Už delší dobu se objevují všude možně informace o tom, že Honda chystá i silnější a lehčí verzi svého nového supersportu NSX. Jenže jak teď jistý Nick Robinson, šéfinženýr projektu NSX řekl, objevuje se zde snaha udělat z NSX Type R skutečně extrémní variantu, využívající vlastně úplně jinou koncepci než základní verze.
Na cestě za odlehčováním vozu padly totiž někomu do oka hybridní komponenty vozu a za své by tak měly vzít oba elektromotory umístěné na přední nápravě a pohánějící přední kola. Zůstal by tak jen jeden elektromotor vzadu u zážehového šestiválce, který by sloužil zároveň jako alternátor a startér. K tomu by se po celém voze objevily dražší a lehčí materiály, a ačkoliv se o konkrétní hmotnosti nemluví, úspora oproti klasickému NSX by se mohla pohybovat v řádu stovek kilogramů.
Mluví se také o vylepšené aktivní aerodynamice, samozřejmě jinak nastaveném odpružení, ale i o elektrickém turbodmychadlu, které by vymazalo prodlevu turba a dodalo točivý moment a výkon navíc. Momentálně je vše ve stádiu zvažování, ale kdyby se NSX Type R se zadním náhonem a vyšším výkonem skutečně objevilo, brečeli bychom radostí. Do té doby nezbývá než očůrávat standardní NSX skrze speciální servisní mód, vypínající elektrický přední pohon.





Stefan
11. 3. 2016, 16:53S takovým dobrým pocitem jsem to četl. Honda dostala rozum? :)
Viper
11. 3. 2016, 17:19Už standardní NSX je vcelku rozumné, ale tohle by byl návrat ke kořenům :-)
Nezn.uživatel
11. 3. 2016, 17:49Poprve vidim fotku interieru a musim rict, ze to je pro mne docela zklamani. Neco tomu nejak chybi.
piwel
11. 3. 2016, 18:07řadící páka a orientace na řidiče, tak jak to bylo v původní NSX a u ostatních japonců z 90.let, středové panely natočené směrem k řidiči...
Wanix
11. 3. 2016, 18:35mě to naopak v dnešní přetechnizované době přijde ještě dost dobrý ten interiér
Nezn.uživatel
11. 3. 2016, 21:38Mne spis vadi, ze ta palubovka vypada, jak kdyby byla pet-osm let stara. Vubec se nehodi k tomu supermodernimu vnejsku auta.
Wanix
13. 3. 2016, 00:39jo, možná právě proto se mi líbí :D