíš s, jak říkáš, archaickou 1,6. Přiznám se na rovinu - jsem spokojen :-) a pochopitelně každý test zaměřuji k sobě - pro mě je škoda, že tyhle atmosféry rychle zmizely.

Ha
Habakukk
08. října 2018, 07:38
0

Myslíš, že někdo kdo akceptuje litrovej motor turbomotor s 96kW se bude zajímat o 1,6 atmosféru s 81kW? Toto jsou totálně odlišné koncepce pro odlišné zákazníky. Když budu chtít atmosféru tak ji najdu. Fiatu zůstal 1,4 Fire a pokud chci i výkon tak půjdu k Mazdě tam si podle financí vybere každý. Ty jsi se jenom pochválil jak jsi dobře koupil což může být dle tvých požadavků pravda, já ti odpovídal, že srovnáváš dvě totálně odlišné koncepce.

Ronoath
08. října 2018, 11:11
0

Teď už to chápu, jak jsi to myslel. Souhlasím.

Irwinek
04. října 2018, 12:15
-3

Jo, osmistupňový automat v autě téhle velikosti s motorkem od stěračů pod kapotou - dokonalý dálniční křižník vhodný pro letní dovolenou u moře.
Svět se zbláznil a v Peugeotu má centrálu :-D
ještě jsem ani neskousl tuhle převodovku v medvědovi, a už mi jí cpou do nákupní tašky. jak často tam ten automat tu osmu asi dá na D 1 ? a jinde bude asi taky jen těžko využitelná. myslím, že 6 stupňů k autu téhle velikosti a téhle motorizaci je až až :-D

reagovat
Jakub Pospíšil
04. října 2018, 13:16
0

To jsem si přesně říkal taky, půlka motoru pod kapotou a dvojnásobek kvaltů, než u starýho automatu s hydroměničem-co to je? Jenže ono to nakonec funguje fakt hezky a díky množství převodů to alespoň na dálnici netočí moc vysoko. Samozřejmě netuším, jak se bude převodovka chovat po 100-150 tis. km, ale tady to bylo docela fajn.

beastar
04. října 2018, 14:46
2

Nechápu co ti na tom vadí? I kdyby to mělo 16 rychlostí je to automat a ani nepoznáš že si právě zařadil 8smičku. Samozřejmě že by stačil 5st fofrklacek. Zase na druhou stranu s touhle převodovkou snížiš hluk na palubě i spotřebu. Tak o co jde:)) Je to malý auto dneška... Žádnej sprinter na dálnice.

Irwinek
04. října 2018, 22:10
0

ale poznáš, právě u takhle malého motoru to poznáš, a věř tomu, že Ti to řazení nahoru dolu po pár stovkách kilometrů poleze na nervy. Jezdil jsem s 1,4 se 6 sti stupňovým automatem , byli jsme 3, nejtěžší 94 kg , takže žádná velká nálož a v sebemenším kopečku to podřaďovalo na 4, aby tam za chvíli padla 5, pak 4, pak 5, 6, 4..........
jo, ve městě živý, ve dvou pohoda, ale víc to nezvládalo, spotřeba taky narostla a to byl 4 válec a 1,4. papírově to tedy 90 kW nemělo, ale nemyslím si, že to bude jiné.
Nepadlo slovo o sprinteru , ale pro většinu lidí to bude jediné auto, takže ty dálnice bude muset zvládat

beastar
04. října 2018, 23:30
2

Nepoznáš to tak aby ti to vadilo. Záleží na odlazení převodovky ježíš tahače Volvo mají těch rychlostí 16 a za sebou 20 tun. Fakt nevíš co tam je když na to nekoukáš. A o dálnice strach nemám. Do 140 to pojede v klidu. Takový auto nekupujete aby se v tom denně vozily 4 lidi. To sem psal nahoře. Je to prostě dobrý:)) Jasně není to starý hranatý Volvo.... Ani to neni 60s v8. Tvuj nazor respektuju ale nesdílím. Přestože si v nějakým 6ti kvaltem mohl udělat špatnou zkušenost. Kámo mě v téhle sortě aut sere nejvíc manuál a ve městě 28767x řadit 1, 2;)

Irwinek
05. října 2018, 08:15
0

Ale já nechtěl, aby jsi můj názor sdílel, napsal jsem svou zkušenost. Byl bych ochoten přiznat i to, že jsem mohl mít " špatný " kus, ale jednalo se o dva různé vozy.
Srovnávat to s x rychlostním tahačem s přebytkem krouťáku a výkonu a převážně výborně odladěnýma převodovkama lety zkušeností - věřím, že citlivější člověk by to poznal, ale já řídil maximálně zily a podobné obludy v dávnověku, jinak tak iveco s manuálem ( takovou větší dodávku na hranici " B " ), takže se o tom nehodlám přít :-D
A nech už toho s tím volvem :-D mám je rád, to ano, ale rozhodně nejsem fanatik :-D jo a Mazlík má manuál - proto jsem ho chtěl :-D
Já jsem dřív automat nesnášel, a u malých aut mi vyloženě vadil, pak jsem chvíli jezdil v microu s variátorem a nějak jsem to vzal na milost , ale stejně mi u limuzín tak nějak sedí víc. Ono to bude i tím, že okolo sebe vidím spoustu příslušnic něžného pohlaví, které s automatem pod nohou mají víc času na všechno ostatní - kafe, telefon, kabelku, líčení ,......, a ty limuzíny většinou neřídí. jejich doménou jsou právě miniauta :-(

beastar
05. října 2018, 11:40
0

Chachá Micru s variátorem jsme měli. Takovou tu jak vypadá trochu jako ropucha. A do města to bylo ok. Jinak taky raději vidím automat v nějakým sedanu vyšší třídy. Dneska ty automaty už jsou zase jinde, než před 10 lety. Neříkám že je supr ve slabším autě. Tam je to prostě o tom jak to odladilo. Kuba tady někde píše že 7 a 8 auto běžně neřadí. Jen na dálnici. Potom bych v tom neviděl problém. A vždycky můžeš jezdit ve sportu a točit to;)

Irwinek
05. října 2018, 11:59
0

jojo, to byla ona, ošklivá, jednoduchá, málo místa na nohy a ten variátor byl zpočátku značně nezvyklý :-D
jasně, řadí to většinou sametově, to souhlasím, škoda, že nejde zkombinovat automat s klasickým H :-D to ruční nahoru - dolu (+ - ) třeba v audinách mi nějak moc nesedí
no jezdím hodně po R10, kopce nic moc, standartních 140 a stejně to furt řadilo těch 140 to sice drželo, ale bylo to otravné
no přiznám se, že když už sedím v automatu, tak sport tedy nedávám - šoupnu tam D a přemýšlím nad jinými věcmi

re
redmex
05. října 2018, 13:03
1

Tak tento motor ma cez 200Nm (myslim 230?) vdaka turbu, takze to nutne nemusi radit ako sialene, vie to proste nech turbo zvysit tlak.
Takze nie je velmi dovod, aby to radilo neustale hore - dole. Plus teda HDM radi hladko, tak prave na dialnici by sa to malo spravat v pohode. Ono v konecnom dosledku je tento motorcek priebehom momentu ekvivalent benzinoveho 5 valca od Volva.

sheogh
04. října 2018, 12:47
0

Me se to celkem libi, vypada to jako normalni auto, motor do mesta ok, na 1000km na dovcu bych v tom jet nechtel... Zvuk z repraku jde doufam aspon pres PC zrusit...

reagovat
Ča
Ča Snač Aj
04. října 2018, 16:06
0

Nic co by kleště nevyřešili ;)

Ča
Ča Snač Aj
04. října 2018, 16:09
0

Sakra ta y/i. Sypu si popel na hlavu.

bitner
04. října 2018, 13:47
0

Hm, pekne no. Jiz od 520... Ja tak nejak radsi True-line, at je to co je to.

reagovat
ToMyx
04. října 2018, 15:00
0

Né, že bych si pro pidimotor s mnohostupňovým automatem hned běžel, ale vcelku pěkně pojatý test.
Ke spokojenosti mi chybí už jen údaj o hmotnosti, myslel jsem, že je to standard.
A pak bych se chtěl zeptat na 2 věci.
Dokáže mi někdo vysvětlit, proč má tohle auto 8 stupňů automatu, když je reálně ani nevyužije? A nebo ano? Nedokážu si to představit, to musí stále skákat mezi rychlostmi, ne?
Proč jsou na autě zbytečně velké a těžké 17", které navíc vypadají jakoby to byly 15"? Já nevím, ale pokud se všude honí spotřeba, proč se teda nekouká více na hmotnost o to více na rotující nebo neodpruženou? Jo ahá, protože trend, tak nic no:-D

-
Komentář upraven 4. 10. 2018, 15:01:29
-
Komentář upraven 4. 10. 2018, 15:03:27

reagovat
Jakub Pospíšil
04. října 2018, 15:10
4

No vida, hmotnost jsem opravdu nezmínil, přitom za zmínku stojí. Prázdný Peugeot váží rozumných 1125kg.
K těm kvaltům - 7. a 8. kvalt tam padá opravdu jen na dálnici, ale vlastně to ničemu nevadí. Dlouhé přesuny jsou díky tomu příjemnější (a levnější) a na krátkých trasách holt tyhle dvě rychlosti trochu leží ladem.

ToMyx
04. října 2018, 15:16
0

Děkuji mnohokrát za rychlou reakci, to je panečku odezva na hlas lidu :-)
Hmotnost je opravdu fajn! Škoda jen volantu zakrývajícímu část budíků u menších postav. Jinak mi to přijde jako slušné vozék, jen bohužel ne za půl mega, takže zpět k manuálu a nižší výbavě:-)

Ny
Nyte
04. října 2018, 15:40
1

Zkusil jsem kombík v naftě a vzhledem k nezáživné konfiguraci s ním byla docela sranda. Osmistupeň už se při rychlé jízdě kapku zadýchával, ale v manuálním režimu ok. Na takové to lítání po světě asi fajn auto. No a testovaná verze už je blízká tomu, co bych na každodenní ježdění za rozumné peníze bral já. Když se přenesu přes povinné petroleadské ofrňování, 1.2 PureTech více než stačí. Jen škoda těch "francouzovin," které kazí dojem.

reagovat
ro
rock
05. října 2018, 14:33
-1

Motorizaci bych u tohodle auta vůbec nemusel řešt, protože díky iCocpitu by se to u mne v hypotetickém výběrovém řízení nedostalo ani do prvního kola. Ten princip, že vezmu léty a milióny lidí ověřené řešení (v tomto případě řešení ovládání), celé ho zahodím a zkusím místo něj vymyslet cokoliv, ale hlavně jinýho, je sice svým způsobem sympatický a zábavný (pokud nemusím za volant), ale málokdy přínosný.
Tentokrát je ten výsledek prostě špatně.

reagovat
M
30. října 2018, 12:23
0

S novou 308 som odjazdil 100.000km. Mozem ho uprimne doporucit, pokial sa niekomu paci (aj preto, ze nie je na kazdom.rohu). Na minimalisticku ergonomiu sa da urcite zvyknut (mne napr.v Superbe III volant zakryva hornu teretinu budikov). Auto je postavene kvalitne a poholdne (na rozdiel od O III).
Vadit moze odskakujica zadna naprava.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem