Jednu vskutku parádní úpravu ukázal i Ford, který do města hazardu přitáhl nejnovější zákaznický závodní vůz. Mustang pro kategorii GT4 si můžete koupit a v té podobě, v jaké se nachází, s ním absolvovat seriály IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, Pirelli World Challenge GTS/GT4 nebo Evropskou sérii GT4.
Auto vychází z továrního závoďáku Mustang GT350R-C, čemuž odpovídá i jeho zevnějšek. Pod předním nárazníkem se vyjímá velký spojler, kterému sekundují ještě křidélka v rozích. Aby se osmiválec pod kapotou lépe chladil, je tu volněji průchozí mříž chladiče a také ventilovaná kapota. Zádi potom vévodí velké přítlačné křídlo.
Oním zmiňovaným osmiválcem je agregát o objemu 5.2 litru, který Ford vyladil do specifikace GT4 s pomocí renomované firmy Roush Yates Engines. Agregát přenáší svůj výkon skrze šestistupňovou sekvenční převodovku Holinger, ovládanou pneumaticky pomocí pádel pod volantem.
O vyladění podvozku se postarala firma Multimatic, která dodala tlumiče, silnější stabilizátory a spodní příčná ramena na zadní nápravě. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech Forgeline, obouvajících na zadní nápravě slicky o šířce 280mm. Brzdnou sílu dodalo Brembo a na přední nápravě jsou užity šestipístkové třmeny. Standardní interiér vzal pochopitelně za své, aby ustoupil rámu s homologací FIA, závodní sedačce s patřičnými pásy a také přístrojovému panelu MoTeC.
Skoro bych zašel do Fordu se zeptat, jestli to umí dodat na bílých SPZ, ale mám takový zvláštní pocit, že by na mě divně koukali už na recepci.







