Konkrétně se psal rok 1987, když Saleen dominoval v závodní sérii SCCA/Escort Endurance Championships. A protože slavná historie zaslouží připomenutí, má americký úpravce na letošek v plánu jednoho vskutku extrémního Mustanga.
Pětilitrový osmiválec pod kapotou sériového GT dostal obligátní kompresor a vylepšené chlazení, díky kterému se výkon vyšplhal na pěkných 730 koní. Pokud navíc oželíte homologaci a necháte si od Saleenu nadělit výhradně okruhovou verzi bez značek, dostanete se na 750 koní. To se sice moc nevyplatí, ale i tak dobré.
Aby se všechen ten výkon učinil zvladatelným, obouvá Mustang od Saleenu zbrusu nové pneumatiky G-MAX RS od General Tire a stojí na nastavitelném podvozku Racecraft. Kdyby ovšem výkon přece jenom někdo nezvládl, jsou tu čtyřbodové bezpečnostní pásy a poloviční bezpečnostní rám. Uvnitř se mimo jiné objevuje také nová řadička.
Zatím je k dispozici pouze první vizualizace a na kompletní odhalení nového Saleenu dojde v průběhu měsíce. Zatím neznámá zůstává cena a předpokládaný počet vyrobených kusů. A taky bychom rádi věděli, jestli si tuhle hračku můžeme pořídit i k nám domů. Obáváme se, že pravděpodobně ne.