načítám data...

Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Podmanit si okresku s nějakým schopným sportovním autem je cílem mnoha nadšených řidičů. Co ale dokážeme vymyslet, pokud je rozpočet omezen na 150 tisíc korun?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

V rubrice Ptejte se Vojty šéfredaktor Vojta Dobeš (a vlastně i ostatní členové redakce) radí čtenářům s palčivými otázkami života nadšeného motoristy – ať už jde o výběr příštího vozu, rozsouzení hospodských debat nebo odpovědi na filosfofické otázky. Máte nějakou vlastní? Pište na redakce@autickar.cz!

Milá redakce, 

mám velké dilema co si pořídit na příští rok. Vlastním přes dva roky "ten kabriolet” (MX-5) a jaksi mě už nebaví. Hledám tedy auto na ranní prohánění okresek které je o trochu větší než Miata. Cenová relace by měla být kolem 150 000,- za auto. Hlavní požadavky jsou aby vůz disponoval víceprvkovou zadní nápravou, nesmí být z České republiky a rozhodně nechci čtyřkolku ani kombíka.  Auto to má být čistě pro radost s nájezdem maximálně 4000 km za rok tudíž si pohrávám i s myšlenkou pravostranného vozu.  Vozky které mě napadly: Civic Vti 5/6 gen, Integra Type R (nějaké kousky se dají najít v limitu), Sunny Gti, 200SX, E36 328i. Takže jaký vůz bude nejlepší vymetač zatáček na mé oblíbené okresce ?  

S pozdravem a přáním pěkného dne
Tomáš.

 

Ahoj Tomáši. Na první pohled to je lehká, na druhý ovšem docela ošemetná otázka. Vynášet nějaký objektivní soud, jaké auto pro tebe bude ten nejlepší vymetač okresek, si nebudu troufat. Na nějaký širší okruh kandidátů by ale má odpověď snad mohla stačit. Nevím, co přesně ti vadí na tom proklatém roadsteru od Mazdy, nicméně jeho popularita mezi nízkonákladovými vozy pro radost není dána pouze tím, že ho nejmenovaný magazín často zmiňuje ve svých článcích. Z hlediska napjatého rozpočtu je Miata s drobnými úpravami velmi dobrý okreskový nástroj a najít náhradu za 150 tisíc, která by ji výrazně zastínila, nebude zrovna snadný úkol. V tvém případě nám však hraje do karet jednoúčelové použití, nízký roční nájezd a také ochota přijmout volant na špatné straně, takže se budeme moci trochu odvázat.

Píšeš, že auto by mělo být o trochu větší než tvé dosavadní. Proto můžem rovnou vyignorovat přímou konkurenci v podobě dvojice MR2 nebo MGF – obě auta jsou sice z podobného těsta jako MX-5, avšak koncepcí s motorem uprostřed by mohla představovat novou výzvu. Ale pojďme k tvým návrhům, které jdou myslím správným směrem. Pokud zůstaneme u volantu na té správné ‘naší’ straně, bude rozpočet 150 tisíc katem většiny zajímavých aut. Na výběr toho zase tolik není. Očividně ti nevadí přechod zpátky na předokolku. Ze svého pohledu to považuji za krok zpět, na druhou stranu musím uznat, že výborná předokolka může být často zážitkově lepší, než průměrnná zadokolka. Honda Civic VTI 5. nebo 6. generace je dobrý tip, stejně jako Sunny GTI. Všechno to jsou velmi schopné hot hatche, které s trochou péče a ladění těch správných komponent poskytnout nefalšovanou radost z jízdy díky točivým motorům, schopným podvozkům a precizním ovládacím prvkům. Možná bych jen místo Sunnyho koukal po novější a o kousek lépe sehnatelné Almeře GTI. A hned po nalezení hezkého nezrezivělého kusu začal pátrat také po motoru SR20VE se 190 koni, který lze legálně swapovat a někom, kdo mi ho do auta implementuje i se vším nutným.

Dále by se jako požitkářský hot hatch splňující všechna kritéria dalo zmínit Mini ve své první moderní inkarnaci. Varianta Cooper S se vejde do rozpočtu v dobrém stavu a získáš auto, které má motokárový podvozek, motor s kňučícícm kompresorem a ke všemu vypadá zatraceně cool. Z mého pohledu bych se ale vykašlal na požadavek víceprvkové zadní nápravy, protože se tím zbytečně připravuješ třeba o Clio RS172/182 anebo mé oblíbené Saxo VTS 16V / Peugeot 106 S16. Francouzi možná nedisponují takovou mechanickou precizností jako hot hatche z Japonska, avšak mají zvláštní schopnost překonávat okresku v jednom divokém a zároveň plynulém tanci a telepaticky plnit všechna řidičova přání. Obzvláště plechová piksla Saxo by se za 150 tisíc dala dostat do skvělého stavu a ještě najít v motoru slušné stádečko koní navíc. A od rachitického, ale zcela propoujícího Saxa VTS se můžem rovnou dostat k absolutním oldskůl záležitostem.

150 tisíc je nejspíš dostatečný rozpočet na to, aby se 30 let stará Honda CRX druhé generace dala zbavit většiny jízdních vůlí, které za svůj dlouhý život nachytala. Nebo aby se to samé provedlo třeba s (prý úžasným) Fiatem Tipo Sedicivalvole nebo Opelem Kadett GSI 16V. Je pak otákou na tebe, zda si pod dokonalým okreskovým nástrojem představíš precizní pilu nebo primárně požitkářský stroj a zda se ti bude chtít dlouze hledat staré zachovalé auto.

Pokud bys chtěl zůstat u pohonu zadní nápravy, zbývá možností ještě méně. Klasikou je BMW. Počítej však s tím, že sériové BMW E36 / E46 má dost daleko do hyperaktivity a hladu po zatáčkách, který znáš z Miaty a aby to bylo na pořádný okreskový zážitek, bude mu třeba trochu pomoct. Také bych se vykašlal na 328i E36, které začíná být velmi drahé (pokud má být v dobrém stavu) a zaměřil svou pozornost na novější 325ti Compact E46. Trocha diety, samosvor, stabilizátory a tvrdší silentbloky by mohly z Compactu udělat solidní továrnu na radost a poskytnout zvuk i sílu, kterou nyní nemáš. Nebo můžeš zůstat ve stejné stáji a z MX-5 přesednout do větší wankelové RX-8. 

Na závěr jsem si nechal britský trh. Pokud by řízení na pravé straně nepředstavovalo omezení (a pro tu malou porci kilometrů na ranní okresce by skutečně nijak zásadním omezením být nemělo), naskýtá se pár bonbónků, které v kontinentální Evropě za 150 tisíc zkrátka neseženeme. Sám jsi zmiňoval Integru – tu bych rozhodně koupil raději za 5000 Liber než 150 tisíc Korun. Což platí také pro Civic Type-R 7.generace. Obě auta jsou na okresce skvělá a už z továrny ostrá jako břitva. Na hraně tvého rozpočtu se dá pořídit i Honda S2000, kterou bych doporučil ze všeho nejvíce, ale už i v Británii její cena roste a za svou sumu bys pořídil dobrý kus jen s velkým štěstím nebo náhodou a to samé překvapivě platí také pro Nissan 200SX – pět tisíc liber je dost hraniční cifra na pořízení hezkého auta. To pravostranné BMW 130i by mohlo představovat mnohem jistější volbu a je malou náplastí pro ty, kteří ještě nedávno vídali za podobné ceny BMW M3 E36. Stejně jako v případě ostatních BMW by však následně určitě stálo za to dokoupit do 130i nějaký dobrý diferenciál. No a zbývá snad už jen Porsche Boxster, které ve variantách 2.5 nebo 2.7 seženeš i s bezpečnou rezervou a vším co umí, jej budeš na okresce milovat. Jen strašák vysokých provozních nákladů zrovna nepotěší. 

Pokud by záleželo na mě a nesměla by to být Miata, pravděpodobně bych volil cestu některého staršího hot hatche s dodatečnými úpravami – např.Almeru GTI, nebo Saxo VTS. Anebo bych pořídil pravostranné BMW 130i, které skýtá spoustu potenciálu, kdyby se v budoucnu v peněžence objevily volné finance.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

beastar
28. prosince 2017, 17:07
1

Kup si Zondu na první splátku to bude a pak uvidíš. Tohle téma mě vždycky baví. Už se těším na podnětnou diskusi.

reagovat
Ju
Junior
28. prosince 2017, 17:20
0

Já bych do tý Miaty narval kompresor.

Ju
Junior
28. prosince 2017, 17:45
0

A zcela vážně ->já bych si na 4 000km ročně to auto vždycky půjčil a pak ho zase vrátil :) Jeden měsíc v STIčku, další v 911 a tak :)

beastar
28. prosince 2017, 17:48
0

Jo jo to s tím kompresorem je to typický obsah. Za 150 je to těžký no. Všechny ty auta co tam jsou vypsány mají do jistý míry potenciál jezdit zajímavě.

briza
29. prosince 2017, 00:55
3

Já bych narval kompresor i do tý Zondy, plus ke každému kolu půlmegawattovej elektromotor a na střechu reaktor, ať to má vodpich a hlavně to jede pěkně vocpoda!

beastar
29. prosince 2017, 16:10
0

To zní dobře jen těch 150000 kaček by bylo málo. Tak hypotéku na to. Hlavně 1000koní docílit to je na vokresky potřeba. A koupit si k tomu kšiltovku Monster!

briza
30. prosince 2017, 18:14
0

A taky Hůnygn ejkejej Blokvanabí!

beastar
30. prosince 2017, 18:34
0

Jo jo jsme to hlava pane vachmajstr!

Beny
28. prosince 2017, 18:19
2

Hondy ač jsou skvělý tak trpí na korozi a hlavně demenci majitelů. Ne všech, ale co jsem měl možnost poznat tak hodně. S Almerou Gti mám něco pojeto a bylo to supr auto, Sunník by díky nizší váze měl bejt ještě o něco obratnější. 200sx ať už S13 či 14 bych sem netahal, to by byl už asi velkej nesmysl na 4k ročně. Za mě nejrozumnější jsou ty frantíci, Cli(t)o by za tyhle peníze nemusela bejt vražda.
Zajímalo by mě taky jak moc tazatel to ježdění řeší, koupit auto je totiž pouze první a nejsnadnější krok. Hned další co přijde bude dát to auto do schopnýho stavu, rešit úpravy - brzdy, podvozek, chlazení, svor, převodovka, sedačka se bude hodit, nějaký lehký kola... To stojí dost peněz.
Když už tu byla zmíněná ta Almera a swap, něco si k tomu dovolím povědět. Almera je jako základ určitě super, ale:
- nejsou žádný v pěkným stavu a když tak za ranec
- pokud se povede koupit, nebude nejspíš moc pěkná -> oprava bude pekelně drahá, puchýřek koroze na prahu znamená že uvnitř je prach. Plus mechanika jako brzdy a podvozek.
- swap - má cenu řešit až když bude hotovej zbytek viz výše, motory se dají sehnat asi dobře, ale bude to obnášet i nistune desku plus naladění, asi nějakej vejfuk

Tohle jsou moje poznatky za dobu vlastnictví a vážně si myslím že je to dobrý auto. Co mě třeba štvalo je na okresky moc dlouhá převodovka, absence samosvoru (na mokru je to prostě pruda). Takže i přes původní plány jsem jí prodal, taky dost kvůli tomu že předokolku už mám na daily jinou a druhý auto na zábavu by teda měla bejt zadokolka. Takže já zase sháním roadster o kterém se nemluví. Máme to prostě naopak. :-)
-
Komentář upraven 28. 12. 2017, 19:21:32

reagovat
Lukas28
28. prosince 2017, 19:00
1

Beny, přesně jsi vystihnul, co je problém většiny hond :)
1) Koroze, takže doporučuji se pořádně podívat. Sehnat VTI 5G bez koroze je snad už zázrak. 6g už jde sehnat lépe. Koukal byl na sedany, ač je to divné, jsou lépe ovladatelné.
2) Každej mladej tuner si koupí civica a začne jej ničit (turbonátor, rezonátor, tablety do výfuku z čajny) atd.

Navrhuji si vybírat s někým z honda clubu, občas i pomůžeme, když máme náladu... :)

Zas na druhou stranu, pokud se najde dobrý kousek (což rozpočet umožnuje) bude majitel šťastný s prvním autem na okruhy/blbosti. Vtičko jezdí i celkem slušně na spotřebu, díly nejsou nejdražší (honda je japonská felicie) a potenciál je slušný.
Akorát na Integru bych rovnou zapomněl, tam je všechno drahý (sám mám dvě) tak to vím.

Doporučuji začít na civic 5G, kamarád bude prodávat sedana na jaře.
Btw foto z mé garáže, civic je prodaný a ITRko jsem si naboural :)

Vela zdaru v hledání

Po
Pospis
28. prosince 2017, 19:52
0

Integra je dobra volba.... na podzim jsem jednu prodal(po 2 letech ježdění nalítáno 35 000km)..... A hlavně na lítání po okresce ti stačí sériová...
Motor je silnej dost. Akorát nevím jestli ti bude stačit 150 000. Za ty prachy seženeš jen vybrakovaný rádoby závodní vyhoněný pelechy. což je v ČR 8 z 10 kusů na prodej. SWAP je cesta do pekla....

beastar
28. prosince 2017, 20:39
0

Wow tleskám chlapci. Konečně věcná debata. A jen dodám Almera je vážně dobré auto, ale problém je vše co je nahoře psáno. Hondy skvělý ale najít něco v dobrém stavu asi nebude sranda, ale na to trpý všechny pecka tuner káry Golfem počínaje a BMW roztodivných typů konče.

Woyta
28. prosince 2017, 22:13
3

Je to tak. Zajimavy auta za par korun dochazej. Zdrava E36 se zajimavym motorem uz je draha. S13 v predrenovacnim stavu je taky za 150. Takze asi vazne zbyva E46 Compact s rozumnym motorem + kvalitni podvozek + gumy. Mozna jeste nejaka ta Impreza.

tomyks
02. ledna 2018, 10:55
0

Reakce na Lukase.
S korozí u Hondy to podle mně není výrazně horší než u jiných značek. Starší Hondy (C4g-C6g) mi paradoxně méně hnily, ne-li vůbec, než ty pozdější.
Myslím, že není vůbec divné, že je sedan lépe ovladatelný než hatch. Rozložení hmotnosti je daleko příznivější. Swapnout K20 do sedanu 7g by mi vyhovovalo. Není to dodávka jako EP3, je to Honda jak bývalo zvykem, sedí se příjemně nízko. Ale podvozkově je to shodné.

Raspby
28. prosince 2017, 19:12
0

s toho, co zmiňoval tazatel, ostatně v jakémkoli případě, by Integra byla super volba. Několik nezávislých zdrojů ji označilo jako nejlepší předokolku všech dob...za mě nevím, neřídil jsem ji, ale to je okreskový vymetač , jak se patří. Další možnost by byla MR2 SW20 turbo, ale tam nebude stačit rozpočet asi...Silvie bych nevylučoval, záleží, na jaký se natrefí kus. Spíše otázka na ostatní, pokud by nevadila pozice za volantem, jaké jsou ceny RHD S2000? :)
-
Komentář upraven 28. 12. 2017, 19:12:56

reagovat
Lukas28
28. prosince 2017, 19:30
0

Integra je velmi dobré kladivo na okresku i trackdays, ale sehnat ji v dobrém stavu je těžké a cenově za dobrý kousek cca 250tis a výše. Protože klika s blokem na GOčko stojí cca 30tis z UK, swap cca 90 tis. A dílů je opravdu málo. Sehnat přední nárazník? Problém...

S2K RHD by mohla být dobrou volbou, cenově kolem 150tis kč. Pomůže uživatel "zemi" na honda clubu.

Moje ex vti 5g s pokrácenou špajzkou


a Integra (upravená) s tou samou špajzkou

Raspby
28. prosince 2017, 19:38
0

Tak ZEMI je všude možně, i na Toyota klubu :-D No tak to je zajímavé pokud jsou RHD S2K za takové peníze..ale pravda, zase to není vyloženě větší než Miata :-D Taky je otázka co přesně myslí tím okreskovým vymetačem "skorotrack" tool? Klasickej sporťák, ono i dobré GT může být svým způsobem okreskový vymetač :)

beastar
28. prosince 2017, 20:42
0

Když investuješ dalších sto pade do fábie tak to bude taky skvělej vymetač kdečeho ,D...

Lukas28
28. prosince 2017, 22:29
0

Integra je parádní. Přešel jsme ze civica 5g VTI na ITRko a musel jsem se naučit znova řídit (ve VTI byl svor z ITRka taky!) . Nakonec jsem stejně boural, ale svojí blbostí...

Bohužel nestačí rozpočet, jinak bych ani chvilku neváhal a doporučil. Pak už jen zbývá sehnat dobrý kousek.
Důležité jsou dvě věci
1) stav motoru (motor je vyšponovaný a trpí životnost, hlavně když tomu každej nakládá furt)...
2) stav karoserie (koroze, nabouranost)
Zbytek je civic, takže nápravy, brzdy atd se dají sehnat vcelku levně a dobře.

Teďka mám dvě v garáži, obě na renovaci. Proto doporučuji přišetřit a pohledat. Na bazosi atd ani nekoukejte, spíše poptávka na honda-club.cz, někde z majitelů by ji třeba prodal. A hledat co nejvíce sériový stav. Performance úpravy zrychlují, ale ubírají na zábavě.

Za
Zazaa
28. prosince 2017, 20:00
0

skoda vyrazeni 4x4 ... ja bych zrovna jako okreskoveho vymetace videl nejakou 4kolku :) treba ceny Lanceru EVO v UK me nejak nenechavaj v klidu :)

reagovat
Zdeny
28. prosince 2017, 21:09
0

A co tak něco podobně GAY jako MX5, co není okoukaný, má 5dveří,slušnou výbavu a do 150 se s dohodou se vlezeš i s minimálně 20koníkama navíc proti aktuálnímu stavu. https://www.autofrc.cz/inzerat/smart-forfour-brabus-2006/1338/?sort=1&gotoAction=vypis&z-0=3146&rP=0

reagovat
Po
Pospis
28. prosince 2017, 21:24
0

Smart je přesně ta motokára co je na okresce jako doma...... a po prvním výletu do pole tě nepovezou v rakvi.

Beny
28. prosince 2017, 22:14
3

Nepovezou, v tomhle případě bude stačit zasypat sorbentem.

Zdeny
28. prosince 2017, 22:33
0

Chlapi má to něco málo přes tunu, 180koní,stovku za zhruba 6.5, kola v rozích a dobře(ikdyž hodně tvrdej) podvozek naladěnej do lehké přetáčivosti. Zároveň to má 4* v NCAPU s lepším hodnocením než třeba E46(kterou jsem v 28u měl před tímto) a dotoho slušnou výbavu daleko za standardem třídy. Fakt to není zlý jen proto že jich je málo :)

beastar
28. prosince 2017, 23:26
0

Naopak je to dobrý. Ale hodně maličký a někomu může vadit, že to vypadá sportovně asi jako kdyby do logana narvali v6 a 200 koní:) Jinak jako chápu že to bude super svezení.

Trinom
28. prosince 2017, 22:03
1

A co takhle americký kladivo?
Ford Thunderbird SuperCoupe (3,8 + kompresor) eventuelně Sport (4,6 V8) by mohla být zajímavá volba. IRS to má už z výroby, ladit se to dá do aleluja a cenově by se ti to do limitu mohlo vejít taky.

reagovat
Po
Pospis
28. prosince 2017, 22:23
0

proti je jen jedno kde na to chceš shánět díly..... ha???

beastar
28. prosince 2017, 22:39
0

Nesmis bourat. Jinak Ford a ebay kdyby něco. A jinak specializovaný us servisy po Čr si zrovna s tímhle už dovedou poradit. Odservisujes tady Vette, Wranglera i cháčka tak co by si nedal tajdle hromový ptáky. Jenom se s tim naučit dejchat. To já když měl první Zondu tak sem se taky bál a dneska? Si s Horaciem každej den skajpujem jak hrálo Lazio a kdy se stavím na kafe.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
29. prosince 2017, 08:28
0

Pospis: Díly na jakýkoliv US auto nejsou vůbec žádnej problém. Ten strach pramení jen z naprostý neznalosti.

A co Toyota MR2 s mrkačkama? Nedávno jí tady dával Vavris na fóru. Je to pořád pěkný auto a vypadá to jak kapesní Ferrari. Vyklápěčky, motor vzadu, střecha targa a jede to asi taky dobře.
https://auto.bazos.cz/inzerat/83532800/Toyota-MR2-20i16v-115kw.php

Goldies
29. prosince 2017, 12:20
0

Motor vzadu uprostred! Ale jinak souhlas, mrcha sw20 a juchu!

Trinom
29. prosince 2017, 12:30
0

Kromě plechařiny nebude s dílama žádnej prolém.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
29. prosince 2017, 15:56
1

Navíc i vzhledově se to dá upravit tak, že se za tím otočí úplně každej.

Da
Dannye
28. prosince 2017, 22:28
0

RX8 je podle mě radost sama o sobě, a při malém nájezdu bych se životnosti wankelu nebál (v případě že koupíš už po GO). Ale zastoupím Itálií a řeknu Alfa GTV/Spider 3.0 V6, sehnat ji v této ceně může a nemusí být složité a určitě to auto stojí za zmínku. Fiat Punto GT, staré hranaté s 1.4 Turbo, upravitelné, malé a lehké. Dále Grande Punto Abarth(spíš 200tis). Viděl bych i E46 330i Coupe nebo zmiňovanou E36.

reagovat
nixx
28. prosince 2017, 23:22
0

Co tak nějakou Imprezu? Vím že jich v této ceně a v dobrém stavu není moc... Navíc je to čtyřkolka... Ale určitě bych na ní alespoň koukl... Jel jsem v úžasném kousku z roku 2001 a i když mě bolelo po delší cestě celé tělo ale zážitek za to stál

reagovat
Sklenk@
29. prosince 2017, 11:08
0

tazatel hned v otázce 4x4 vyloučil... JInak po impreze jsem sám nedávno koukal a musím říct, že trh je sakra vybydlenej... Navíc jdou ceny pěkně nahoru + kovomorka, hlavně v zadních podbězích, kam se často a ráda vrací..

jaymz
29. prosince 2017, 09:43
1

Měl jsem Almeru GTi, měl jsem Sunny GTi, měl jsem Clio Sport 172 ph2.
Nejlepší auto na každý den? Jednoznačně Clio. Je nejnovější a nehnije, dobrá komunita, vše se dá sehnat, koupit. Vynikající podvozek.
Nejlepší auto na víkend? Sunny. V Almeře jsem měl hrozné prachy, všechno podle sebe, stačil vlastně ten swap. Ale v Sunnym kde byl jen servis + lepší desky se mi jezdilo stejně líp. Pokud sám tazatel má zájem i o Sunnyho, jeden podle všeho krásný se pohybuje na inzerci v německu.
https://www.autoscout24.cz/nabidky/nissan-sunny-gti-16v-benzin-seda-3b84eb5b-306e-801a-e053-e350040a9561?cldtidx=2

reagovat
Ca
Cartman
29. prosince 2017, 10:10
0

No jestli by pisatel stal o ty nissany tak at se mrkne tady
https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-almera-n15-projekt-pulsar-vzr-sr20de-zamiana-ID6yTUjz.html#278b4da99a
Pekna Almera za 120000

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-sunny-rajdowka-kjs-rallysprint-ID6zr9hc.html#1f84609ed4
Sunny gti to už je vyloženě okreskovy special taky za 120000

http://allegro.pl/show_item.php?item=7097118178#thumb/8
Nebo Sunny za 36000 a dodělat si ho podle svého
Auta jsou z Polska ale toho bych se nebál. Je tam nasobne víc automobilových fanatiků než u nás takže šance koupit nějakou opecovavanou lestenku je vyšší než u nás

reagovat
Sklenk@
29. prosince 2017, 13:10
0

nemůžu si pomoct, ale když na YT sleduju videa z polských amatérských závodů (hlavně rally) ale i ze silnic, představa nákupu auta z téhle země mě děsí...

Ca
Cartman
29. prosince 2017, 13:23
0

Myslíš jako třeba Wrc rallye Poland? To jsou jenom hloupé předsudky. prasata i slušní řidiči jsou tam ve stejném poměru jako u nás nevidím rozdíl jestli mě na dálnici podjede Polák nebo Čech

Sklenk@
29. prosince 2017, 13:55
0

pokud tě podjede, děláš něco špatně :D ... nevím, prostě z těch videí vidím takovou tu náturu když nevím co, tak plnej a vzhledem k tomu, že amatérský závodníci a autaři jsou dvě velmi blízké komunity, nemám v nákup z PL důvěru.. Zkušenosti mám ale nulový, přiznávám

Inženýr
29. prosince 2017, 11:14
0

Víceméně souhlasím s Vavrisem až na pravostrannou 1 series. Tazatel očividně hledá víkendovku pro ryzí zážitek z jízdy a tím pádem se dá předpokládat, že má nějaké praktické daily. Řada 1, ač ve verzi 130i je pořád praktický hatchback, i když to s tím motorem asi nepojede špatně. Plechovkám typu Kadett bych se vyhnul, pokud tazatel nehledá vysloveně youngtimer/veterán.

Co se týče Británie, doporučil bych se podívat na web Car and Classic kde je hezký výběr i modernějších aut, a dají se tam často najít hezké kousky s nájezdy pár tisíc mil, i když ty ceny jsou pak trochu vyšší. V Británii je hezký výběr a pokud opravdu nevadí pravostranné řízení, tak být tazatelem, hatchback od BMW je asi tím posledním co bych hledal.

reagovat
Vavris Vavrisovic
30. prosince 2017, 22:31
0

130i a praktický hatchback? Jen ten hatchback... Je pravda, že na čisté okreskové auto působí 130i asi jako příliš velký kompromis a daily. Jenže v rámci tazatelova rozpočtu žádná obskurní věc se zadním pohonem sehnat nejde a 130i naproti tomu s m-podvozkem a diffem bude umět udělat spoustu show a poskytnout zážitky i rychlost...

beastar
31. prosince 2017, 13:55
-1

Taky není potřeba být hned originální a obskurní. A 130i rozhodně není obyčejný nudný auto. Dovede toho opravdu hodně. Jen vypadá jako rozšlápnutá fábie který dali světla z nějakýho pažouta. Každopádně za kilo pade by se vyplatilo o tom přemýšlet. Sehnat to nestočený a nebouraný bude honička. Btw není jich mnoho a pěkně se serou to celá slavná 1er. Hale a neni nejlepší pro něj fakt zůstat u tý miaty? Vrazit do ty smutny parodie sporťáku nějakou kačku a jezdit a jezdit a pořád dokud je rez nerozděli...

sheogh
29. prosince 2017, 13:28
0

Kdyz nevadi predohrab, co treba MG ZR? Jeste me napada BMW Z4, ale tam nevim, jestli se vejdes do 150k

reagovat
sheogh
29. prosince 2017, 13:33
0

Nebo Merc SLK taky nebude marnej, ale v tom jsem nikdy nejel

Inženýr
29. prosince 2017, 15:04
0

SLK je fajn roadster, ale když má někdo Miatu a chce "zábavnější" auto, tohle bych nedoporučoval. Rozpočet by stačil na hezkej kus první generace 230K/320, ale to je v porovnání s MX-5 "limuzína pro dva". :) SLK55 AMG druhé generace by bylo něco jiného, ale rozpočet..

pa
paulbou
29. prosince 2017, 17:03
0

Dobrého Boxstera za 150 papírů bych koupil hned(a to mám 911)

reagovat
H_F
29. prosince 2017, 19:57
0

Za 150 koupis 3.2 rhd

H_F
29. prosince 2017, 19:54
0

Odpoved je naprosto jednoznacna

Za 150 tisic se da koupit mirne olezla plne funkcni hodna s2000, ktera v dane cenove nema, co se zazitku za volantem tyce, absolutne zadnou konkurenci
Navic to je brutalni drzak a vhodna investice
Pokud jde nekomu o brutalni vykon, tak se v tehle.cenove da koupit sti ci s odrenejma usima lancer evo.. Ktery teda s2k natrhnou v rychlosti prdel, nicmene zabavnejsi fakt nejsou ani omylem

reagovat
saage
30. prosince 2017, 00:08
1

za 150 tis S2000? RHD? Fakt?
-
Komentář upraven 30. 12. 2017, 00:09:18

H_F
08. února 2018, 15:39
0

co je na tom k diveni
podivej se na gumtree.com nebo na ebay.co.uk
jak sem psal, mirne olezly plne funkcni se za £5000 koupit jeste obcas daj
https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-S2000-2-0i-VTEC-Convertible-51-Plate-131K/222795890359?hash=item33dfab7eb7:g:y~sAAOSwJ0xaW23E

Perníček
29. prosince 2017, 22:26
0

Docela mě mrzí, že hned ze startu byl vyřazen závoďák typu Octavia Combi... :/ no co už. :D Každopádně, jak jsem to tady pročítal, tak nějak se opomělo na Focus ST. Nemám tedy vlastní zkušenosti, ale nikoho jsem zatím na to neslyšel nadávat, spíše chválu. Do 150k se dá v klidu sehnat MK1 ST170 a v rámci možností v zahraničí i MK2 s volváckým pětiválcem.
Jak už byli výše zmíněni... tak já bych sám opět pouvažoval po italech v podobě ostrých Punt a nebo Alfičky 147. Co mě pak napadá, tak tu ještě nebyl zmíněn Peugeot 206 GTi. Ve finále bych, jakožto fanda Nissanu, nejvíc slintal nad Almerou N15 GTi nebo Sunny N14 GTi.

reagovat
beastar
30. prosince 2017, 00:09
0

Jako jasné nejlepší závoďák je služební oktávka v naftě. Na okresky jsou tu ale lepší stroje;) Třeba Zonda... Aha za 150. No tak snad to co píšeš. Mě se líbí ten nápad s S2K to zní jako good deal. Ta Almera taky nebude jinak špatná, ale umis to sehnat do 150 v dobrym stavu? Neshnily? Nebourany a tak dále. To tu bude větší problém.

Vt
Vtec
30. prosince 2017, 11:45
1

Možná bych si u tohoto tématu dovolil trošku přihřát polívčičku :) Samozřejmě to neni takový nesmysl jako RHD rakety v podobné cenové relaci, ale Honda VTi se objevila ve výčtu. A myslím že v tomhle stavu už je těžko sehnatelná :)

https://www.autofrc.cz/inzerat/honda-civic-1-6-vti-1998/1591/?sort=1&gotoAction=vypis&z-0=2415&rP=0

reagovat
ToMyx
30. prosince 2017, 20:34
0

Moc pěkná Hondice, zrovna dnes jsem na ní v inzerátech natrefil.
V současné době jsou v inzerci kolem 150 tis zajímavá auta CTR EP2 nebo třeba ATR.

Nebo jít cestou koupě krásného zdravého stavu s malým nájezdem a pomocí investic do podvozku, brzd a motoru auto pozvednout.
Předhodím tu nijak krásné auto, ale kdo ho někdy měl ve sportovní verzi nebo šel ještě dál, dá se za málo peněz získat hodně muziky ;-)

https://www.autoscout24.de/angebote/-bd6e6fc4-68b8-4357-810d-bc49110b1a27

Cena 120tis za auto s nájezdem pod 30tis km!!! + JWT sání, nerez. svody, lepší brzdové desky + úpravy motoru (vačky+laditelná jednotka) a je z toho schopné auto s cca 180 poníky a nic nájezdem za celkovou cenu kolem 160tis Kč.

RadekZak
31. prosince 2017, 12:46
0

Za 150 se dá sehnat i se slušnou rezervou Fiesta ST150, velikostně možná o něco větší než MX5 a na okreskách si s ní člověk užije spousty zábavy. V místních vodách se špatně shánějí v dobrém stavu, ale za to hledání to stojí :-)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem