Zdařilému interiéru nového Clia bude sekundovat karoserie, která se navzdory všeobecným zvyklostem oproti předchozí generaci zmenšila. Vůz bude o 17 milimetrů kratší a o tři centimetry nižší. Prostor pro cestující se ale naopak zvětšil, je tedy nasnadě, že se ubíralo v oblasti zavazadlového prostoru. To v dané kategorii dává docela smysl, Clio si asi nikdo kvůli stěhování nekupuje.
Vzhled vozu kopíruje designový jazyk automobilky a prvky známé z ostatních modelů značky. Zpředu zaujmou charakteristické světlomety ve tvaru písmene C, zboku vynikne stoupající linie pontonu a skrytá klika zadních dveří. To jsou sice zajímavé prvky, bohužel ale neudělají mnoho radosti rodičům, kteří chtějí na zadních sedadlech převážet své ratolesti. Výše umístěná klika se dětským rukám špatně otevírá a stoupající spodní hrana okna omezuje výhled ven.
Zadní části dominují světlomety, jejichž grafika vychází z předních a poměrně výrazný prolis na víku kufru. Vůz dorazí ve třech nových barvách, k vyobrazené oranžové a modré by se měla přidat i hnědá metalíza. Kromě standardních výbavových stupňů se chystá i “luxusní” Initiale Paris, který bude, dle vyjádření automobilky, navazovat na klasické Clio Baccara z devadesátých let.
Ze včera oznámené edice R.S. Line se bohužel vyklubal jen vzhledový paket (je jím opatřen modrý vůz na fotografiích). Na případnou ostrou verzi si tedy budeme muset ještě nějaký ten pátek počkat.